שאלה רצינית:

שחר בן31

New member
שאלה רצינית:


|יש מישהו אחד או אחת בפורום הזה שמכירים מקרוב את הלופ האינסופי הזה של לגור עם ההורים - להרגיש חרדות ובדידות ונתק נוראי גם בתוך הבית וגם מחוץ לבית- ובתוך כל זה זקוקים גם לחום ולקבלה ללא תנאי וגם להמרצה מתמדת של חבר/חברה טובים ..

ומוכנים סוף סוף לצאת (אפילו בגשם) מהבועה של המחשב ..
ולקחת סיכון שלכל צד יהיה את המצב רוח שלו - ואו שתיווצר כימיה ושיתוף פעולה לאורך זמן או שלא- אבל אין מה להפסיד?

זה בלי קשר עכשיו לטיפולים אינסופיים וכו' - זה צורך קיומי בסיסי בתקשורת ויחסים בין אנשים.|
 

MindfullEye

New member
נקודת המוצא של "אין מה להפסיד" לא תמיד מועילה.

כי תמיד יש.
&nbsp
אתה מנסה להרוג נמלה עם פטיש, וזה אולי יצליח אבל עם הרבה נזק נלווה לסביבה. אין עוררין על כך שתקשורת ויחסים בין אנשים זה צורך קיומי בסיסי, ולאנשים עם קשיים נפשיים - על אחת וכמה. אבל לצורך הזה לא צריך לשכור וילה משותפת ולראות מה יהיה. יש לך מועדונים חברתיים למתמודדים ("יאללה מבלים", "אנוש", פרוייקט "אתגרים", "עמיתים"). חשיפה במנות קטנות לאנשים, ברמה שלא גורמת למספר מתמודדים לחיות בתחת אחד של השני בדירה אחת.
&nbsp
מה יקרה כשלך יהיה כוח לשטוף כלים אבל לאחר אף פעם לא יהיה? או כשהאחר יביא בנות זוג הביתה, ולך לא יהיה, ותתבאס?
&nbsp
הבעיה שאתה מנסה לפתור דברים כמו הרגשת בדידות תמידית וחרדה עם דברים שאף פעם לא יתנו לזה את המענה המושלם, בדמות אנשים אחרים. אדם קודם כל צריך לבנות את עצמו ואז לא לחפש "את החצי השני" אלא את האדם האחר שביחד הם יבנו משהו שגדול מסך חלקיו.
&nbsp
אני מכיר מסגרות של דיור שנכללות בסל שיקום, זה דומה בערך למה שאתה מחפש אבל בפיקוח של אנשי מקצוע שיכולים לתת מענה גם לך כאינדיבידואל וגם לסיכסוכים ביום יום (ולא תתפלא לשמוע שיש לפחות עשר כאלה ביום...)
 
שלום

כולנו כבני אדם זקוקים לחיים פרטיים, וגם לחיי חברה חיצוניים. צריך להשקיע בעיסוקים מעניינים שיתנו תוכן ערכי לחיים הפרטיים, וביצירת עניין משותף עם חברים. כשיש חיים פרטיים מעניינים, אפשר לשתף בהם גם בחיים החיצוניים.
,
 

israel143

New member
שחר, אשמח...

אם תוכל לנסח שוב את השאלה שלך כי לא הבנתי מה בעצם אתה שואל. תודה.
 
הוא שואל מי מעוניין בתכנית שלו לעבור לגור יחד

במקום עם ההורים, ולהוות תחליף משפחה אלה לאלה.
 
למעלה