אולי אני נמשך לבנות ואני מדחיק את זה?

nike001

New member
אולי אני נמשך לבנות ואני מדחיק את זה?

כשעברתי לתיכון בנים ובנות הרגשתי שנמשכתי לבנות שם והדחקתי את זה כאילו זה דבר אסור. עם הזמן מרוב שהדחקתי המשיכה ירדה והמשיכה לבנים המשיכה.
באותה תקופה בעיקר נמשכתי למראה נערי - אולי מה שהכי קרוב לאישה? משהו עדין?

אני מרגיש שאכזבתי המון אנשים. אכזבתי את ההורים שלי, אכזבתי את המשפחה מצד אבא שהתרחקתי מהם בגלל שאני מסתיר את הנטיה המינית (והם יודעים את זה מזמן זה מה שבת דודה שלי אמרה לי), אכזבתי את עצמי המון.

גם זה שאני נמשך לגברים ועדיין מפחד להפגש. החוסר ביטחון.
האכזבה להורים מתבטאת בחדר לא נקי ומסודר, בלאגן בכל מקום שהולך בבית, נטיה מינית שלא לדעתם, התנתקות גדולה יותר מהדת מבעבר שהייתי יותר קרוב לשם, בעיות נפשיות וטיפולים. אבל הם פחות מעניינים אני יותר מעניין את עצמי, מה גם שייתכן שהבעיות שלי הגיעו בחלקם מהם.

אני מרגיש רע.
אני נוסע באוטובוס ומסתכל על בחורים והלילה לשם שינוי חלק החזירו מבטים. אני נוסע ואני מפוחד - אני לא אגש, מפחד מדחיה. גם בדאנס בר לגייז וגם באפליקציית הכרויות לגייז. יש לי בעיות אסתטיות בגוף וקשיים לשנות אותם. יש לי מלא בעיות: קשיי תפקוד חמורים, בלבול בחיים, חוסר מוטיבציה, עצבות ועוד...

אני תמיד התחברתי לבנות: הקשר שלי לבנות די טוב והחיבור הוא מידיי, הרבה יותר קל לי עם בנות ואני מקבל את רוב סוגי הבנות ברוב הגילאיים והצורות בניגוד לגברים שבעיקר צעירים חמודים או יפים מעניינים אותי. מה זה אומר עליי?

אז ניסתי לפני 5 שנים לצאת לדייט עם בחורה. סגרתי את הפייסבוק , פתחתי כרטיס באתר הכרויות ונפגשתי איתה. צעירה חיילת או חיילת משוחררת כבר לא זוכר.. נפגשנו, התנשקנו. יום אחד היא אומרת לי שיש לה בית ריק ותפסתי רגליים קרות ונעלמתי לה.

שנתיים אחרי נפגשתי עם בחורה במועדון ונסעתי אליה הבייתה לסטוץ והרגשתי שזה היה פושר, אולי כי זה רק ההתחלה וזה הפעמים הראשונות עם בחורה, אולי גם ברגע שאמרה לי את גילה ירד לי ממנה. למרות שבמראה היא נראתה נורא צעירה חשבתי יותר ממני, ברגע שהבנתי שיותר גדולה לא יודע פשוט ירד לי.

אוף, למה אני כזה מתוסבך.

בתחושה שלי המון פעמים בחיים הייתי קרוב להצלחה, המון דברים היו קרובים במרחק נגיעה: בנים ובנות שרצו אותי ופחדתי ואם הייתי מתקרב אולי היה קורה משהו, בעבודה יכולתי בקלות להתקדם ולא עשיתי זאת, רק לקרוא קצת טקסטים על תחום המקצוע שרוצה להכנס אליו ולהכנס, יש כסף רק לשלם לסדנת ביטחון וכו' וכו'. בתכלס יש הכל והכל כל כך קרוב ואני נעלם.

נכון שכרגע לא בשל לעזוב את בית ההורים ההרסני, אבל ייתכן מאוד שהקושי שלי בלהתקדם בחיים נגרם מהמגורים הבעייתים איתם. בתחושה שלי המון פעמים אני במתח ועצבים וקשה לי לבצע דברים - זה לא קל שהמון פעמים ביום מרימים עליי את הקול ומשמיצים אותי במילים פוגעניות ורעות.
 

בילי79

New member
הי נייק,

אתה לא מוכרח להיות ביקורתי כל כך על עצמך. ולא תכנה את עצמך בשמות גנאי כמו 'מתוסבך'. אפשר למצוא מילים חיוביות יותר.
אחת מהן היא מורכבות, צדדים רבים שיש בך גם כשחלקם מנוגדים: אולי אתה רוצה מצד אחד לעזוב את בית ההורים למקום שבו לא ירימו עליך את הקול ויפגעו בך במילים רעות, ומצד שני אתה כמהה להסתדר עם ההורים שלך, לקבל הערכה מהם, לא לברוח.
אתה כותב שאתה יותר מעניין את עצמך, אבל מצד שני סובל מחוסר ההערכה של הוריך ושל אחרים. אולי אתה מציג משאלה שלך, להיות בלתי תלוי באחרים אך בכל זאת אתה מושפע מהם.
אתה מצד אחד נפגע משיפוטיות של הוריך או של אחרים ומצד שני נשמע שאתה מחפש הגדרות, "מה זה אומר עלי?"
יש בך חלק שמחפש מישהו שיקבע, אולי יאשר לך שאתה בסדר למרות ההערות של הוריך שחולקים עליך, לא מעריכים מספיק וכדומה.
ויש בך גם חלק אחר שלא רוצה שישפטו אותו, שלא רוצה להיות מתויג.
אתה מורכב, כמו רובינו. זה לא אוטומטית הופך אותך למתוסבך.
ויש כל מיני אפשרויות להתמודד, כפי שכתבת יש סדנאות ביטחון, טיפולים, אפשרות לעבור דירה. אולי קשה לך לבצע דברים- מכיוון שלא החלטת מה אתה רוצה להשיג, ובמקרה הזה ההיסוס שלך יכול לחסוך לך בחירה מוטעית.
ברגע שיהיה לך ברור לאן אתה רוצה להגיע יתכן ויהיו לך יותר כוחות לממש את הבחירה ולבצע תכניות שיקדמו אותך לעבר המטרה.
ובינתיים, אם אין לך מטרה- לאן אתה ממהר?
 
שלום

מותר להתנסות במה שרוצים, אבל צריך שיהיה לך ולאחרים נוח עם זה. תוכל לנסות קשר עם בנות, אולי בכלל תגלה שאתה סטרייט ואז כל הצער על אי הצלחה עם גברים ייפסק. אם תרגיש שנוח לך עם בנות, אין סיבה שלא תעבור לזה.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
קבלה כמפתח לשינוי

הי נייק יקר,
נשמע שאתה מאשים את עצמך על כך שיש לך בעיות. שאתה מאכזב אנשים. שאתה מי שאתה. אתה חושב: אולי אם המשיכה לבנות לא היתה יורדת, אולי אם הייתי עוזב את הבית, אולי אם הייתי פשוט מתקדם בעבודה שלי, בלי עכבות... אולי הכל היה אחרת. ובינתים זה לא אחרת, וזה נשמע כאילו באיזשהו מקום אתה לא מקבל את הנייק שאתה. "מתוסבך", אתה קורא לעצמך. ואהבתי את תגובתה של בילי אליך, וזה שאמרה שאתה לא מתוסבך, אלא מורכב. אתה מורכב, וזה אומר ש"תוכנית ההפעלה" שלך רגישה יותר, שאתה רגיש.
חשבת, שאולי בעיות הן חלק חיוני מחיים דינמיים, משתנים, ושההאשמה העצמית שלך אינה אלא יוצרת בעיה נוספת? כתבת בהודעה אחרת שאתה רוצה לשנות את המציאות, ושגם הצלחת בכך. זה מרשים. ואולי לפעמים, בשביל לשנות, צריך לקבל? אתה מי שאתה. ולפעמים עולות שאלות לגבי מי אתה. לפעמים הזהות לא ברורה כל כך. זה נותן לך אפשרות לחקור. ויש דברים שהם לא בהכרח אתה, נושאים של ביטחון עצמי או תפקוד שאתה רוצה לשנות, וכל זה יכול להיות כיוון שנכון לך. אבל אולי, כדי לסלק את העצבות, תוכל להכיר בעצמך ולקבל את עצמך, ולא לנסות לכופף את האני שלך למה שהחברה, או הנורמה, דורשים שתהיה.
 
למעלה