זה לא שלא הצעתי

nike001

New member
זה לא שלא הצעתי

הצעתי לאנשים שנראה שאני יכול להשכיר איתם דירה אבל הם לא יכלו.
אני לא יודע למה כל המצב הגיע לי שאנשים לא באים ממש לקראתי כמו המשפחה. אז הם יתקעו ענבים במקרר (יש בהם אנטי אוקסידנטים) או יציעו לי את התוסף תזונה(בתשלום כמובן. רק כסף לוקחים ממני) עם הרבה אנטי אוקסידנטים שלהם אבל אני רוצה הליכון ואופניים. למה זה מגיע לי הדבר הזה , למה אני אדם פשוט ובלי אמצעים כלומר כן יש לי אמצעים אבל אני תקוע בבית כזה עם משפחה כזאת מסיבות מוצדקות שלי לא כי אני רוצה אלא כי אין לי ברירה.. כי למשל אני מכיר מישהי ממש דפוקה שאני בהמון תחומים טוב ממנה אבל בלהגיע בזמן ולהתעורר היא מצויינת אז זה בזה יש לה יתרון עליי אבל בהמון דברים אחרים אני טוב יותר ממנה. אנשים לא רוצים להבין את המקום שלי מה שנראה להם כל כך קל כי רגילים לעשות את זה שנים וזה נורא קל להם אז קשה להם להבין אותי, בדיוק כמו שאני מסתיר מהמון אנשים שעבדתי במוגן זה לא יתפס לאנשים נורמאלים מה זה מוגן ו-8 שקל אבל אני הייתי שם כי היה לי קושי - אנשים לא תמיד מבינים אותי.

נשאר לי לסדר את החדר הסופ"ש אבל בשביל שההורים הקקות אולי יבוא לקראתי ואני המון עייף נפשית.
אני כבר הפסקתי להתבכיין פה על היציאות לדאנס ברים שמוטטות אותי נפשית והחוסר ביטחון הרב שלי אולי כי יש לי חברים\ות לבילוי בשונה מהעבר אז גם אם מסתכלים פחות עדיין אני לא לבד שזה כבר נראה טוב יותר.

שחר חרישי ועוד מישהו כאן הציעו לי לישון ואני בהחלט מתכוון לנסות ללכת לישון מוקדם, לא יודע רק מה יהיה עם הבטן שלי אם היא תתפתח או לא, או מה יהיה עם הגוף המזדקן שלי (בגלל זה רוצה מכשירי כושר אירובי - אירובי הספורט הכי אהוב עליי), אבל אני אנסה את זה...

ביום חמישי הלכתי לישון ב-4 לפנות בוקר והתעוררתי ב-10 בבוקר וכבר אנשים היו חייכנים אליי ומבטים אז מה יקרה אם אשן שנת לילה מסודרת?

החיוכים והמבטים החמיאו לי והוסיפו לי שמחה בלב. אחרי שעשיתי פן אצל הספר המבטים המשיכו ובערב התלבטתי אם לעשות מסיכה וחששתי שאולי משהו ישתבש וזה יהרוס את אפקט המבטים אז רק התגלחתי ושטפתי פנים ומרחתי קרמים רגילים ומסתבר שזה הרס כי כשיצאתי לבילוי אמש בקושי הסתכלו עליי. אני יודע שלמראה של העור יש השפעה ובניגוד לגיל 24 המדהים שלי שבו הייתי מתאמן בצורה אינטנסיבית והיה לי תמידית גם גוף וגם פנים ועור יפים, היום המציאות אחרת בעיקר בגלל עול הפרנסה ועול הלחצים הנפשיים שהמשפחה עושה לי. אני ידעתי שזה לא רק התספורת אלא זה פשוט המראה הרענן יותר שהיה לי בפנים. עובדה לפני התספורת גם הסתכלו עליי ובערב משהו בשגרת הטיפוח שלי היה לקוי ואז כשיצאתי לבלות לא הסתכלו. אז זה לא התספורת - זה הפנים עצמם. התספורת זה רק מעטפת. ידעתי את זה אני רק לא יודע בדיוק לשים את האצבע באיזה ימים אני כל כך זוהר ברמה שהרבה אנשים חייכנים אליי וגם בחורים מסתכלים עליי (או בחורות), מה שכן אני יודע ששעות שינה אני ממש חייב. השינה כל כך תורמת שכמעט לא משנה קרמים או מסיכות או תזונה טובה תהיה זה בכלל לא קרוב למה ששנת לילה איכותית עושה בשבילי (יחד עם סרום וקרמים כמובן).

אני מקווה שאנשים לא מכירים אותי וקוראים פה כי באמת יחסית ל-5 שנים אחורה אני נראה הרבה פחות טוב ויש פער בין התכנים והטיפוח שאני מדבר לבין המציאות שלדעתי אני נראה הרבה פחות טוב לכן מאוד מעדיף להשאר אנונימי אבל אני כן יודע וזוכר איזה מבטים ותגובות קיבלתי בעבר אז אני יודע למה אני מסוגל להיות.

אני יום יום כותב תודות
וזה בעיקר
כי אני מפחד.
אני יודע שמי שרק מקטר זה סגולה לצרות
ומי שמודה זה ישועות
לכן אני משתדל להודות על הדברים הטובים אך עם זאת מודע שיש כל כך הרבה דברים שצריך לשנות בחיים שלי.

העבודה זה הדבר הטוב שהשגתי ואני ממש מתאמץ לשמור עליו. אני יודע שעל הנייר אין לי רכב, דירה, עסק, אפילו לא רישיון, אף פעם לא טסתי לחו"ל ועוד הרבה דברים שלא אבל אני גם יודע שאני התחלתי את החיים מאוחר בגלל החיים הלא פשוטים שעברתי בגלל אנשים רעים ששמו לי רגליים והתנכלו אליי עם זה אנשים מבחוץ או מהמשפחה ורק עכשיו אני בתהליכי שיקום, אני יודע את זה לכן אני סולח לעצמי - אני רוצה להאמין שבעתיד יהיה טוב יותר.

עם זאת, אני ממש רוצה להתחיל להתקדם ולהתחיל לעשות צעדים לקראת התחום שאני כל כך רוצה להכנס אליו - משום מה אני מתעצל אבל אני ממש רוצה להתחיל לעשות צעדים לשם כי יש בו המון יתרונות בשבילי כמו עבודה מהבית שאני רוצה או כסף רב שאפשר להתפרנס מהשיטה הזאת.

מה אני אגיד לכם, התעייפתי.
אני זוכר שבגיל 17, 19 ו-24 עשיתי המון דברים מדהים כדי לשנות, היום המשרה המלאה לוקחת ממני המון אנרגיות ואת המיץ אבל אני מודה על זה כי אני צריך את הכסף שלהם אבל כל כך מקווה להתחיל לפעול לכיוונים נוספים. אני חושב ששאר האנרגיות שמתבזבזות לי ובגלל זה אני לא מתקדם זה על הריבים עם אמא שמוציאה ממנה לי את האנרגיות.. אישה פרימיטיבית, חשוכה ולא תמיד פועלת לפי השכל.. צועקת ונובחת ובעיקר מפגרת..
לפני כמה ימים היא נסעה למשפחה שלה בעיר אחרת והיה לי כל כך כיף כמה ימים בלעדיה ולמרות שזה פוגע כשהיא חזרה לכאן היא שאלה איך היה בלעדיה ואמרתי לה שהיה ממש כיף וטוב כאן בלעדיה ושחבל שלא נתקעה שם עוד כמה ימים ושתסע לעיתים קרובות יותר.

עוד דבר, אני מצטער שהתלוננתי פה בעבר על זה שהרבה קראו לי חמוד, אני פשוט אכלתי תזונה בריאה למשך תקופה מסוימת והמילים חמוד הגיעו אליי המון ואפילו עובדת חדשה שאלה אם עשיתי מתיחה בפנים כי הם נראות מתוחות (זה היה לפני שבועיים בערך - צריך לחזור לאותה תזונה טובה) וידידה שלי אמרה שלי שחמוד אומרים לילד אז אני לא מבין למה הראש שלי דפוק למה אני התלוננתי על משהו שהוא טוב הרי חמוד זה לצעירים אומרים.. אולי פשוט נעלבתי כי עובדת אמרה לי שאני חמוד ולפני שנה וחצי היא אמרה לי שאני הכי יפה בעולם ויותר חתיך ממנה ולא הפסיקה לרצות להצטלם איתי אז בגלל שעושים לי פה בעיות להביא מכשירי אירובי והשינה המאוחרת פוגעת בקולגן ואלסטין אז נעלבתי שפתאום היא אומרת לי או שחבר שלה אמרה עליי שאני נראה טוב וחמוד כי פעם הייתי יותר מנראה טוב וחמוד.. אבל הייתי סבלנות זה הדרך מתחילים בחמוד ולאט לאט מתקדמים ליפה או חתיך פשוט אין לי את השקט הנפשי בבית לחשוב בהגיון בגלל הצעות והלחץ הנפשי אז אני מתעצבן.. נראה לי ששם גם בעבודה יודעים מהבעיות שלי וזה לא נעים לי. צריך לשמור על דיסקרטיות.. כל הבחור או גבר דברתי על זה עם עובדת ושמעתי התלחששויות של עוד עובדות לגבי זה אז זה לא נעים אולי לא טוב שנפתחתי בפניה גם את זה חלקית מאוד? גם היו בעבר הלא רחוק לקוחה שאמרה לי כשהתחלת פה היית חמוד וגם עכשיו אתה חמוד או לקוחות שלפעמים קוראות לי חתיך ואני לא יודע אם הן אומרות את זה בגלל שהן יודעות שהדימוי הגופני שלי נמוך ורוצות לעלות לי את הביטחון או בגלל שהן באמת חושבות כך. כך או כך אני יודע שאני כל כך צריך מכשירי אירובי גם להרגשה וגם למראה. התעייפתי קצת מהחיים..
 

nike001

New member
עוד דבר

יש לי ידיד שמרוויח מעט יותר ממני
אבל הוא חכם הוא חוסך 2000 שקל בחודש לא 100 שקל בחודש
ובגלל זה הוא טס להמון לחו"ל ולמקומות
אני בזבזן בטירוף ולכן חייב להתחיל לבזבז פחות כי יש הרבה דברים שהם קונה שהם לא בהכרח נחוצים.
&nbsp
אני יודע שמי ששומר שבת יש ברכה בכסף
אבל כרגע מעדיף לא לשמור שבת
למרות שאותו ידיד עוד יותר שונה הוא בעצמו אפילו עובד בשבת וחוסך כספים רבים מאוד וזה לא שהוא מרוויח הרבה יותר ממני אלא מעט יותר ממני, אז אני יודע שהניהול הכלכלי שלי גרוע מאוד. אני יודע יש המון דברים שאני צריך להשתפר ולשנות לא סתם אני קשה עם עצמי אני יודע שאני חייב להתעורר ולעשות המון דברים.
&nbsp
לפני שנים אבא שלי ניסה להדריך אותי לחיים אבל לא רציתי להקשיב לו
כי לא רציתי להקשיב לאדם שניסה בהמון דרכים לפגוע בי והתייחס כל כך מגעיל
אדם שאם ימות לא בטוח שזה יהיה צער כל כך גדול בשבילי
מעדיף לנסות לשקם את עצמי בלעדי הדביל הזה וההצעות שלו גם אם הם אולי נכונות. לא רוצה קשר עם אדם כזה חרא שעשה המון נזקים.
 
למעלה