עדכון של חלק ממה שמרגיש\חושב

nike001

New member
עדכון של חלק ממה שמרגיש\חושב

אני חושב שהפוטנציאל שלי הוא מאוד גבוה ורובו לא ממומש.
הסביבת מגורים לא סביבת תומכת ואני מתקשה להתקדם שם - ובעקבות הפחדים והמחסומים שלי אני חושש לעזוב שם וכמו גם הפחדים והמחסומים שלי מעכבים אותי בהמון מישורים אחרים בחיים.

לטיפול לא הגעתי בפעמיים האחרונות - היא רוצה שאגיע מוקדם אין לה זמן אחר ולי זה נורא קשה כל כך מוקדם אז פשוט לא הצלחתי להגיע.

אני מודה על דברים אחרים שיש לי בחיים שמפיגים לי את הבדידות עושים לי כל כך טוב - ברוך ה' דברים מעולים וזה סוג של הרגעה בשגרה המתישה בפרט בחיים בבית ההורים שמעיקים עליי נורא ברמה של סטרס ועצבים.

אני מרגיש שיש לי פוטנציאל גבוה
אני מרגיש שקשה לי לממש כרגע אותו
אני מרגיש תקוע ומתקשה לפרוץ מחסומים מפחדים וקשיים
אני נשאר במקום
ואני בעיקר עייף נפשית.

היום הגעתי למשוך כסף מכספומט בתוך קיוסק והנחתי את התיק על המתקן ארטיקים כדי להוציא את הכרטיס מהארנק וכשהנחתי את התיק הכבד אחרי שסיימתי ללכת בשמש אמרתי בקול שהתעייפתי מהחיים. לא מהשמש - מהחיים.

אחד הדברים שקשה לי איתם ומאמין שלהורים יש חלק גדול בזה זה סימני הגיל. יש להם חלק גם בזה שהם השרישו לי את הפחד מלגדול וגם את זה שמונעים ממני לעכב את ההזדקנות בדברים שלא אפרט כאן (חקרתי לעומק הכל) , ישבתי ליד התחנה לעשן סיגריה וירדה אישה מבוגרת מהתחנה ואני אחרי לילה ללא שינה ועייפות הבטתי בה בזמן שהיא הביטה בי ועברה לי מחשבה בראש שעוד שניה אני הולך לצאת עליה אם היא תעיר לי על עישון בתחנה אבל מה שקרה אחרי גרם לי להבין שאולי היא בכלל לא במקום הזה של להעיר לי כי אני מזמן ילד גדול שכבר לא צריך לחנך, מה שקרה אחרי שעברה אישה אחרת מבוגרת יותר מזרחית בראש סחבק ושאלה אותי למה אני מעשן כאן בשמש ולא בתחנה ואמרתי לה שאסור לעשן בתחנה והיא חייכה וקצת צחקה ואמרה תעשן בתחנה אין שם אף אחד...
 

nike001

New member
אחותי

מתחילה לקרוא לי גבר
ואמרה לי שגדלתי וזה עושה לי רע מכמה סיבות:
1. סיבה אחת שמתי לב שבתקופה האחרונה גם הנפח בפנים ירד וגם הגוף השתנה לבוגר יותר וזה מביא לי כעסים על זה שאנשים לא באו לקראתי מספיק בבקשה שלי שאני רוצה להביא מכשירי אירובי ואנשים לא מבינים את התסכול ואת החשיבות של זה בעיניי.
2. זה מתסכל גם כי גם כשהייתי צעיר ויפה יותר ובעצם כי תמיד גם ככה פחדתי לזרום עם גברים ועד היום אני חושש להפגש עם גברים שמתחילים איתי באפליקציית הכרויות החשש שידחו אותי במציאות.
3. פשוט נמאס לי מהכל. עייף מהחיים.
&nbsp
היום מישהו סיפר לי שעובדת בעבודה הקודמת שעבדנו התאבדה לא מזמן וזה הביא לי רעיון לראש גם כי אני עמוס נפשית. שמעתי את השיר גג של הג'ירפות והתאפקתי לא לבכות ברחוב ליד אנשים.
&nbsp
אני חזק יותר - אני כמובן בוחר בחיים גם במציאות לא פשוטה שלי יש בעיות עם עצמי, להורים יש בעיות איתי ואני לא מממש את עצמי וסובל כל כך. התעייפתי מהחיים.
 

nike001

New member
שיחה עם ער"ן

כימיה: 5
סיוע בתוכן: 6-7
התחושה שיצאתי מהשיחה בהרגשה לא כל כך טובה. ספרתי לה דברים מעט קשים ולקראת סיום השיחה היא אמרה "טוב בהצלחה" וניתקה וזה נשמע כאילו היא בשיחה מכנית כזאת, רובוטית, שומעת כל יום כמה מדוכאים שמקשרים על בסיס קבוע, כאילו רגילה לשמוע עוד דכאונים - לא היה חיבור גדול מידי שלה אליי, כאילו בתחושה שלי אם אני אצליח יותר או אצליח פחות לא כזה מעניין אותה ואכפת לי ממני.
&nbsp
לעומתה ובעיקר בעבר היו מתנדבים שממש היו קשובים לי ואכפתיים ואוהבים (וגם נדירים) וזה היה בעיקר לפני גיל 20.
&nbsp
אני מרגיש שככל שאני גודל משהו משתבש.
&nbsp
היה לי מקודם סוג של התמוטטות עצבים על עוד המון דברים - גם מה ששתפתי וגם מה שלא שתפתי פה. אני ושב שהחברות הנהדרות שלי החיים כבר בסוג של חוסר אונים איתי. לטיפול אני לא מצליח להגיע ואני מרגיש שסובל.
&nbsp
בתחושה שלי גם שאר החברה בפורום לא מגיבים לי מ2 סיבות: או שחלקם בבעיות עם עצמם שקשה להם להכיל עוד,או שפשוט כבר התייאשו והתעייפו ממני כי שנים אני כותב על אותו דבר (כאילו שהם לא שנים כותבים בפורום גם אם זה תכנים שונים עדיין כותבים בפרום לאנשים במצוקה... ואני התקדמתי בדברים אחרים בחיים רק הנושא שמביא לפה הוא קבוע)
&nbsp
אני באמת מודה לאלוקים על אותו בחור שהיה כותב בפורום (היום כבר לא אבל אנחנו בקשר מתכתבים) - הבן אדם היחיד שמבין לעומק אותי כי הוא גם כמוני.
ואני מודה על כל הידידות שיש לי.
&nbsp
והנה שוב זה קורה לי - הסתכלתי בתמונות של פורים לפני שנתיים מהעבודה - שוב אמרתי איזה אידיוט אני איזה יפה ונערי הייתי. ומה אז היה? גם שנאתי את עצמי וגם ככה שנים.
&nbsp
עכשיו אני חושב שיש כאן משהו עמוק, זאת אומרת זה בעיה שהתחילה מהילדות והמשיכה בטרוואמות שעברתי בפנימיה וגם קצת אחרי בחיים הבוגרים. אני חושב שאנשים פה שקשה להם להכיל אותי אולי כי הם רואים את הרובד השטחי שאני מביא לפה ושוכחים שיש משהו עמוק יותר שאני אפילו לא כל כך מודע לו ובגלל זה אני סובל המון שנים.
&nbsp
גם בתחושה שלי הרבה חברי פה לא כל כך סובלים אותי וגם בפורום השכן - אבל זה בסדר, אני לא אמור להתחבב על כולם - יש לי את האנשים שמקיפים אותי ואוהבים אותי - החברים הקרובים באמת שיודעים מי אני ואנחנו בקשר שנים.
&nbsp
אשמח לתמיכה
פחות לשיפוטיות - יש לי את זה מהמון מההורים.
תודה.
 
שלום לך

אני חדשה פה אז לא מכירה את כל הסיפור שלך, שנשמע מאוד מורכב.
אני מבינה שמאוד קשה לך ואני שמחה שאתה חזק מספיק כדי לבחור בחיים.
אני מבינה שאתה לא מצליח להגיע לטיפול בגלל שעו מוקדמות. ניסית ללכת לישון ערב קודם יותר מוקדם כדי שתצליח להתעורר
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
הפוטנציאל הממומש

הי נייק יקר,
זה באמת נשמע מתסכל, ההרגשה שלא מקשיבים לך בעניין מכשירי האירובי. ההרגשה שהגוף משתנה, ואתה רוצה לשלוט בתהליך, להפוך אותו, ואין לך את כל הכלים כדי לעשות זאת. אני מבינה כמה חשוב לך להיראות צעיר. אולי "להיראות" צעיר פירושו גם להיות צעיר? מה אתה חושב? האם היית חוזר לעבר עם התחושות והרגשות שהיו לך בעבר? אני מתארת לעצמי שכן, כי אולי זה מה שאתה הכי רוצה. אבל בכל זאת מעניין אותי לדעת האם אתה מרגיש שיש דברים שיש לך עכשיו, שלא היו כשהיית צעיר יותר, שלא היית מוותר עליהם. ואולי תצליח גם להיראות צעיר יותר וגם לשמור על דברים שהשגת, שחשובים לך. אם תרצה תוכל לשתף גם איך היית רואה את הפוטנציאל הגבוה שלך בא לידי ביטוי. האם יש לך חלומות לא ממומשים? צדדים שהיית רוצה לפתח בעצמך?
אולי אתה עייף מהחיים כי אתה מרגיש תקוע, כי אתה נאבק לשנות את מצבך, כי עדיין לא מימשת את עצמך כמו שהיית רוצה. ובכל זאת אתה דבק בחיים, יש בך גרעין שורד, ויותר מגרעין, ואולי ההישארות בחיים מצביעה על חלק מהפוטנציאל הגבוה שלך שכן הצלחת לממש.
 
למעלה