אני חושב

nike001

New member
אני חושב

שאליי אנשים יכולים להתנהג בצורה פחות טובה אולי קצת מזלזלת כשאחרים עושים את אותה טעות כמוני אבל אליהם התייחסו בצורה יותר אמפטית ועם חמלה.
אני חושב שאני לא שונה מאחרים אבל פשוט עושה פעולות שכרגע הם נכונות לי אבל לא מוציאות אותי באור חיובי.

אני אמחיש בדוגמה מצחיקה, זה מה שעולה לי כרגע כי אני פשוט מעדיף בפורום מהסוג הזה לא לפרט יתר על המידה:
אנשים יכולים לצחוק שיש לי מייל בוואלה, כשבעצם הם לא יודעים שהיו לי מיילים בג'ימייל ועדיין יש לי מיילים בג'ימייל אבל לאותם סוג אנשים העדפתי דווקא לתת את המייל שלי באתר וואלה מסיבות מסוימות.
אז נכון אנחנו אנשים בוגרים ואף אחד לא לוקח את הלעג של מייל בוואלה ומשליך על כל האדם עצמו אבל עדיין יש בדיחות ברשת על אנשים עם מייל בוואלה. שוב המייל בוואלה זה לא הנקודה זה רק לצורך המחשה על דברים יותר משמעותיים שכרגע בחיי אני מעדיף לעשות אותם ובעצם אני לא שונה מאותם אנשים אחרים שעושים דברים יותר בסטייל (נניח בדוגמה הקיצונית יש להם מייל בג'ימייל) והאמת היא שאני בהרבה יותר סטייל מהם ויכול יותר מהם ומסיבות מסוימות בחרתי להיות משהו מסוים זמני.
ובעצם... בגלל שכרגע אני בוחר להיות יותר צנוע מכל מיני סיבות אני חושב שאנשים מרשים לעצמם להתנהג בצורה פוגעני וזה כואב לי ועצוב לי כי אני יודע ולא רק סתם ממקום של אגו אלא יותר ממקום מציאותי שאני פשוט יותר טוב מהם ויותר טוב מאותם אנשים שהם מעריכים. אני יודע, כי הייתי במקום יותר טוב מכולם בעבר ואני יכול להגיד למקום יותר טוב בעתיד, אני פשוט בוחר כרגע להצטנע מכל מיני סיבות אבל בגלל הקטע השטחי והרדוד הזה (סתם דוגמה שיש לי מייל בוואלה - כמובן אף אחד לא צחק עליי על זה ברמה שפסל אותי כאדם, זאת רק דוגמה שולית להמון דברים שאני בוחר להיות מאחורה ולא במה שהולך. אני לא מפרט פה כי זה לא פורום אנונימי) אנשים מרשים לעצמם להתנהג בצורות מסוימות וזה מעליב ואני יודע שזה בעיקר בגלל זה כי בעבר כשהייתי במקום אחר (וזה לא רק המראה כמו שרובכם מכירים אותי פה) אנשים התנהגו אחרת. יש לי מספיק בינה להבין את זה ובגלל שאני מודע אז אני גם נפגע. אוף ):
 

nike001

New member
תיקון

ואני יכול להגיד=להגיע** למקום יותר טוב בעתיד
(יש לי בעיה עם כפתור העריכה בתפוז)
 

nike001

New member
...

יותר טוב במובנים רבים אחרים. לא בהכל אבל יש לא מעט.
 

nike001

New member
מממ

זה גם כעס על עצמי שמסיבות דביליות אני בוחר להשאר מאחור ולא להתקדם לג'ימייל (לצורך הדוגמה, לא מעוניין לחשוף יותר מידי במקום הזה)
כי אלו סיבות קצת דביליות מהניסיון שלי עד כה אלו סיבות שלא בהכרח הועילו לי. הפחדים ניהלו אותי גם עד היום. לא קל.
&nbsp
בכל זאת אני מודה על הדברים הטובים שהשגתי והשגתי. אני שואף קדימה ומקווה לפתור את הדילמות שלי (הכל אצלי איטי) ולהתקדם לג'ימייל.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
ידיעה - של עצמך ושל אחרים

נייק יקר,
נשמע שאתה מרגיש שלא מעריכים אותך כמו שמגיע לך, שאנשים נתקעים על כל מיני דברים שוליים ולפי זה מגיעים למסקנות בקשר אליך, ואתה פגוע וחושב שזה לא הוגן. אתה כנראה גם מרגיש שהיחס אליך הוא טוב פחות מיחס שהיה יכול לקבל מישהו אחר שעושה את אותם הדברים בדיוק כמו שאתה עושה, וכי אתה מופלה לרעה בשל גורמים שאותם אתה לא מציין כאן. אתה גם אומר שיש לך מודעות לגבי אותם דברים שלכאורה "משאירים אותך מאחור", שמדובר בעניין של בחירה, ושל צניעות מסויימת.
מה שבולט בהודעה שלך היא הידיעה שאתה טוב מספיק בדיוק כפי שאתה עכשיו, יחד עם זה שאתה אומר שאתה יכול "להשתדרג", עם הזמן, למה שלכאורה "מצפים" ממך. אתה אומר שהיית במקום טוב יותר בעבר, ואתה יכול גם להתקדם למקום עוד יותר טוב בעתיד. ויחד עם זאת, אתה, כמו שאתה, טוב לא פחות, ולדבריך אף יותר, מאחרים. בעצם, אתה מודע לכך שאנשים שופטים אנשים אחרים לא תמיד בשם ההגינות והצדק, ואתה כבר יודע את ערכך. אולי ידיעה שכזו יכולה לחסן אותך מפני אכזבות משיפוטם של אנשים אחרים, ולתת לך כוח שאיתו תוכל להתמודד ביחסים עם אנשים, שלא תמיד יידעו לראות לעומק. כוח כזה יאפשר לך, בנוסף, לראות בעצמך לעומק לתוכם (לתוך אותם אנשים שאיתם אתה בא במגע).
 

nike001

New member
אבל ברגע שמתנהגים בצורה פוגענית

על סמך מסקנה שגויה - איפה יהיה כוח? כשמתנהגים בצורה פוגענית זה פוגע וכשזה פוגע זה מוריד מהכוח ומוסיף גם תסכול
&nbsp
הכוח אולי זה התקווה לשנות את המצב ולגרום לעצמי להתקדם לג'ימייל , מה שכרגע אני נמנע מכל מיני חששות שלא ברורים אפילו לי - אני מתקשה לעשות סדר עם עצמי בראש ומבולבל..
 
למעלה