שאלה - המרת QTEXT עתיק ל-WORD

nightbird

New member
שאלה - המרת QTEXT עתיק ל-WORD

יש לי קבצים ישנים, שנכתבו בקיו-טקסט 2.52 על דוס, (זה היה בערך בתקופת מסע הצלב השני אם אינני טועה) האם יש דרך להמיר קבצים אלה לוורד 2000?
 

arye9

New member
תנסה באתר שלהם

לצערי איני זוכר את הכתובת. תוכל להוריד תוכנת דמו לכמה ימים *ואולי* איתה תוכל להעביר את זה לפורמט יותר נורמלי. במקרה הגרוע אם תצליח להעלות את הקבצים הישנים תוכל תמיד להעתיק ולהדביק לוורד. בהצלחה אריה
 

גרי רשף

New member
המרת Qtext ל-Word

אני עושה את זה בעזרת Word 6 הישן והטוב (Win 3.11 זוכרים?..): יש לוודא שסיומת קובץ ה-Qtext היא Heb ואז לקלוט אותו לתוך ה-Word 6, לשמור, ואז לטעון אותו לתוך ה-Word המתקדם יותר. לפרטים נוספים ועזרה- פנה אלי למייל שבפרטים האישיים.
 

nightbird

New member
אריה וגרי, הרבה תודה לשניכם ../images/Emo13.gif

עזרתם לי מאוד. אין לכם מושג איזה שמיניות באויר עשיתי קודם כדי לנסות להעביר את הקבצים, ומדובר במאות קבצים. ב-וורד 2000 כבר הצלחתי להגיע למצב של עברית הפוכה, כך שהייתי צריך להשתמש בתוכנת היפוך לכל קובץ בנפרד - וגם אז הקובץ היה יוצא עם רווחים גדולים מדי ועוד כמה סימנים תמוהים שנוספו בדרך, מה שאילץ אותי לעבודת נמלים נוספת. הורדתי את תוכנת הדמו של קיוטקסט, המאפשרת ללא בעיה להטעין קבצי דוס ישנים ולעשות קופי-פייסט, ו-WORD 6 יש לי אצל קרוב משפחה. עכשיו הכל עובד מצוין. תודה!!
 
למעלה