לגנוב לי את המחשבות נראה לכם הגיוני

לגנוב לי את המחשבות נראה לכם הגיוני

וואלה יוםי כל אחד מפה בא גונב לי מחשבה ומשתמש בה אין לכםמבושה הםצשלי תמציאו מחשבות משלכן ותפסקו לגנוב ינוכלים שםלים תפסתם פראיר שאפשר לשאוב לו את המחשבות תבישו לכם רעים אני לא משוגע ושמתם לי מצלמות במוח לא ואתם משתלים זכרונות כדי להגביר תםוסט טראומה אתם מתאכזרין עלי למה , מה עשיתי לכם , אני בורח מעולם לא תםסו אותי
 

ענתנוי

New member
לא

המחשבות שלך הן כמו פרפרים - ברגע שחשבת על משהו המחשבה הזו מרחפת בעולם ונוגעת באחרים. היא לא שלך בדיוק כמו שכל מה שאתה כותב מפסיק להיות שלך בלבד ברגע שפירסמת את הכתוב.
זו המשמעות של האינטרנט - הטכני והקוסמי - זה תווך של תקשורת ואם אתה רוצה לנתק את התקשורת שלך עם המין האנושי - תפסיק לכתוב ולחשוב.....
 
אהבתי מה שכצבצ הרגעת אותי

באמצ הצגעגעתי עליך הרבה זמן לא ראיתי אוצל בםורון ברך שובך ,
 

ענתנוי

New member


 
פרפר

שימוש בתיאורית סימון העצמי שלך נלקחה אצלי לשימוש בקשרים אחרים ביחס ובהבנה של נורמטיביות והשונה ממנה ומאוד סייעה ויצרה "פרפר" וקישור "היפר לינק" חדש.

לדוגמא.

השתלטות על רעיון כמוהו כהגדרת טריטוריה כבושה- מה ששלך מתעופף גם לאחרים ויכול (ובבקשה בלי לפרט את התיאוריה כאן) לסייע לרבים במצוקה רלבנטית.

בדיוק כמו שכשאתה קורא ספר ונחשף לרעיונות חדשים יכול להשתלב בבניית תפיסת עולמך ולהעשיר אותה בהקשרים , פערים ותפיסה אחרת של המתחים בינהם . מכאן אפילו בחייך מיישם זאת.

מטרתם של מחשבות להשמע ולהכנס לדיאלוג שיחתי.
טריטוריה מניחה כפיה שלהם לצורך שימוש אגונצטרי ועלולה להוביל מאגונצטרי של היחיד וכפייה ושמירה שלהם למערך של כוחניות ומניעה מאחר אך ורק בגלל שטריטוריה בדרך כלל מבדלת שטח שדרשת בעלות וזכות עליו.

צריך להישמר מזה.
 
למעלה