האתגר האמיתי: מתנות ללקוחות לפסח

תמיש10

New member
האתגר האמיתי: מתנות ללקוחות לפסח

אז... חברה שלי היא בעלת עסק קטן בתחום העיצוב הגרפי, ומאחר והיא יודעת שאני חובבת מתנות (לתת, לקבל, לתת רעיונות), היא איתגרה אותי: מה לתת ללקוחות לפסח? יש לה 10 לקוחות משלמים כרגע והתקציב שלה, כמו שאתם מנחשים, לא בשמים. נדמה לכם שזה פשוט? רגע - הסיפור מסתבך. אם במשרד אחד היא עובדת מול כמה אנשי קשר, האם עליה לתת מתנות לאחד מהם או לכולם? האם לכולם נותנים את אותו השי לחג? ושאלות אחרונות חביבות: האם יש לתת שי לחג גם לספקים? ומה על לקוחות עבר שהיא רוצה ביקרם? בקיצור, הבנתם את הרעיון.

בהתחלה חשבתי שזה קל. הצעתי לה לשלוח בקבוק יין עם תווית שהיא תעצב לכל אחד מהלקוחות (רק לביג צ׳יף בכל משרד, לא לכל אנשי הקשר), ולהרים טלפונים ללקוחות עבר ולספקים - אבל אז היא הסבירה לי שהרבה פעמים היא עובדת בצמידות מול שני גורמים באותו משרד, שיש לקוחות עבר ששווה לה מאוד לשמור על קשר חם איתם... שאין לה זמן לנשום (אז מתי היא תקנה את היין, תעצב, תדביק, תשלח - ויותר מזה, מתי היא תחלק את המתנות?) בקיצור, הסתבכתי.

יש לכם רעיונות? יש לכם עצות מניסיון עבר?
 

coolgift

New member
לדעתי הצנועה


כן כדאי להביא מתנות ללקוחות קבועים/ לקוחות מוערכים (שימור לקוחות), עדיף לכל האנשים שיש מולם התנהלות שוטפת (אם יש 2 מאותו משרד אבל מדברים עם אחד מהם לעתים רחוקות אולי הייתי מוותר עליו). בנוגע לספקים - לא חושב שיש צורך, היא הלקוחה שלהם אז שהם ישמרו עליה בתור לקוחה, כמו שהיא דואגת לשמור על הלקוחות שלה.
יש כל מיני גאדג'טים קטנים ומגניבים לבית ולמטבח שיכולים להתאים כמתנה לפסח ועולים פחות מבקבוק יין.
בנוגע להתעסקות ושליחת המתנות אפשר למצוא ספק או חנות שתעשה את זה.
מוזמנת לפנות אלינו במסר פרטי אם תהיי מעוניינת בעזרתנו בנושא

&nbsp
 

תמיש10

New member
תודה על העזרה

יש לכם דברים ממש חמודים באתר :) אעביר את המסר הלאה.
היית מביא גאדג׳ט אחד או כמה לכל לקוח?
 

coolgift

New member
הרעיון הוא

הרעיון הוא בעיקר לשמח את הלקוח ולתת לו הרגשה שחשבו עליו, לכן לדעתי מתנה אחת מספיקה כדי להעביר את המסר.
בהצלחה
 

hershkov11

New member
מתנות לחג

חבילת שי מקורי לחג מתאים לכולם sweetycake.co.il/blog
 
למעלה