טוין פיקס, פרק 8

tzvika321

New member
טוין פיקס, פרק 8

אם טוין פיקס המקורית סימנה את הכיוון שאיליו תלך הטלויזיה בעתיד, דהיינו סדרות מופת שלא מפחדות מסיפורים מורכבים ועלילה איטית, אני מתקשה להאמין שהגרסה החדשה תוביל לאיזשהוא מקום. אם להודות על האמת, לולי המותג של טוין פיקס ושמו של לינץ' בקרדיטים, ספק אם הייתי שורד את שני הפרקים הראשונים. ומשם, זה נהיה רק מוזר יותר.
המוזיקה היא כבר סיפור אחר. לינץ' מקפיד להכניס בכל פרק ביצוע חי של שיר, בדרך כלל במעבר לקרדיטים בסיום הפרק, עם השפעת אייטיז מובהקת. כרומטיקס (אין לי מושג מיהם) פתחו את הפרק הראשון. בפרק השמיני, ובלי ספויילרים זהו אחד הדברים המשונים ביותר שהוקרנו בטלויזיה אי פעם (אפילו יותר משרל'ה שרון), חגגו הניין אינץ' ניילס. האמינו לי, אלו היו הדקות השפויות והקוהרנטיות היחידות בפרק הזה.
והאם אני ממליץ על הסדרה? אין לי תשובה חד משמעית לכך. זו לא חוויה קלה לעיכול, מאד איטית ולא קוהרנטית. כל כך הרבה סיפורי משנה שלא מתחברים ואף אחד לא יודע אם הם יתחברו אי פעם. ויזואלית היא בנויה בקטעים רבים כמו סיוט, בהתאם לכישורי הביזריות הידועים של לינץ'.



 

arieltr

New member
החרומטיקס האלה מוצאים חן בעיני

העיבוד והסאונד הזוי באופן חביב ביותר. אני משער הברמלאי היה קורא לזה דריםפופ לא רע בכלל. ניין אינץ ניילס לא שמעתי שנים, מצויין להזכר בשמם.
סיקרנת אותי עם הפרק השמיני, הבאז סביב טווין פיקס תמיד רק הרחיק אותי, כך שאולי שווה להשלים פערים...
את הסרטים של לינץ' אני מאוד אוהב, מן הסתם הוא אחד הבימאים היותר מעניינים שעברו בשטח, מבחינתי.
 
הפרק בה' הידיעה

ידיעת האוונגרד לפחות :)

בעיני, עד עכשיו הסדרה התבוססה ונתקעה בהילוך שני במעין חצאי עלילות וחצאי הזיות ורבעי מחוות עבר, כך שאני דווקא שמח שלינץ' הלך עד הסוף בפרק הזה עם הקלף הכי חזק שלו- יצירת אטמוספירה, אווירה, שלא לומר עולם הזייתי ופסיכי לגמרי, דברים קיצוניים שרק בסרטים הכי משוגעים שלו הוא הגיע אליהם. כל מי שבעד טלוויזיה שונה ואחרת צריך להיות בעד מה שהוא עשה בפרק הזה. בחלק גדול מאוד ממנו גם הצלחתי להשאב לעולם הזה ולהינות. זה פשוט דורש איזשהי לחיצה על סוויץ' במוח הלינארי, והעברת ההגאים למוח הלטאה האבסטרקטי שלנו שמרגיש וחווה ולא חושב ומנתח כל רגע. הסיטמיולציה מובטחת.

דברים כאלו אומנם כבר נעשו בעבר, אבל מה שחשוב פה- שזה נעשה ברשת שואוטייים, רשת לגיטימית, ובלב הפריים טיים, שכשכל העולם צופה .
כך שיש פה איזשהו כיוון שעשוי להציל את הטלוייזיה כי כבר עכשיו כל סדרות הטלוייזיה חוזרות על עצמן ומשעממות למוות. כבר לא יהיה לנו שובר שורות נוסף. זה הזמן לפוסט-סדרות, כמו לינץ' ולגיון המדהימה, הן אלו שאולי יעניקו עוד כמה שנים טובות ואמיצות לתור הזהב הטלוויזיוני.

במונחים מוזיקליים לא מדוייקים בכלל- נפל על הראש שלנו מעין קיד A מפתיע, בזמן שציפינו לאיזה אוקיי קומפיוטר נוסף. שזה לא רע, וזה אפילו מצויין.
 
למעלה