יריד של "על השולחן" - טיזינג

anatc

New member
מותק, ה../images/Emo25.gif לא תבוא במקום ה../images/Emo96.gif

ממקינטה אסלית שהתחייבת להכין... וחוץ מזה, אני רוצה גם מחרוב
 

ננה f

New member
מזה בדיוק חששתי מהצפוף...

זה כבר לא יועיל להשנה. אבל בעיקרון מה זו השעה הלא צפופה?
 

Nרב

New member
נראה נחמד מאד!

היום לא הצלחתי להגיע לשם (מרגישה לא כ"כ טוב), אני מקווה שאני אתפנה בשביל זה מחר ...
 

cookie13

New member
רק בשביל...

לקבל מחמאה שאני יותר מתוקה מצ'ורו...כבר היה שווה את הבריחה הזאתי מיום עבודה, בצהרי היום, בשיא הלחץ, כששמש בחוץ נצנצה לה, והחרוב הנחמד שלימד אותי כמה דברים על אנינות ופלצנות. תודה!
 

anatc

New member
כמעט נפגשנו...

אנחנו הגענו ב 11:30 מאחר וה
הואילה להגיח מבעד לעננים, החננו ליד ארובת רדינג והתחלנו להדרים בכיף חצינו את הגשר מעל הירקון, עברנו דרך הבית בנמל והתעלפנו מהתיקים והחגורות בחנות החדשה (במקום המספרה, ליד סיסטרס
) הגענו להאנגר ממש מעט אחרי שפתחו, וכל המציגים היו מלאי אנרגיה ומוטיבציה וממש עטו עלינו...היה מעיק אבל לא נורא מסתבר שאנחנו יצרנים מכובדים של שמן זית!! לא ספרתי, אבל היו המון, אבל המון ביתנים שהציעו שמן מתוצרתם הסקירה של קוקי וחרוב ממצה ביותר, אז רק אוסיף כי קניתי חלבה של "חלווה אל ארז", שמכר שם גם טחינה עכשיו היא נטעמת לי שמנה מידי...מעדיפה אותה יותר "יבשה" הגבינה נהדרת והכי נחמד היה לפגוש את אייל שני על כל שעל...הוא חייך אלי, אז חייכתי אליו בחזרה ואמרתי לו "הי"
(שיחה מעמיקה) החברה שלי חנקה את "לגעת באוכל" עם כל מיני קשקושים לעוגות המדהימות שהיא אופה הצטלמנו בדוכן של השף הלבן וחזרנו דרך הדק, לאורך הים. (שלוותא סגור, גדר הבטון בין בויה לים בשיפוצים, חומוס גבעתיים התאדו והגלידה של דר' לק נחמדה (טרפלס שוקולד וקוקוס) - ועוד יותר נחמד הבחור שהגיש לנו ופינק אותנו בציפוי שוקולד קוקוס ושקדים OTH)
 

cookie13

New member
אם הייתי יודעת שאני הולכת!

זה מסוג האירועים שאני בורחת מהם, אבל אדון חרוב הציג זאת כהצעה כל כך מפתה, והשמש בחוץ קראה לי.... ספונטניות. שמעת?
 
למעלה