אז מה אכלתם בסוף השבוע?

מסעדת ללה וגלידה לג'נדה

לפני צהרי שבת נחתנו בללה (ליד שריד) שתי בנות.מיד שהתישבנו קבלנו בקבוק זכוכית עם מים קרים.
לא רצינו ארוחת בוקר והזמנו סלט עוף ופיצה עם אנטיפסטי.
עם הסלט הגיעה סלסלת לחמניות ביתיות טעימות, ממרח פלפלים וצלוחית חמאה.
היה טעים.נחמד.לא מעבר אבל יופי שפתוח בשבת.שלמנו 110 ש"ח לפני טיפ.
משם המשכנו לעפולה לגלידה לג'נדה.בחרנו 4 טעמים בכלי של קילו.88 ש"ח לטובת המטיילים האמיצים שיצאו לטיול של 13 ק"מ.לשקית הוסיפו לנו גביעי וופל, כוסות קרטון וכפיות.
טעים.
 

החתולית

New member
קישן גבעת חיים - טייק 2 מוצלח

חמישי בצהריים, שני חולים בדרך חזרה מביקור אצל הרופא ורכישת תרופות (מי אמר ברונכיט ולא קיבל?), רעבים ומחוסרי אנרגיה. בבית אין אוכל, ולאף אחד מאיתנו אין כח לבשל. הפתרון - עצירה באחד ממעט המקומות בדרך מהרופא הביתה.

גבעת חיים איחוד בדרך, והבחור הציע את חומוס אליהו. החומוסיה היתה מלאה, אבל היו שולחנות פנויים. התיישבנו לשולחן שעדיין לא סיימו לפנות, והמלצרית הבטיחה שהיא "כבר מפנה". אחרי רבע שעה, התייאשנו והלכנו לקישן השכנה.

הארוחה הראשונה שלי בקישן היתה די מאכזבת, אבל הארוחה הזו היתה טובה ממנה בהרבה.

המסעדה היתה ריקה לגמרי, וחבל, משום שהיא מציעה בצהריים 20% הנחה על התפריט הרגיל, תפריט בירות גדול ומגוון, ותפריט די רחב.

הזמנו כבד קצוץ אחד, ושתי מנות של שניצל עגל וינאי עם פירה (75 ש"ח).

הכבד הקצוץ הוגש עם מעט בצל ירוק כקישוט, והמרקם שלו היה שילוב מושלם בין טחינה לקיצוץ גס. שנינו חשבנו שהוא טוב מאד, ורק חסרו לנו מלפפון חמוץ או חזרת לידו


השניצל הוגש עם קערה מכובדת של פירה חלבי טוב ופנכה של איולי שמיר מצויין. הוא היה טוב לסוגו, והמנה גדולה ונדיבה. כמה גדולה? אכלנו שניצל ופירה גם בארוחת הערב.

השירות היה מצויין ונעים. המלצר הצעיר שם לב לצרכים שלנו, ניסה לעזור עם בחירת הבירות, והיה קשוב מאד.

הזמנו לנו תה עם נענע, והרגשנו צורך להתפנק בקינוח. הבחור בחר בקייזרשמרן פירות יער (35). תיאור המנה בתפריט המסעדה: פנקייק אוסטרי אפוי ואוורירי, מוגש עם פירורי קראמבל, קצפת ופירות יער.
כמו שאפשר לראות בתמונה המצורפת, הפנקייק חתוך לריבועים, והמנה מוגשת בצלחת עמוקה. מנה מצויינת ומנחמת שהתאימה בדיוק למצב הרוח השפוף שלנו. ריבועי הפנקייק היו אכן אווריריים, וכפית שהיה בה שילוב של כל המרכיבים, היתה שילוב מושלם של מתיקות, חמיצות ומרקמים.

הבירות שבחרנו עולות 35 ש"ח לבקבוק לפני הנחת צהריים. אני שתיתי בירת בלאק וויץ' כהה ומצויינת, והוא בחר בריסטה בטעם שוקולד (רק אלוהים יודעת למה).

אחרי הנחת צהריים שילמנו 237.60 ש"ח לארוחה מנחמת וטובה. חזרנו הביתה היישר למיטה, להשתעל ברעש.
נחזור, בטח שנחזור.

 
למעלה