איך רשת רק בשר?

Geralt of Rivia

New member
בשר בינוני ומטה במחיר סביר יחסית למחירי בשר סטנדרטיים

לטעמי, אם כבר רוצים לאכול בשר, עדיף לשלם קצת יותר ולקבל בשר טוב. ב"רק בשר" לרוב לא קיבלתי כזה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מתנדנדת. אפשר ליפול על בשר אחלה במחיר טוב, לפעמים ככה-ככה

בסה"כ במבצעים (ויש לא מעט מהם...) זה מקום שאני כן מוכנה לחזור אליו, בעיקר מכיוון שגם במסעדות בשר נחשבות ויקרות יותר לא בהכרח התלהבתי מהסטייקים. במקרים רבים זה עניין של מזל (איכות הנתח, איכות הצלייה) וגם במקומות נחשבים לא תמיד מדייקים. לפיכך אם אני כבר מהמרת, אני מעדיפה לפחות לשלם פחות...
&nbsp
היתרון ב"רק בשר" (למי שזה לא מגעיל אותו...) הוא שעומדים מול מקרר הבשר שלהם, מדברים עם הקצב, מתייעצים איתו, רואים ובוחרים את הבשר לפני. כך אפשר להימנע מנתחים פחות מוצלחים וכמובן לבחור בדיוק את הנתח שרוצים.
&nbsp
החיסרון הוא שהמסעדה אכן ממוקדת בבשר (שזה בסדר, לא פעם זה עדיף על מסעדות שמתפזרות) ולכן הראשונות מצומצמות ולא מלהיבות, והתוספות שהם מציעים לצד הבשר הן רק תפוחי אדמה (אפשר להוסיף גם ירקות קלויים, אבל בתשלום) ואני בכל זאת מעדיפה עוד אפשרויות למשהו ליד, זה נחמד.
&nbsp
לא יכולה להמליץ על סניף כי אני מכירה רק את סניף חיפה (ישבתי פעם לפני שנים רבות בסניף בת"א והשירות היה נורא, אבל אני כבר לא זוכרת איך היה הבשר). לדעתי אם לא מדובר בארוחה חגיגית אלא בחשק לבשר לא מאוד יקר, שווה לנסות. אין הרבה מה להפסיד.
 

prizman

New member
הייתי רק פעם אחת בת"א.

הספיק לי, לא ממש רציתי לחזור ולא ממליץ.
אבל מדובר על הזמן בו הם פתחו, חלפו די הרבה שנים מאז ואולי דברים השתנו.
 
הייתי בסניף ברמת החייל לפני שבועיים

ואני מגיב כאן כי זה אפילו לא שווה ביקורת מורחבת:
אמפנדס במילוי בשר וביצה קשה: בסדר ולא יותר

סטייק סינטה טוב ולא הרבה יותר. מידת עשייה (מדיום רייר) מדוייקת. לא סטייק בלתי נשכח בשום אופן. אנטריקוט: קצת יותר טוב אבל זו לא חוכמה כי יש לו שומן. קיצר אין טענות אבל גם לא יוצא דופן. מרגז בסדר, כבדים כנ"ל, פטריות צלויות טובות.
נשמע ארוחה סבירה פלוס עד עכשיו? אולי, אבל המחיר הוא הבעיה. 500 שקל לכל זה...במחיר הזה כבר שווה הרבה יותר ללכת כמה מטרים משם, להדסון.
שם אין נפילות והבשר קצת יותר משובח.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נשמע יקר; זה היה מחיר רגיל בלי עסקית / קופון / מועדון?

 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז 400 ש"ח לכמה אנשים? כמה גרם? כולל שתייה?

כי לשני סטייקים ולמה ראשונה זה נשמע יקר מדי, בפרט לרק בשר.
 
למעלה