ארוחת ערב מוצלחת בלוקה ולינו

inבאלי

New member
ארוחת ערב מוצלחת בלוקה ולינו

אחרי כמה דיווחים לא חד משמעיים על לוקה ולינו, חשבתי שהגיע הזמן לנסות אותם בעצמי. את טופולינו הירושלמית מאד אהבתי וקיוויתי שהחויה של ממשיכת דרכה בתל אביב תהיה טובה גם היא. לא התאכזבתי.

קפצתי אליה עם הבריטית באמצע השבוע באופן ספונטני. כשצלצלנו מהדרך נאמר לנו שיש מקום על הבר, אולם כשהגענו קיבלנו שולחן לארבעה ללא בעיה. המסעדה היתה לאורך כל שהותנו עם תפוסה של מחצית מהשולחנות לערך.

תחילה קיבלנו על חשבון הבית מעין חתיכות פוקאצ'ה לוהטות וטריות מהטאבון ולצידן פנכה עם שמן זית וחומץ בלסמי.

חלקנו שלוש מנות –

קממבר אפויה עם שום קונפי ודבש היתה המנה הראשונה שמראש ידעתי שארצה לנסות אותה. הגבינה הגיעה חמה מהטאבון והשילוב עם הדבש ושום קונפי עבד מצויין. מנה פשוטה ונהדרת, שאני מודה שקצת הצטערתי שאני צריכה לחלוק אותה... 42ש"ח.


רביולי ארטישוק וריקוטה בחמאת לימון ותימין היתה מנה שאכלתי בטופולינו והתגעגעתי אליה. הרביולי היו קטנים יחסית ועשויים בדיוק רב, טעם הארטישוק הורגש וכך גם הטעם הלימוני הנפלא של הרוטב. המנה היתה מצוינת ומענגת כמו שזכרתי אותה. הביקורת היחידה שלי היתה שמדי פעם היו פה ושם ביסים חריפים שלא אהבתי אותם. 59ש"ח.


ריזוטו חצילים ופרמזן עם פצפוצי טלה קריספי התגלה כריזוטו עם טעם מובהק של חצילים קלויים. שתינו חשבנו שהשילוב של הריזוטו וטעם החציל הקלוי עבד נפלא ושתינו נהננו ממנו מאד. 79ש"ח.



לקינוח הזמנו קרם לימון ובזיליקום עם עוגיות אמרטי ותותים. קרם הלימון היה חמצמץ במידה וחתיכות התותים נתנו לו קונטרה נעימה. את טעם הבזיליקום לא הצלחתי להרגיש. בסך הכל קינוח מרענן, טוב וטעים. 39ש"ח.

שתינו מים רגילים שהובאו בבקבוק, ועם הקינוח כל אחת שתתה כוס תה, 10ש"ח.

שירתו אותנו כמה אנשי צוות והשירות היה טוב וזריז.

הכל עלה 239ש"ח.

ארבע המנות שטעמנו היו טעימות מאד ובהחלט עשו חשק לחזור שוב ולנסות מנות אחרות. כאמור, הזכרון הטוב מטופולינו הירושלמית הפך לאופציה מעשית בתל אביב.







 

oreldi

New member
נראה מעולה

המנות גם נראות נדיבות בגודלן. ראוי שילמדו מזה מסעדות אחרות. הקינוח בכלל נראה עצום...הוא באמת היה כזה או שהתמונה מטעה?
 

inבאלי

New member
המנות היו אכן נדיבות יחסית

ולכן גם מומלץ לחלוק אותן - כדי לא להשתעמם באמצע...
הקינוח היה בגודל סביר אך לא עצום והספיק לשתינו.
אני הגעתי מאד רעבה ושבעתי לגמרי מהארוחה.
 

erezavn

New member
טוב לקרוא על ארוחה טובה בלוקה ולינו..

אחרי כמה דיווחים פחות טובים...
בפעם הראשונה שישבתי שם (בערב) נהניתי מרוב האוכל אבל השירות היה איטי. (זה היה די בתחילת דרכם). בפעם השנייה ישבתי בצהריים ונהניתי מארוחה טובה מאד. את ריזוטו החצילים אכלתי באותה ארוחה וזה ריזוטו מהטובים שאכלתי בזמן האחרון במסעדות כאן.
 

inבאלי

New member
זכרתי את הדיווחים שלך

הריזוטו באמת מצויין ואני מתכננת לנסות אותו בבית.
 

החתולית

New member
על הדיווח

וטוב שיש דיווח טוב. אולי התייצבו אחרי קצת חוסר יציבות בהתחלה.
 
למעלה