אז מה אכלתם בסוף השבוע?

מיתר44

New member
בחמארה של דלידה

באנו לפתוח סופשבוע. בשעות האושר (הפי האואר) מציעים לך 50% הנחה על בקבוקי יין ועוד 2 קומבינציות
של משקאות ומנות מהתפריט המצומצם. בחרנו בשתיים כאלו, כל אחת ב 79 ₪. מנת סלט ומנת קלצונה, בירה וקוקטייל
ושני שוטים של ורמוט עם מיץ תפוחים.
את הקלצונה אופים מאפס עם ההזמנה. בינתיים לגמתי מהבירה הצ'כית והבובס שהוגשו על יד. (ביקשנו מהמלצר
״החדש״).
מעולה הייתה המנה: מילוי של שפונדרה שבושלה ארוכות, השומן הוסר, הבשר פורר ותובל. הבצק היה פריך כראוי.
על הצלחת, על יד : חסה ובצל סגול מוחמצים, פלפלצ׳ומה חריף, תפוח אדמה אפוי ברוטב הבשר ומערום חרדל.
מה אומר-מנה שאשוב רק בשבילה.
 
הרבה בישולים, shi shi, המזנון ועוד קצת

הסוף שבוע התחיל מוקדם בהופעה של קין והבל 90210 ביום רביעי שחצבו בקהל טקסטים פוליטים וביקורתיים במהירות מטורפת והמשיך בבירה של סיום יום בהודנא עד השעות הקטנות של היום.
ביום חמישי נכנסתי למטבח והתחלתי לבשל ללא הכרה- לזניה מדפי פסטה טריים שהכנתי עם פטריות ובשמל שמנמן, ראש כרובית שנכנס לבישול בסיר ואחרי שהתרכך נזרקו עדשים אדומות לסיר לקבלת מרק עדשים דליל וטעים שרק דרש הוספת קצת לימון בכל פעם ובראוניז חמאת בוטנים- בננה שהוגשו עם בננות מוקרמלות והמון קצפת.
בשישי הוזמנו בערב לארוחת ערב מבוססת סושי אז חיפשתי פיתרון להריונית, רוב המקומות לא מציעים סושי מתאים לנשים בהריון אז נשלחתי בצהרים ל SHI SHI באבן גבירול, המסעדונת האסייתית מציעה מנה מרעננת של דף אורז ממולא אורז ושאר ירקות, לקחנו את 2 האופציות הצמחוניות, אחת עם טופו מטוגן והשנייה עם כרובית, שניהם היו עשירים בירקות, מרקמים ורטבים והיו מנה מרעננת שיותר מזכירה לאפה קטנה מאשר סושי, במחיר של סביב 36 ש"ח לרול גדול מאוד זאת הייתה אופציה לא רעה.
אני קפצתי אחרי זה למנה מהירה במזנון , אינטימי בפיתה היה כרגיל עמסו בבשר שבושל עד רכות מכסימלית עם הרבה טחינה וחריף, מנה מספקת תמיד.
 

החתולית

New member
טיפ להריונית: בניני האצ'י יש סושי להריוניות

המסעדה כשרה לכן סגורה בשישי, אבל לאמצע השבוע זה פתרון מצויין.
&nbsp
קיבלתי ממך ד"ש ביום ראשון
 
מזנון געצל והמון בישולים

שישי בבוקר במזנון געצל שבפאתי השוק - חמד של מקום. אכלנו את שתי מנות הפנקייק המלוחות - אחת בתוספת של אווז וגבינה צהובה ואחת בתוספת של גבינת שום-שמיר, תרד וסלמון מעושן. בשני המקרים על מגדל הפנקייק התנוססה ביצת עין מושלמת. טעים, אבל קצת יקר מדי (35 שקל למנה שלא באמת מספיקה ליחיד רעב כארוחת בוקר). אח"כ היה גם סקון מצוין עם קרם פרש ופירות יער ועוגת בלינצ'ס אדירה ולא מתוקה מדי. יחד עם מיץ תפוזים ושני קפה 135 ש"ח.
משם המשכנו לסיבוב קניות קצר בשוק שהיתרגם לארוחת ערב של מרק כרובית עם טוסט (מלחם פקאן מצוין ויקר בצורה לא הגיונית של אדון שיפון) של גבינת כמהין ועיקרית של שייטל (מיטמרקט) צרוב ופרוס על גבי בטטות מטוגנות בחמאה ורוטב של חמאת לימון ושום ירוק.
בשבת נכנסתי לבולמוס בישולים כדי שיהיה אוכל לכל השבוע בבית - זה נגמר עם: מרק עוף צח (שממנו יצא גם סלט עוף עם סלרי בקארי וגם לביבות ירק אפויות לגמד הבית), מרק הודו ואטריות לגמד הבית, תבשיל קציצות בקר עם דלעת וחומוס בכמון וקינמון ותבשיל כרעיים בלימון, שומר ובצל ירוק.
 

מיכאל ג

New member
מגזינו

לא פעם ראשונה שאני שם, אבל כן פעם ראשנה בהרכב של משפחה כולל ילדים במקום הרכב של חברים פודיז. היה מוצלח סה"כ. אוכל לא מאתגר שכולם אהבו.
 

gastro101

New member
אוכל הודי בבית וקפה בכפר בני דרור

שוב התקבצו ובאו כל הילדים והנכד לארוחת ערב . אוכל הודי הוא הפתרון לצמחונים והטבעונים .
הכנתי מרק עגבניות וגזר (מתכון מעל השולחן ) למתכון המקורי הוספתי כפית אבקת קארי שנרכשה בניו יורק- תערובת הבית - יצא נפלא.
צ'אנה מסלה - כולם שיבחו , דאל שיצא קצת דל...כרובית אפויה ניטרלית . אורז ונאן שאני מכינה לבד על המחבת . סלט ירקות כמובן
כחיזוק ,הזמנתי מבשלן מאתר יאמי מספר תבשילים- פאניר סאברה- קוביות טופו (חצי ליטר) וקוביות גבינת פאניר ברוטב אדום מתובל היטב טעים מאד
שני תבשילים נוספים נוורטן קורמה (עם קשיו ופירות יבשים) ואלו מטר פסאנדה (תפוחי אדמה ואפונה) - התיבול לא היה לטעם הסועדים

קינחנו בעוגת שמרים עתירת שוקולד מלחם ליאור בכפר סבא. כרגיל המאפים שלו מצוינים ולא יקר

בכל זאת שלחתי ידי באפיה שתקח הסטודנטית איתה- במדורה בידיעות אחרונות נתנה מאיה מרום מתכון ללחם נלסון המפורסם של לחמנינה. הכנתי- מפרוסה אחת שהשארתי לי בהחלט דומה . הכנתי גם עוגת בננה ועוגת פירות יבשים, חשבתי שאני שמה קמח תופח וזה היה קמח רגיל
. נראה שבכל זאת יאכלו .

בשבת הלכנו לבראנץ בקפה בכפר של עדנה - מתחם פרוטיאה בצמת דרורים
מקום נעים . ספריה עם ספרי ילדים וצעצועים לילדים . ביום שמשי - מאד נעים לשבת שם בחוץ. בששי שבת יש בראנץ עם מזנון עמוס כל טוב - סלטים, פשטידות , מרק כתום,לחמים , ממרחים. חלבה, 3 סוגי עוגה
מיץ סחוט במקום כולל סלק סלרי גזר וכו'. קפה גם בכוס גדולה ללא חיוב נוסף
69 שח לארוחה מצוינת. חביתה עם תוספות עוד 6 שח
ממליצה בחום ! חשוב להזמין מקום היה מלא כל הזמן.
 
למעלה