אז מה אכלתם בסוף השבוע?

החתולית

New member
התנהלות מוזרה

מגישים לאותו שולחן מנות חלביות ומנות בשריות, אבל מסרבים לתת לך גבינה למנה בשרית כדי לכבד אלמונים שזה יפריע להם?
&nbsp
הזוי ודי חצוף בעיני. במקרה כזה, צריכים ליידע לקוחות מראש, שהמסעדה אינה כשרה, אבל מוגבלת.
 

milk man

New member
תשובה מהמסעדה

שלום אריק
צר לנו על האכזבה הקשה שאת חש אחרי ביקור אצלנו במסעדה.
נכון...אנחנו לא כשרים.
ונכון...בתפריט שלנו יש גם מנות חלביות וגם מנות בשר.
הוסבר לכם כי אין ערבוב של חלב בשר בשום צורה שהיא,וכן,מתוך כבוד לאורחים שומרי כשרות שפוקדים את המקום.
אלה הם כללי המסעדה ותמיד היו,כנראה שגם ישארו.
מאחלים לך ולבני משפחתך שנה אזרחית טובה ובשורות טובות.
אביטל
שוב,צריך לכבד אחרים,שבאים למקום לא כשר ולא אותי.לא אוהב לצאת בהכרזות,אבל כנראה שלא אהיה שם יותר

והמקום נחמד מאד וטעים
 
זו תשובה (סליחה על המילה) מטומטמת...

ואם אותו הסועד הזמין גם מנה חלבית וגם בשרית וערבב ביניהן, איזו שליטה יש למסעדה על כך?
נגיד והיית שם בפסטה הבשרית את הגבינה מהסלט ומערבב, מה הם היו יכולים לעשות?
ואם היית מבקש את הפרמז'ן בשביל מנה אחרת ושם אותו בפסטה הבשרית...
אם הם לא כשרים אין להם שום דרך לשלוט בזה באמת...
 
גם מטופש וגם מעליב

אם האורחים שומרי כשרות מהזן שמפריע להם מה שיש בצלחתו של אחר או כל עירוב חלב ובשר במקום אחד, הם ממילא לא ייכנסו למסעדה שמגישה את שניהם בו זמנית, לעתים לאותו אורח.
לעומת זאת, להגיש גם בשר וגם חלב, בלי שום בעיה שהסועד יזמין מנה אחת כזו ואחת כזו, ואז לומר לו במעמד קבלת האוכל שזה לא מכובד ומעליב את האחר אם הוא יערבב (שהרי רגשות הדתיים זה מה שחשוב, לחילונים כנראה אין רגשות ואין סיבה לכבד אותם לדעת בעלי המקום) - זה ביזיון. אי אפשר להתחזות ללא כשר ולכשר בו זמנית. שיחליטו.
 

החתולית

New member
כמו שכתבו לפני, אח שלי, תשובה אידיוטית

כנראה שחשובים להם יותר הלקוחות שומרי הכשרות, מאשר לקוחות לא שומרי כשרות.
&nbsp
&nbsp
 

milk man

New member
בדיוק בגלל זה אני מעלה את העניין

שהוא לא ממש ביקורת.בימים הנוראים האלה,צריך לעמוד על שלנו.
 

gastro101

New member
מזל שלא בקשו שתחכו חצי שעה בין אכילת המנה החלבית לבשרית


 
ביקור מאכזב במסה

למען האמת, ביקרתי שם אתמול, אבל לא שווה לפתוח שרשור במיוחד בשביל זה.

בכל אופן, אתמול בסביבות 3 התעורר בי רעב והיו לי שעתיים פנויות לפני הלימודים. הזמנתי מונית והגעתי למסה קצת לפני 3 וחצי, כשאני יודעת שהם סוגרים בשעה הזו. הכניסו אותי בלי בעיה ובלי הזמנה והושיבו אותי בשולחן המוארך ליד שלושה שפשוט לא הפסיקו לדבר בטלפון ולהתווכח. ביקשתי מהמארחת לעבור מקום לספות כי נעים יותר שם, והיא אמרה שברגע שיתפנה היא תעביר אותי לשם. מבט לאחור לספות גילה שיש שם 4 שולחנות פנויים, פשוט לא ערוכים. בסדר.

חיכיתי משהו כמו רבע שעה אבל אף מלצר לא ניגש אליי ובכלל יותר מדי מלצרים לא נראו בשטח. בסוף דגתי מישהי. "את רוצה להזמין?" - "אה, אפשר לשמוע על הספיישלים קודם?". לא מצאתי משהו מעניין והזמנתי מהתפריט עלי בייבי ג'ם, מלפפון צעיר, תאנים איראניות, ויניגרט חרדל וגבינה מלוחה, רביולי שאלוט מקורמל, פטריות שימג'י, צימוקי עגבנייה, "פטיסייר" גבינה ופקאן סיני ועגבניות שטח צלויות, פונדו גבינה ומוצרלה באפלו. את שלוש המנות הללו אכלתי עשרות פעמים כנראה וכולן מצוינות. היא שאלה אם לעשות מוכן יוצא, ואמרתי לה שאני רוצה את הסלט כראשונה ואת המנות החמות ביחד כעיקרית. הזמנתי גם כוס שאבלי, כוס מים עם קרח וביקשתי ממנה לעבור מקום ברגע שיתפנה.

בינתיים הגיע הלחם (חתיכות קטנות מהסוף, אולי זה היה רמז מלכתחילה), היין והמים. לא הגיע קרח. חצי שעה אחרי שהתיישבתי הגיעה הראשונה עמוסה בויניגרט. לא היה לי כח להחליף כי במילא היה קשה לתפוס את תשומת ליבם. כמה דקות אחר-כך, כשאני עוד בתחילת הראשונה, הגיעו העיקריות. "אבל... אני עוד אפילו לא באמצע הראשונה". המלצרית שאלה אם ביקשתי אותן כעיקריות ועניתי שכן, ואז שנייה אחר-כך חזרה אליי המלצרית ושאלה אם ביקשתי כעיקריות. וול, כן...

כשסיימתי את הראשונה ביקשתי שוב קרח מהמלצר שפינה לי. כשהוא ערך לי מחדש את השולחן הוא ציין ש"הקרח מיד מגיע". חסר לציין שהוא לא הגיע וגם בכלל לא העבירו אותי מקום. הייתי שם כבר שעה ומשהו, נותרו 4 שולחנות ו-3 מלצרים, ועדיין לא נראה שהם ממש עסקו בלתת שירות. כמה רגעים ממש אחרי שהוא פינה לי את הראשונה הגיעו העיקריות. הצלחות היו חמות מאוד והמנות עצמן פושרות (ופסטה בדרך-כלל מגיעה רותחת כשהיא נמזגת ממחבת), כשהמוצרלה הייתה מותכת לגמרי. מה זה אומר? זה אומר שבמשך חצי שעה, הזמן שלקח לי לסיים את הראשונה, שמו את המנות מתחת למנורות חימום. מביך.

כבר התעצבנתי, נותרו לי 20 דקות עד שאצטרך לצאת ועדיין לא העבירו אותי מקום, לא הגיע קרח שביקשתי והגישו לי מנות מחוממות ולא מנות טריות ולא טרחו לשאול אפילו פעם אחת אם הכל בסדר. פשוט פניתי למלצרית שראיתי ואמרתי לה שכל המצב הזה לא הגיוני. היא פינתה לי את המנות והם הכינו לי חדשות. בינתיים הלכתי לשטוף ידיים, ובדרך אני רואה את האחמ"שית יושבת באחת הספות ובוהה בטלפון. הגיוני. כשחזרתי המנה של עם המוצרלה עגבניות ופונדו בוואריה הגיעה קרה (ציינתי את זה בעייפות כבר לפני המלצרית אבל היא ענתה שככה זה אמור להיות. לא, אכלתי את המנה הזו לפני שבועיים אצלכם, זה לא ככה). התייאשתי וביקשתי ממלצר אחר לארוז את המנה עם הלחם שנותר וביקשתי חשבון.

המנה הארוזה הגיעה עם החשבון. אמרו לי שהרביולי הורד מהחשבון ושהוא מתנצל. על מה אתה מתנצל בעצם ולמה אף אחד לא עשה את זה עכשיו, או מנהלת המשמרת ניגשה? בעקרון כל אחת מהמנות עלתה בסביבות ה-50+ וגם הכוס שאבלי. עם ההורדה עמד החשבון על 136 ש"ח. השארתי 150 והלכתי.

כשהגעתי ופתחתי את הטייק אוואי, כמה דקות לאחר-מכן, זה היה המחזה שנגלה לעיניי. אפילו בבנדיקט אורזים את הלחם בנפרד. ובאמת לא ברור לי, זו מסעדה מעולה, האוכל טעים, אבל מה קורה עם השירות שם לאחרונה?? זה מתבטא במארחת, בחימום מנות מתחת למנורה (אני עובדת באחת מהמסעדות היותר הומות בתל אביב ומעולם לא עשינו את זה) ובהתעלמות כוללת מבקשות ממלצרים. למה כדי לקבל כל דבר צריך לעבור מסכת של בקשות ועצבים? כולה באתי לאכול, ליהנות וללכת. הבקשות שלי לא מסובכות מדי, אני ממלצרת בעצמי אז בהתאם גם לא "משגעת" את המלצרים בבקשות מוזרות. אני נעימה, מזמינה הרבה אוכל, מזמינה יין ובגדול רק רוצה שיהיה לי נעים. אחרי חודש בארצות הברית אני לא מצליחה להבין: למה אי-אפשר לקבל בארץ חווית שירות נעימה?

 

inבאלי

New member
מאד מבאס בשבילך, בעיקר מביך בשביל המסעדה

אני תמיד זכיתי שם לשירות מצויין ואני מקווה שמישהו יקרא את הדיווח שלך ויתעשת.
תודה שדיווחת.
 
זה הקטע, שבביקורים האחרונים שלי אני לא

ואני הכי ביישנית ומתביישת במילא לבקש דברים, אז איך זה כל הזמן קורה לי? כנראה קארמה. P:
 

החתולית

New member
אילו אני הבעלים והמנהלים של מסה, הייתי נבוכה

את מתארת התנהלות אומללה ומאד לא מקצועית.
&nbsp
אני מביטה בתמונה ושואלת את עצמי, איך מישהו במסעדה ברמה של מסה, הירשה לעצמו לארוז כך מנה?
 
באמת שנשגב מבינתי

כמובן שפתחתי את הקופסה וישר זרקתי אותה לפח. לא היה לה סיכוי עם כל הלחם המפורר הספוג...
 

אספרסו2

New member
אותו מישהו

הרי לא לוקח את מקום העבודה כמקצוע לחיים
הוא בא לעשות משמרת והראש שלו בכלל במקום אחר.
 

oreldi

New member
שרשרת מביכה של טעויות

מה שאת מתארת נראה כמו זלזול נוראי. אני אוהב את מסה גם בגלל האוכל וגם בזכות השירות שהיה טוב בכל הפעמים שהייתי. נקווה שמישהו יראה את הדיווח ויופקו לקחים
 
אני גם מקווה

כתבתי להם בפייסבוק והם לקחו את הטלפון שלי אבל עוד לא התקשרו. באמת שאני לא מחפשת פיצוי, רק שיהיה לי נעים בפעמים הבאות:)
 

gastro101

New member
ללא היסוס הייתי מחפשת אם יש להם אתר בפייסבוק

שולחת להם את התמונה, אפילו כמסר פרטי
זה נראה נורא !!!!
 
חחחח מקווה שלא עשית זאת יותר מדי. 3>

לגמרי מוריד את החשק לאכול משהו אחר-כך.
 
למעלה