ביקורת מסעדות קוואטרו - היה מצויין

אור2221

New member
ביקורת מסעדות קוואטרו - היה מצויין

בשבוע שעבר התלבטתי בין כל מיני אפשרויות לארוחת יום הולדת ואתם הצעתם לי הצעות מצויינות, אבל למיטב זכרוני דווקא קאווטרו לא עלתה כאפשרות.

הלכנו בכל זאת, בעיקר בגלל שמדובר במסעדה גדולה ואנחנו היינו שמונה אנשים + עגלה לתינוק אבל האמת שאחותי (האחראית על העגלה האמורה) בחרה ואני זרמתי כי התפריט נשמע לי סבבה.

טוב, אז היה מצויין. באמת - מהארוחות הטובות יותר שאכלתי לאחרונה, גם מבחינת הטעם וגם מבחינת ה- VFM.

המסעדה יפה מאוד - הייתה ריקה כמעט לחלוטין (14:00) ואולי היה עוד שולחן אחד, חבל מאוד ומקווה שזה לא מעיד על עתידה, כי זו מסעדה גדולה. לנו זה התאים בול כי היינו עם תינוק קצת עצבן והיה נחמד שלא הפרענו לאף אחד.
המיזוג שלהם היה מצויין, אגב - לא קר מדי.

מסתבר, שיש תפריט עסקית של 129 בימי שישי, התפריט מציע מגוון גדול של אפשרויות, חלק מהמנות בתוספת תשלום. בנוסף הם גם הציעו את התפריט של ה-79 ש"ח - יפה מאוד.

למנה ראשונה - לקחתי את מנת הים יבשה, קלמרי צרוב, קרם כרובית, ברזואלה טלה וקונפי תפוח אדמה.
הייתה מנה מוצלחת ביותר - נדיבה בכמות, הקלמרי היו צרובים מצויין ובין הקלמרי הטובים ביותר שאכלתי, הברזואלה טלה (טעם בייקוני משהו) הוסיף טעם מעושן שהשלים יפה מאוד את קרם הכרובית שניתן ביד רחבה. היה גם מין קישוט.. אין לי תיאור, מרקם של פופקורן וטעם קצת של תרד? וגם - אני חושבת - קישוא?
נפלא, בפעם הבאה שאגיע למקום אזמין עוד פעם ורק אקווה לא להתאכזב.

אחי הזמין את הטורטליני כמהין - שלושה טורטליני שמנמנים עם דוקסל פטריות, גבינת פרופוזולה וקרם עגבניות מיושנות. צריך לאהוב כמהין, כמובן - אבל אני חשבתי שהיה מוצלח ביותר.

האחרים - שהזמינו את הקרפצ'ו, סלט פנצנלה עם ביצה עלומה וסלט וכד' -נהנו ביותר אף הם מהמנות שלהם, שהיו נדיבות ועם רכיבים שהשלימו את המנות.
בנוסף, הזמנו פוקצה עם מטבלים - הגיע קערה ענקית של מטבל מעורבב- שמן זית+בלסמי+קרם פרש+עגבניות+זיתים. הכל באותה קערה, וצריך לערבב. מאוד אהבתי, הפוקצה הייתה לחם פרנה שהיה נחמד אבל דווקא הייתי שמחה לפוקאצה יותר מסורתית.

הקרפצו הגיע בלי לחם והם הביאו לנו עוד פוקצה ומטבלים "על החשבון" - יפה מאוד.

עיקריות:
נתחיל ונאמר, שכולם יצאו מרוצים ושמחים עם המנות שלקחו. היחיד שהיה קצת מסוייג זה אחי, שהזמין ניוקי אל-רומנה עם שרימפס והניוקי היה ניוקי סולת שהיה קצת פחות לטעמו.

המנה שלי - לברק פורציני- חמאת פורציני, ערמונים, ניוקי תרד מוקפץ הייתה מעולה. שני נתחים יפים מאוד של לברק, כמות יפה של ניוקי, הטעם של הפורציני, הערמונים והתרד השתלב מצויין ביחד. ההערה היחידה שיש לי היא שהייתה שם גם פטריית יער עם מרקם טיפטיפה רירי שפחות היה לטעמי, אבל זו הייתה התלונה היחידה.

נדגמו עוד - פולנטה כבדי עוף שאבא שלי מאוד נהנה ממנה, עם רוטב מרסלה+תאנים.

אמא שלי הלכה על דג הים (בס) שהגיע עם כמות יפה מאוד של לינגוויני, שמן זית, עגבניות לחות (וקצת פיקנטיות) וחציל מהגריל. מי שאכל את המנה נהנה ממנה.
המנות גדולות - יצאנו שבעים ביותר
.
לקינוח - הגינה המפורסמת ועוד קינוח שקשה לי לשחזר כי לא אני הזמנתי. אהבתי את הקינוחים, הם כנראה לא יכנסו אצלי לספר כקינוחים הטובים ביותר שאכלתי, אבל הם לא עשו פאדיחות בכלל.

שירות קצת הזוי - לא להביא תפריטים לכולם, למשל, אבל חוץ מהקטע הזה המלצרית שלנו הייתה יותר מבסדר.

בקיצור - בהחלט נחזור.
 

אור2221

New member
ניסיון שלישי להוסיף תמונות











 

erezavn

New member
תודה על הדיווח המפורט

קוואטרו בהחלט מסעדה ראויה בעיניי. אוכל איטלקי מודרני שמנסה קצת לצאת מהקופסה. לא כל המנות קולעות, וחלקן אף מעט מוגזמות, אבל בסה"כ האוכל טוב וה-VFM גם. העיצוב המצועצע פחות לטעמי (אם כי ההשקעה בו ראויה להערכה).
יצא לי לשבת בעסקית ביום חמישי מתישהו בחודש יוני וגם אז היה די ריק.
 

אומי 39

New member
ביקורת ברנץ' באואזיס- מאכזב ביותר

פעמים מספר נעזרנו בפורום על מנת לבחור מסעדה. הפעם החלטנו לתרום את חלקנו ולתאר את חווית הברנץ באואזיס אתמול:
אחת מאיתנו הזמינה מנה בשם "ניו יורק", המנה כללה שלוש פחזניות ממש קטנות ועליהן בייקון אפוי או מטוגן. מנה מאוד קטנה וחסרת מעוף והתמחור שלה, הוי התמחור - בסביבות 50 ש"ח (נדמה לי ואל תתפסו אותי במילה: 48 ש"ח).

אחת אחרת הזמינה את המנה שנשאה את השם "רומא", המנה כללה צלחת שלמה של קישוא מגורר עם מעט גבינה ומעט שמן כמהין .המנה הוחזרה מכיוון שהיתה בלתי אכילה (מעניין מה גרם לשף לחשוב שמישהו מעוניין לאכול צלחת מלאה בקישוא מגורר ועדיין לא התייחסנו למחיר התענוג המאוד מפוקפק: 48 ש"ח)
במקומה הוזמנה מנה בשם "סן פרנציסקו" שכללה כמות ממש, אבל ממש לא נדיבה של עלי חסה צעירים (צלחת לא מלאה במיוחד), מעט גבינה וקרוטונים ושוב שמן כמהין. המנה היתה אכילה, אך לא מעבר לכך ותימחורה אף הוא: 48 ש"ח
אחד מאיתנו הזמין אף הוא מנה זו והתרשמותו היתה זהה: מנה בסדר. ההגדרה המתאימה לדעתו למנה: אכילה.

המנה האחרונה היגיעה באחור רב, המלצר אמנם הביא אותה לשולחן מייד, אולם אנחנו הסועדים לא הצלחנו להבין שזה מה שהוזמן, המלצר לא ידע להסביר שזו המנה (ונראה כי כלל לא הכיר את המנות). על כן היה צורך להזמינה שוב. לאחר 20 דקות המתנה (ויותר) המנה הוזמנה מחדש. כשהיגיעה המנה (היא נקראית "פירנצה"), היא כללה 3 פטריות עליהן גבינה. הסועדת נהנתה מהמנה אך לא התלהבה (התמחור של המנה: 65 ש"ח).

שמענו רבות על רימה אוליברה ועל המסעדה וכה חיכינו לרגע שנצליח להתפנות ממרוץ הימיום ולהגיע. כה נעלבנו מהתמחור השערויתי (עובר כל גבול גם ביחס לתמחור המקובל במסעדות בתל אביב) והתאכזבנו מהאוכל. לא נחזור לאכול שם. מעבר לכך קשה לי להאמין שהברנץ' הזה ימשיך עוד זמן רב, נראה שהסועדים יצביעו ברגליים.
 
לא רק שמישהו מסוגל לאכול צלחת מלאה בקישוא

זאת אחת ממנות הדגל שלה שהולכת איתה עוד מפתיחת המסעדה.
סלט הקישוא הזה מופתי.
חבל שלא התחברתם, אבל כנראה שבאמת לאואזיס או שמתחברים או שפשוט לא מבינים על מה המהומה, קצת כמו כוסברה.
 

אומי 39

New member
והתמחור?

הגיוני? כנראה אבדה לנו הבנה בסיסית. בדרך כלל מסכימה עם הביקורות כאן.
 

dfl

New member
אואזיס - יותר סמל סטטוס מאשר מסעדה

יש מספיק ביקורות בפורום כאן על היחס המגוחך בין עלות לתמורה במסעדה הזו - אבל הביקורות האלה לא מביאות בחשבון את התמורה האמיתית, שהיא התחושה שהלכת לסעוד אצל השפית של האלפיון העליון. הצלחת יכולה להכיל קישוא מגורר, פחזנית מיקרוסקופית או שריון ריק של שרימפ - זה פשוט לא משנה.
 
איזה קישוא? בכזו מסעדה מגישים זוקיני...


וגם אני לא הייתי אוכלת קישוא או אפילו זוקיני, לא מבושל. מה שלא ברור לי למה הזמנת מראש את המנה הזו?
 

אומי 39

New member
לא הבנו שזה מה שאנחנו עומדים לקבל

אם הינו מבינים היינו עוברים מייד להוטל מונטיפיורי המוכר, הקרוב והשווה.
 
בלי קשר למסעדה-
אבל גיליתי שקישוא לא מבושל

זה דווקא לא רע .. הכנתי אנטי פסטי ויצא לי לנשנש כמה פעמים את הקישוא טרום היכנסו לתנור וזה דווקא דיטעים .
 
יכול להיות למרות שבקישוא חי יש טעם של בוסר.

אבל זה כנראה עניין אישי - אני גם לא יכולה לאכול אפרסק קשה או שזיף קשה. תמיד מחכה שיתרככו.
 

מיתר44

New member
סלט הזוקיני של אואזיס הוא מעדן

אכלנו אותו יותר מפעם ואהבנו מאוד. הוא מצטרף לטעמי לקבוצת ירקות שורש חיים שאני אוהב:
סלק, סלרי, גזר וכמובן צנון (שהיה אורח של כבוד על שולחנם הפולני של הורי).
 

אומי 39

New member
הופתעתי

מהתגובה של מנטיסה ושלך. גם אני אוהבת ירקות וירקות שורש ואף מרבה באכילתם, אולם באמת שלא תיארתי לעצמי שמישהו יכול לראות את המנה הזו כטעימה או נחשקת. המנה היתה לא מוצלחת בעיני גם בגלל יחסי הכמויות בין מרכיביה- הכמות של הקישוא/זוקיני ביחס לשאר. גם הנדיבות הפתאומית הזו הפתיעה (צלחת מלאה קישוא/ זוקיני) ביחס לחוסר הנדיבות הבולט בכמויות במנות האחרות שהוזמנו.
 

החתולית

New member
אכלתי באואזיס רק פעם אחת

בגילגול הראשון שלה ברחוב טשרניחובסקי, ואני זוכרת את סלט הקישוא כאחת המנות היותר מוצלחות בארוחה.
&nbsp
הכל עניין של טעם - לך לא היה טעים, לאחרים היה טעים מאד.
 

אומי 39

New member
הייתי מקבלת בשמחה את הפתרון שהצעת

אולם השילוב של יומרה ובינוניות איפיין גם את יתר המנות.
נניח שפיספסתי את מנת הקישוא/זוקיני אולם המנה של הפחזניות היתה בינונית ממש וכך גם הסלט עם הקורטונים ("סן פרנסיסקו"). רק מנת הפטריות (שהיתה קטנה ממש) היתה קצת יותר מבינונית. ומעבר לכך התמחור.... צלחת מלאה בקישוא ב-50 ש"ח? קצת חסה ("סן פרנסיסקו") ב-50 ש"ח?
אצלי זה עורר תחושה של שרלטנות וניצול של הרצון המקומי להרגיש חלק מהעולם הגדול.
 
למעלה