בינדלה - עסקית בשישי

גודבאר

New member
בינדלה - עסקית בשישי

אחת לאיזה זמן מוגבל אני לוקח את סבתא שלי לבילוי (סרט, מסעדה או שניהם) ביום שישי הזה החלטנו לנסות את העסקית החדשה של בינדלה. לא הכרתי את פועלו של השף מ-"מול ים" כך שיצא (ספוילר) שבאתי בגלל המחיר נשארתי בגלל האיכות


המסעדה ממוקמת ברחוב מונטיפיורי ליד אלנבי. למחזיקי מפתח דיסקונט יש חניה בחינם ממש ליד, הכניסה מרחוב יבנה. באופן מקרי דווקא ביום שאנחנו היינו שם היו הרבה חניות פנויות גם ברחוב.

העסקית כוללת מגש קטן של לחם, סודה או תה קר, מנה ראשונה ומנה עיקרית. כל זה בעלות של 85 שקלים. הזמנו שתי עסקיות. הזמנתי לראשונה ויטלו טנטו - מנה של נתחי עגל פרוסים דק עם קרם טונה, טוסטים מקושטים בכל מיני חמוצים וסלט עלים בצד. מדובר במנה מאוד נדיבה וטעימה. קרם הטונה מעט חרדלי (חשבתי שזה חרדל לבן אבל עכשיו ראיתי בתפריט שזה טונה) ומשתלב מצוין עם נתחי הבשר. גם הסלט היה מוצלח.
בנוסף הזמנו גם טרטר סלמון. גם כאן הגיעה מנה יפה של דג שהרגיש טרי והשתלב היטב עם שאר התוספות.
לעיקרית לקחתי "פולו סופרים" - מנה של חזה עוף עם ירקות שורש. העוף היה מעולה. רך ועסיסי בדיוק כמו שאני אוהב. היו גם כל מיני ירקות שהיו עשויים היטב.
העיקרית השניה הייתה לברק סיציליאני. מגיעות שתי חתיכות של פילה על מצע תרד תורכי עם צלפים. הדג היה מוצלח מאוד אבל גם אני וגם הסבתא הסכמנו שהתוספת של התרד עם הצלפים הייתה פחות לטעימנו וקצת הורידה מהמנה. עדיף לבקש עם תוספת אחרת במידה ואפשר.
לקינוח הזמנו ארגמן בורה בורה (45 ש"ח) - מקבלים מאפין לימונצ'לו עם הרבה קישוטים שאני לא זוכר בדיוק ממה היו עשויים. קינוח לא מתוק במיוחד ובנוסף אני לא חובב גדול של לימונצ'לו אז לא נהנתי ממנו במיוחד. לא היה נפילה אבל גם לא מדהים.

לסיכום לדעתי מדובר בעסקית משתלמת ביותר. האוכל היה באיכות גבוהה מאוד וכמובן טעים והמחיר די נמוך. בנוסף גם השירות היה מעולה וכל הצוות עשה רושם מאוד חביב.







 

מיתר44

New member
נראה כי לא מקמצנים שם בבינדלה

תוכל בבקשה לפרט משהו על היין?
תודה על הדיווח. כייף לסבתא שיש לה אותך!
 

גודבאר

New member
היין הוא יין הבית, מהיקבים של בינדלה באיטליה (לפי המלצרית)

חוץ מזה אין לי יותר פרטים כי אני לא חובב יין אז רק טעמתי. הסבתא התייחסה אליו כ-"קליל ומרענן" והוא היה בתוספת של 30 ש"ח לעסקית.
 

החתולית

New member
על הדיווח

דבר אחד שבטוח השתנה בבינדלה, הוא גודל המנות בארוחה העיסקית. זו שאני אכלתי, היתה מעט קמצנית ודי מאכזבת, וטוב לקרוא שאתם נהניתם.
 
למעלה