ויטרינה החדשה בלילנבלום

ויטרינה החדשה בלילנבלום

אני מאוד אוהב את ההמבורגר של הויטרינה, אבל המיקום הישן באבן גבירול הוא כמעט בלתי אפשרי. יש מעט מאוד מקומות ישיבה, אין שום היגיון או סדר באופן שבו אתה משיג מקום ישיבה וכל זה לא מפריע להם לקחת הזמנות (לא מעט פעמים אתה רואה אנשים עם המבורגר ביד ושום מקום לאכול אותו).
זה, יחד עם מרחק ההליכה הקצת גדול מדי מהבית, הורידו את הויטרינה מגו-טו-פלייס שלי להמבורגר (הוחלף באמריקה בורגרז הכיפי באלנבי).

ביום חמישי ניסינו ללכת לבדוק את המקום החדש והקצת יותר גדול של הויטרינה בלילנבלום. נתקלנו בתור של 100 איש בערך והלכנו לברנינג טאקוז במיקום החדש באלנבי (בינוני משהו). ביום שני ניסינו שוב, הפעם התור היה רק של 10 אנשים אז החלטנו לעמוד בו.
השיטה עדיין מפגרת. עומדים בתור להזמין, מחכים ומקווים שיתפנה מקום ישיבה תוך כדי. אין שום סדר. הבחורות מאחרינו בתור, שהקפידו לדבר בקול רם על הפרק האחרון של משחקי הכס, קלטו את השיטה יותר מהר ופשוט התיישבו במקום פנוי למרות שהיו לפניהם לפחות 8 אנשים בתור.

בסוף התפנה מקום בבר בדיוק כשהזמנו. ניסינו את ההמבורגר החדש עם הצ'דר וריבת בייקון ואת ההמבורגר המוכר עם הגבינה כחולה. שניהם היו מצוינים, אבל גם אני וגם אשתי העדפנו את הבאטלר המוכר. שני ההמבורגרים הוזמנו M והגיעו M, מאורע לא פשוט בלחץ כזה של אנשים ומקום. נתי הבעלים עמד והרכיב המבורגרים בלי הפסקה, אז מגיעה מילה טובה גם על ההשקעה הפיזית.

הצ'יפס היה רגיל, לחובבי הז'אנר. אני מאוד אוהב את התיבול, אבל מעדיף צ'יפס רך מבפנים ולא בהכרח את המקלות הדקים והסופר פריכים. הארוחה מגיעה גם עם לימונדת מיוחדות. היה בטעם אבטיח, מלון-לואיזה ופטל-סלק. ניסינו את האבטיח והמלון. אני לא ממש אהבתי את שניהם.

סה"כ הרמה של ההמבורגרים נשמרה (והיא מאוד גבוהה). המקום יותר אסתטי ויש כמה מנות חדשות. אם אי פעם יירד התור נלך שוב לנסות את הטאקו'ז וההמבורגר הצמחוני שנראו לא רעים בכלל.
 
אישית העדפתי את ההמבורגר החדש ובעיני הוא מוצלח יותר

אנחנו הגענו בשבוע הראשון לפתיחה והיה תור סביר לחלוטין.
 
התור, התור...

הויטרינה המקורית היתה פעם ממש "הבית" שלי מכל מקומות האוכל בתל אביב. הגעתי אליה ממש כשהיא התחילה לפעול, ובמשך איזה שנתיים (כשעוד עבדתי בשולי העיר) הייתי שם כל שבוע, הבאתי אליהם המון אנשים, והשירות היה נפלא. חבריי תמיד התלהבו איך בביקור נוסף בלעדיי נתי תמיד זכר אותם, ומסר לי ד"ש. גם אחר כך המשכנו לבוא, אבל רק בשעות מוקדמות מספיק לפני תחילת התור ואז... תמיד היה תור.
הגענו גם לויטרינה לילי שבוע לאחר תחילת פעילותה והיה תור עצום. היינו 3 חבר'ה שמזמן לא נפגשו ורצינו לשבת ולדבר, הבנו שאין סיכוי והלכנו. חבר אחד חזר שוב קצת אחרי ושוב היה התור...
מבאס. שמחה בהצלחתו של נתי, אבל גם אשמח לחזור להמבורגר שאני כל כך אוהבת כשסוף סוף יהיה כסא פנוי...
 

AShugaley

New member
חזרתי משם כרגע

וטרינה מאז ומתמיד הייתה אחד מהמקומות האהובים עלי בת"א. אני חסיד עוד מהתקופה שבה היו רק נקניות (ההמבורגר הופיע בהמשך ובהתחלה כלל לא הופיע בתפריט והיה ל"יודעי דבר" בלבד). אחד המקומות הבודדים שהצליח לשמור על איכות גבוה על אף ההייפ.
&nbsp
הסניף החדש בלילינבלום פשוט מצוין. ישנם יותר שולחנות, אבל מאידך נשמרת האווירה המיוחדת, ומאידך סביר לגמריי למצוא מקום ישיבה. התפריט דומה, הזמנו את ההמבורגר החדש (הבאטלר הקלאסי אכן טוב יותר, אך גם הנוכחי מעולה)ואת הטאקוס (נחמדים, בדגש על המילוי הבשרי המצויין).
&nbsp
נתי היה שם ו-ווידא שהכל מתקתק. בסה"כ התלונה היחידה שלי הייתה שהחליפו את האלכסנדר שהם מגישים באבן גבירול בגלודסטאר גנרית. חבל.
&nbsp
אבל בסופו של דבר אחד המקומות היחדים בת"א שפשוט מראה רמה גבוהה ביותר באופן קבוע (ובמחיר נגיש).
 

החתולית

New member
על הדיווח

אכלתי כמה פעמים במיקום הישן, אבל תמיד היתה לי תחושה שעושים ללקוחות טובה שמכינים להם אוכל. איכשהו תמיד נפלנו על פנים חמוצות, וצוות שהיה עסוק בלדבר עם חברים או בדברים אחרים יותר מאשר בלשרת לקוחות.
&nbsp
בפעם היחידה בה נתי היה, הרגשתי נורא מיוחדת כי נתן לי איזו דוגמית של משהו שחילק גם ללקוחות שהיה ברור שהכיר

&nbsp
אין לי בעייה לעמוד בתור ולהמתין לאוכל טוב, ואולי אם ההייפ של המקום החדש ירד קצת, גם אנחנו נגיע.
 
הבעיה שאין איפה לשבת אחרי התור...

אחרת היינו ממתינים. פשוט רצינו לשבת ביחד ולדבר, ולא היה נוח לעשות את זה על המדרכה...
 

החתולית

New member
גם לא נוח לאכול בעמידה

ובודאי לא יעיל ולא נעים לעמוד עם האוכל המתקרר ולחכות שיתפנה מקום.
 
האם הסניף הזה פתוח בשבת?

הסניף באבן גבירול סגור בשבת ותמיד התבאסתי על זה..
 
מקווה שבהמבורגר החדש הגבינה פחות דומיננטית

בבאטלר היא משתלטת על כל הטעם. לי זה פחות התאים.
 
למעלה