אז מה אכלתם בסוף השבוע?

הרבה...

חמישי- צהרים מאוחרים ב"המרפסת" בכרכור.3 חברות.
הזמנו מיץ סחוט של סלק גזר תפוח(נדמה לי)
סלט ירוק עם פוליה סויה, עדשים, פלפלים קלויים, נענע פטה ומקלות גזר ברוטב רימונים.
סנדוויץ קורנביף בלחם דגנים קרנצי ומעולה.
לקינוח הפוך ופאי אגסים.- המקום חמוד ביותר, מעוצב יפה ונהננו מהכול.סה"כ 200 ש"ח לערך שהתחלקו בין שלושתינו.

שישי- באופן ספונטני הגענו לרוטנברג בגשר הישנה לבראנץ.ישבנו בחוץ על הדשא בצל הזית.פסטורלי.מעבר שבין ירוק לצהוב בחוץ.היינו לבד כול הזמן.
בקונספט הוא טעימות קטנות שאפשר לבקש רפיל.
קבלנו 2 סוגי לחמים עם חמאה
פלטה ועליה 2 סוגי גבינות קשות
סלט ירוק עם גבינה נוספת קשה-רכה(מהסוג הכחול)
פטה כבד עם ריבת בצל
פרוסות חזה אווז צלוי(אני חושבת)
בצלחת נוספת שרימפס, קלמרי וסלט שהיה לי מאוד טעים והתברר שהיה סביצ'ה קצוץ עם עשבי תיבול.
בחרנו את שני סוגי הביצים העלומות-האחד על מצע גרטן ונתח קצבים והשני על מצע פולנטה.
לקינוח קבלנו פלטה נוספת של קרם ברולה מעולה, קוביות טרפלס ,קרם קפה וקרם וניל.
יחד עם הפוך, לימונדה טריה וקאווה שלמנו 170 ש"ח לבראנץ' יחודי ביותר.

שישי בערב עם חמברים-ארוחת שישי רגילה (וטעימה!!) של מרק עוף, סלמון שעליו הונחה שמיכת עשבי תיבול קצוצים, לימון ושקדים, עוף שניצלים,תפ"א מוקפץ נודלס -ירקות וכרובית בטחינה.לקינוח עוגת גבינה.

שבת - הפשרתי את עיסת החומוס המעולה שקניתי אצל מישל בואדי ניסנס.יחד עם חומוס, כרובית וסלט חמילים עם טחינה שקניתי בחומוסיה הקרובה היתה לנו ארוחת צהרים טעימה.

ראשון-חזרה לשגרת הירוקים והירקות
 

מיתר44

New member
שישי מושלם. לגמרי.

לאחר קונצרט מרגש בפילהרמונית, סעדנו בהחלוצים 3.
היינו שלושה וזה מה שהיה לנו:
סלט עלים מהגינה עם ברזאולה, תפוז סיני, ויניגרט תפוז דם ומיץ של ענבי בוסר. תתפללו שמנה
זו תהייה בין המיוחדים. 56
מרק אספרגוס עם שני טוסטונים עמוסים בקרם פרש. קליל וכייפי. 52
חריף - מנת פלפלים ירוקים חריפים עם מיני תוספות חביבות בליווי פרוסות לחם כפרי. 28
שקדי טלה, ירוקים וחמאת לימון. הסועדת אהבה מאוד. 86
חלה במילוי פולקע חזיר - מנה שדובר עליה המון לחיוב ובצדק מאתגר
את חלוף הזמן. 74.
ספייר ריבס במייפל - מנה שאני מכור לה טוטאלית. 89.
שתינו יין בורדו 2006 שהבאנו שהיה מעולה אף הוא.
השירות והאירוח היו חביבים מאוד.
קינחנו במרק תות שדה, אספרסו ושוטים oth.
ארוחת צהרי שישי ב החלוצים 3 מומלצת מאוד
סיור במתחם לוינסקי הדינמי העלה כי החלל שהותירה
יהלומה אוכלס, Oggis מציעה אוכל אמריקאי, בירה ואוירה,
לידו בית קליית קפה בו לקחנו כקינוח אפוגטו מעולה. 18.





 

מיתר44

New member
שבת: נוה שאנן

המדרחוב דליל. מזג האוויר הנאה דרבן את
הקהל הקבוע לצאת לסיורים מאורגנים בארץ.
ביקרתי בחנות ירקות (לקנות מרכיבי מרק הפו)
בחנות מכולת סינית אסייתית (כנ״ל).
לטובת המקפיא קניתי וון טון (30 ל18 יחידות) וגם
לחמניות מאודות ממולאות בבשר ורוטב (8 ליחידה).
צהריים כבר אכלנו בדירה: הלחמניות הללו כראשונה
שניצל עגל וסלט לעיקרית. אחלה.
גם נוה שאנן, כלווינסקי ודרום העיר - מהוות פסיפס
אנושי מרתק.
מצרף
התפריט של אבו חילווה
לחמניה סינית מאודה





 

מיכאל ג

New member
בראנץ' טשרניחובסקי שש (שעה חמש...)

הבראנץ' לא הכי זול - 85 ש"ח לסועד - אבל טעים ומעניין, בסגנון פורטוגזי עם המון צלוחיות קטנות כיפיות עם גבינות, דגים מלוחים וסרטים. כל ארוחה כוללת כמובן ביצים באחד מכמה סגנונות שלרוב כוללים בשר- כולל בייקון, צ'וריסו וסטייק. המנה שנראתה לי הכי שווה שם אבל שלא הזמנו היא זו עם הסטייק, אבל הבייקון והצ'וריסו גם ראויים.
 

FiReBall

New member
מוצ"ש במזללה

מאיר אדוני היה כנראה עסוק במשחקי השף או משהו...
&nbsp
בלטו בחסרונם: המבורגר קובנה מהספיישלים, ובעת ההזמנה הסתבר שגם מנת הקובנה עצמה.
&nbsp
למנות הראשונות הזמנו לחם מחמצת שהיה מעולה, שהוגש לצד חמאה ואיולי/קולי מצויינים וג'בטה שהייתה טובה, אך התגלו בה חלקים קפואים (שאמנם לא פגע יותר מדי בטעם המנה).
&nbsp
ויטלו טונטו - הוצג כקרפצ'יו, בפועל היה באמת ויטלו טונטו, כאשר חתיכות הבשר נדבקו לנייר הפרגמנט באופן שהקשה על ההפרדה שלו.
סלט ארטישוק שהיה גדול אך די פשוט, קרואסון מוח שהיה חביב ומהספשילים מעין סלט קפרזה.
&nbsp
מסקנה עד לכאן: כל מנה הייתה יקרה ב-30 ש"ח ממה שהיא הייתה צריכה להיות, והרמה הייתה סבירה ותו לא - ובהתחשב בכך שמדובר במזללה, מדובר לדעתי בתעודת עניות למקום.
&nbsp
מהמנות העיקריות, שהוגשו טיפין טיפין (בכל זאת - 8 סועדים, למה שיאכלו ביחד), תוך שהסכו"ם נערך במקביל להגשה, נלקחו ניחוחות טיחואנה, מנה עם שילוב טעמים מעולה (זכרתי שלקחנו את המנה הזאת בלומינה בעבר, ושם היא לא הייתה טובה, אבל יכול להיות שאני מתבלבל); כבדים צרובים, לינגוויני ורדה - שהגיע קר והחוזר כ-10 דקות מאוחר יותר, לאחר שכולם כבר סיימו את המנות העיקריות, ופעמיים מנת פילה של אביב - כ-130 גרם פילה מעולה על 143 ש"ח, לצד בליני עם נקודה של פטה כבד עוף. חבל ששתי המנות שהוזמנו מדיום - הגיעו קצת פחות מוול דאן (ווול דאן מושלם באחד). מצד שני, הבשר היה באמת מעולה, ככה שזה לא הפריע לטעם של המנה. מצד שלישי, במחיר כזה, ובמקום כזה, אתה מצפה גם לביצוע מעולה, וזה לא היה. כמו כן, במחיר הזה היו יכולים לפרגן בתוספת יותר משמעותית למנה מאשר שלוש מטבעות בליני.
&nbsp
מהקינוחים, קיבלנו ע"ח הבית את 'מזרח תיכון חדש' - קינוח מעניין עם טעם מודגש של שמן זית, 'אמוציות מתוקות' - תכלס מוס פשוט. אחרים עפו, אני לא, וקרמו, אצבעות שוקולוד מענייניות שעמדו במה שמצופה מהקונדיטוריה של המזללה.
&nbsp
הקפה (הסביר לכל היותר) הגיע, כמובן, באיחור.
&nbsp
בשורה התחתונה - המזללה הינה מקום נחמד מאוד להגיע אליו לקינוח, בוודאי במחיר המאוד הוגן של 45 ש"ח למנה. ובאמת עשינו את זה גם לפני כמה חודשים, ואכלנו קינוח שהיה לא פחות ממעולה, של קמפרי ורוויון.
&nbsp
מצד שני, ברמת המחירים הזאת, האוכל, אפעס, ורמת השירות, לא מצדיקים את התמורה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
הא. ובאחת המנות הייתה אבן קטנה.
 

Omnivore

New member
זאת ועוד

גם אנחנו ישבנו שם אתמול בערב. הקובנייה התגלתה כמנה בטעמי עריסה ללא נוכחות כלשהי של טעמי בשר, סשימי ים תיכוני היה מעולה, רביולו סקלופס הייתה מנה ככה ככה, עם טעמים עדינים עד לא מורגשים, ללא מלח בכלל, הסקלופ היה צרוב יתר על המידה, לא כזה שמחזירים, אבל כזה שאומרים עליו חצי דקה פחות על הפלנצ'ה היה עושה לו טוב. ניחוחות טיחואנה שמכילה שפונדרה טלה הייתה יכולה להכיל גם קקי חתולים ולא היינו מרגישים את זה, מרוב החריפות והטעמים מסביב, שוב לא הורגש הבשר בכלל. ההרגשה הכללית היא שהמסעדה הורידה הילוך - המנורות על הקירות חייבות חידוש או החלפה, כוסות היין רחוקות מלהיות מבריקות ונוצצות, כנ"ל הסכו"ם, השירותים יכלו להיות נקיים הרבה יותר. 580 ש"ח לזוג לפני השירות זה VFM נמוך.
 

erezavn

New member
שישי צהריים על הבר במנזר. שבת צהריים - רוסטיקו ברוטשילד...

שישי צהריים בין לבין סיבוב בשוק הכרמל ישבתי במנזר. היה טעים מאד. (מוח עגל ולשון כבושה נדגמו לצד ויינשטפן מהחבית). זו פעם ראשונה שישבתי במקום (לבושתי). אחלה בר עם אוכל טוב ולא שגרתי. אדווח מתישהו בהרחבה.
בערב הכנתי לברק שלם אפוי במלח לצד קולורבי וסלק אפויים. פשוט וטעים.
בשבת בצהריים חגגנו לגיסתי יומולדת ברוסטיקו ברוטשילד. כרגיל ברוסטיקו האוכל והשירות חביבים (פסטות נחמדות, כולל אלה עם פירות הים שהיו טובות למדי, פיצות טובות). האקוסטיקה נוראית...
לקינוח - גלידה משובחת ב-Arte גם בשישי וגם בשבת... סה"כ לא רע...
 

Meirav Flum

New member
משלוח מאכזב, יקר ומיותר מטנדורי

שבת בצהריים, לא הפשרתי שום דבר מבעוד מועד ועקב רוח העצלות שנפלה על שנינו ממש לא התחשק לנו לצאת. מאז שעברנו ליד אליהו אין שום דבר קרוב בשבת, ותדירות הזמנת משלוח על ידינו הלכה וירדה כשגילינו: 1. הרבה מאד מקומות לא עושים משלוחים ליד אליהו (איך באמת חשבנו שזה חלק מתל אביב?).2. המשלוחים שעוד יש מגיעים מאוחר, קרים ופשוט לא מעוררי תאבון.
החלטנו לנסות ולהזמין מטנדורי. שנינו אוהבים אוכל הודי ועד שמוצאים תחום קולינרי שאנחנו מסכימים עליו צריך לנצל את ההזדמנות. מנסיון עבר עם אוכל הודי חשבנו שכדאי להזמין מנות מכמה קטגוריות (בשר, ירקות, אורז) ולחלוק אז הזמנו:
עוף קסטורי פיקנטי- 76 ש"ח ל-6 חתיכות לא גדולות ששום דבר פיקנטי לא נטעם בהן, העוף לפחות היה עסיסי אך עלות המנה מופרכת לחלוטין.
נברטאן פילאף- 39 ש"ח למנת אורז שאמורה הייתה להיות עם ירקות ובתיבול זעפרן. בפועל הגיעה עם שכבת ירקות של סנפרוסט מלמטה ובלי טעם זעפרן, רק כמה כתמים צהובים בטעם לא מובחן. במחיר כזה הייתי מצפה לפחות לשימוש בירקות טריים.
דאל מקהני- 49 ש"ח למנת עדשים שחורות ברוטב. בפועל השתמשו בעדשים חומות והיה יותר רוטב מעדשים. התיבול לפחות היה חזק וטעים.
שתי מנות נאן חמאה- 14 ש"ח ליחידה של לאפה לא אפויה עד הסוף שהגיעה עטופה בנייר כסף שגרם לבצק החם להיות אפילו יותר רטוב ובצקי.
בתוספת 10 ש"ח משלוח ליד אליהו היו אלו 202 ש"ח מבוזבזים לחלוטין.
 

החתולית

New member
אוכל בית והרבה יין באילניה

כראוי למשפחה בדיאטה, אנחנו אוכלים בעיקר בבית בימים אלה.
&nbsp
בשישי, נתחי סינטה דקים צרובים קלות על מחבת פסים ללא שמן, סלט עגניות שרי צהובות וליקופן עם טחינה גולמית, גיבץ' שהבחור מכין מדי שבוע אחרת (הפעם שני סוגי עגבניות, חצילים, קישואים, פלפלים אדומים והמון פטרוזיליה). הנוער אכל גם צ'יפס.
עם האוכל שתינו שרדונה 2013 של בראבדו, כי ממש התחשק לי

&nbsp
בשבת נסענו לאילניה, לאירוע החצי שנתי של שמן זית סג'רה. טעמנו שמן זית מצויין (אני מאד לא אובייקטיבית, אז תצטרכו לטעום ולשפוט בעצמכם), שתיתי שרדונה קר של תבור (השרדונה של בראבדו היה טוב ממנו לטעמי), והבחור שתה בירת אייל כהה של מבשלת הגיבור.
בערב באילניה, מושטים שהוכנו בטאבון, המון סלטי עלים ושורשים, ועוד קצת יין, הפעם אדום צרפתי קל ונעים שנמזג לדיקנטר לפני שהצלחתי לראות את הבקבוק.
&nbsp
לקינוח בשתי הארוחות - פירות (כי בכל זאת דיאטה).
 
עסקית שישי בבליני

נתחיל בשירות - מצויין. קנקן מים קרים שמוגש לשולחן ללא צורך לבקש, בצד כוס קטנה של קוקטייל הבית.
בופה האנטיפסטי עשיר וכולל אוסף של סלטים נפרדים (סלק, שומר, בטטה, חציל, קישוא ועוד כמה), קלחים קטנים של תירס עם צ׳ילי מתוק, חתיכות דג כבוש והלהיט - קבנוסים ביין אדום. מתוק וממכר. כמו כן לשולחן מוגש לחם קלוי עם שמן זית ובלסמי.
לעיקרית לקחתי דג דניס שלם שמוגש עם מספר חתיכות תפו״א. הדג היה פונקציונלי אבל טיפה יבש מידי. עזרה הגרסה הגדולה של הקוקטייל שהייתה קרירה, כמעט גרניטה.
לפני הקינוח קיבלתי שוט קטן ומרענן של לימונצ׳לו. את הטירמיסו של בליני זכרתי לטובה והוא נשאר מצויין. הולך לכיוון הקרמי עם אבקת קפה למעלה ומעט בישקוטים בתחתית הכוס. מתוק ומושחת ומשם לישון. התה שמגיע כחלק מהעסקית מוריד את הכל.
88 לעיקרית, 19 לקוקטייל ו-24 לטירמיסו.
&nbsp
 

oreldi

New member
נשמע יופי של ארוחה

ולא יקרה. הטירמיסו שלהם באמת מצוין
 

salo22

New member
סופ"ש

מאפים ולחם מלואיז (אוקיי, גם מגל "
), מיון של כמעט שמונה קילו תות משוק תלפיות, עשו לי מחיר
תחושה שסוף העונה לפחות של אלו הטובים, כבר מאחורינו.
אז התותים עברו סלקציה, אלו בגודל די קטן הלכו כולם שלמים למייבש, אלו הדי דפוקים הלכו לתותים עם קצפת מי זאהר ורוטב שוקולד, תענוג, אלו הממש דפוקים ועייפים הלכו לצימצום למחית, אממה, לצד כמה מקלות וניל שמתי יותר מידי חומץ בלסמי בפנים, לא חכם במיוחד. מהמחית הספקתי בינתיים לעשות גלידת תותים בלסמי, אממה, שמתי יותר מידי מאסטיקה בפנים, כי שיעמם לי, אז יצא גלידת תות בטעם עדין של סלק, למה, ככה

ליד הוכן למפגש חברים גם סורבה השוקולד מריר הפשוט מאוד של לייבוביץ, שהפך באופן קצת מוזר למין אייקון טבעוני בקרב המכרים, עם "ניחוח בריאותי"
אבל הכי חשוב באמת שזה גם קינוח נפלא לרגישי הלקטוז.. הפלוס הכי גדול הפעם זה שהצלחתי להקהות עם מכת השוקולד היטב את טעם ניחוח הסלק בגלידת התות. אגב מי שמכיר או מעוניין להכיר את הסורבה הזה, בהשהייה במקרר ניתן להשתמש בו גם כמוס שוקולד מריר מצויין, עם בלינדור או בלי.

אז כן, היה הרבה מתוק במפגש החברים, כולל פס שוקולד לבן נוטלה נוסטלגי מאוד מנדב קינוחים. הפס היה טעים, מחירו מעלה גיחוך ובעיקר תמיהה הייתי אומר, 90 ש"ח, WTF ? שודדים עם נוטלה, לדעתי.

במלוח היה דגי פורל ורודים מצויינים מהסטופ מרקט, רשת סופרים שהיא התגלות חיובית מאוד עבורינו לאחר החזרה צפונה. הדגייה אומנם לא מחזיקה "שרצים", אך מבחר הדגים טוב+ והמחירים סבירים להיום, 60 ש"ח לפורלים גדולים לקילו, 49 לסלמון מצונן שלם לפני הפילוט, 100 ללוקוסים די גדולים, אם זכור נכון.
הפורלים היו "סיגנון אורי בורי", עם כיוון בישול מעט יותר שמנתי והרבה תבלינים טעימים.. "ריזוטו" כוסמת גם יצא טוב.. אוהבים מאוד את הפחמימה הזו היום בבית. שתינו גוורץ וושינגטוני כלשה 14 ידיים או משהו כזה, 3 ב 100 מהחנות באודיטוריום בחיפה, סבבה של גוורץ "קצת גס" אומנם, למחיר.
 

salo22

New member
הסניף בצומת קרית אתא

באותו מתחם של עלי הגפן, פילטו לי נפלא עד היום והיו שירותיים מאוד, עבודה לא פחות טובה מכל מקום אחר בו ניתקלתי עד היום בארץ. אבל, יש בעיקר מישהו מסויים שעד עכשיו היה באופן חוזר בשעות שאני עובר שם, לבטח יש אחרים בשעות אחרות, כך שיכול להיות פה ושם שינוי ברמה כמובן. שמועות טובות בנושא גם מכיוון הסניף החדש בקסטרא, בזה ביגור מזמן כבר לא ביקרתי.
ממליץ בהחלט על הסופר בצומת קרית אתא, אני מוצא שם יופי של דברים בתחום החלבי, דגים, בשר וגם בירה ויין, משכיח לי בקלות געגועים מסויימים לרשת חצי חינם (בעיקר הירק..).
 
מה לעשות אני מהמרכז

וראיתי שיש להם סניף בהרצליה וזה נראה מעניין
מקווה שהשרות במרכז דומה לצפון
 

salo22

New member
לסטופ מרקט בהרצליה

הייתה את אחת הדגיות המרשימות (והיקרות מאוד) שראיתי בארץ, אבל זה היה מאוד מזמן, לפני הרבה שנים, היו שם גם פירות ים, אבל זה היה מין סניף בפני עצמו אז, שהיה די משעמם ולא סופר מוצלח בכל האספקטים האחרים. אין לי מושג איך נראה שם היום, אני לא בטוח שהמקום הולך באותו קו וסיגנון מגוון עם הרשת שהתפתחה בשנים האחרונות בצפון, לא הייתי בהרצליה ממש מזמן.
 
למעלה