שתי ארוחות שני כשלונות מפוארים - שבוע נאחס

pix37

New member
שתי ארוחות שני כשלונות מפוארים - שבוע נאחס

איך שהוא שבוע שעבר אלת המסעדות לא העירה לי פנים ואכלתי שתי ארוחות כל כך גרועות שלקח לי כמה ימים לעבד את החוויה ולהעלות את הביקורות האלה
 

pix37

New member
ביירן - מסעדת נקניקיות בשרונה

אני אוהב נקניקיות - תמיד אהבתי ותמיד אוהב. גם בתקופה שאכלתי בשר תמיד העדפתי נקניקיה טובה על פני סטייק.

כצמחוני נאלצתי לוותר על אחת ההנאות הגדולות שלי מאחר ועדיין לא מצאתי נקניקיה צמחונית שמתקרבת בכלל לטעמה או מרקמה של נקניקיה איכותית, ולכן בתקופה בה נאלצתי לשבור את הצמחונות פנטזתי בעיקר על נקניקיות אבל מאחר ואני חיפאי ולא הצלחתי להגיע בזמן הזה לתל אביב נאלצתי לוותר.

בשבוע שעבר סוף סוף הגעתי לתל אביב - והחלטתי לשבור באופן חד פעמי את הצמחונות על מנת להגשים את הפנטזיה ולנסות את הנקניקיות האלה שהבן שלי כל כך נהנה מהם ואשר בהחלט נראו והריחו טוב. וכגודל הציפיה כך גודל האכזבה.

הנקניקיה עצמה (ברטוורסט) היתה סבבה וכך גם הלחמניה בה היא הוגשה - לא משהו לכתוב עליו הביתה או לייחל ולצפות לו ובהחלט לא משהו לשבור בגללו את הצמחונות אבל בהחלט טעימה ועושה את העבודה בארץ שחונת נקניקיות כמו ישראל. הבעיה התמקדה בכל מה שמסביב

הזמנתי תוספת בייקון לנקניקיה - שהגיע פשוט פרורים מפוחמים - בלי שום דרך לזהות את הבייקון ובלי שום אפשרות לנגוס בהם. הפרורים עפו ישר לפח.

בנוסף הזמנתי צ'יפס מתובל שלהם - הדרך היחידה להגיש צ'יפס תעשייתי דקיק ולצאת עם זה בסדר היא להגיש אותו כאשר הוא טרי וחם יצא הרגע מהשמן (לא יותר משתי דקות לאחר סיום הטיגון) במקרה הזה פשוט קיבלתי צ'יפס שהיה פושר לא טרי, ואיבד את מרבית הקרנצ'יות שלו. התיבול לא הוסיף לו דבר כי כבר לא ניתן היה להציל את הגופה ושום כמות של קטשופ לא הצליחה להציל וגם הוא עף ישר לזבל. התיבול שלו לא הוסיף לו.

בקיצור היה רע לתפארת - ןבהחלט לא מצדיק את 59 הש"ח שעלתה הארוחה הזו.
 

erezavn

New member
אכלתי פעם אחת בשרונה ופעם אחת במסעדה עצמה - בינוני לגמרי

לטעמי מקום אוברייטד. פשוט לא מספיק טעים. כל נקנקיקיה שרוקח אלן טלמור מוצלחת יותר וטעימה יותר בעיניי...
 

pix37

New member
מילא בינוני - אבל כאן היה פשוט גרוע - מנות שאסור להגיש

מסעדה / דוכן שמכבד את עצמו לא מוציא בייקון מפוחם
או צ'יפס פושר.
 

החתולית

New member
מסכימה איתך

צ'יפס פושר זה חילול הקודש, ובייקון מפוחם זה מאד לא בריא.
 

Geralt of Rivia

New member
הדוכן חד משמעית פחות מוצלח מהמסעדה

אם תרצה שוב לנסות להגשים את הפנטזיה, אני ממליץ להגיע למסעדה בפרישמן ולהזמין את השוויצרוורסט (זו עם הגבינה). לטעמי היא מעולה שבמעולות, אבל רק שם ולא בדוכן. אכלתי אותה גם בדוכן ומשהו שם פשוט לא מדויק.
 

oreldi

New member
טוב שנחסך ממני

הייתי בפורים וחשבתי לאכול שם אבל היה שם תור של אנשים כאילו מחלקים אוכל בחינם. אפילו אצל אהרוני לא יה עמוס ככה. בסוף ישבתי בטייגר לילי, היה טעים ומוצלח.
 

pix37

New member
undo - מסעדה טבעונית ברח' העצמאות, עיר התחתית בחיפה

האמת שאני כבר כמה ימים לא יודע איך לכתוב את הביקורת הזו. מצד אחד מדובר במקום מקסים עם בעלים מאוד נחמד שממש אכפת לו מהלקוחות שלו ומהטבעונות ומצד שני במקום הזה קיבלתי את אחת הארוחות הגרועות שאכלתי (אם לא הגרועה בהם) מאז סיום הטירונות.

הקונספט פשוט - במסעדה מוגשות מספר סוגי קציצות טבעוניות בכל יום - והן ומוגשות על מצע של אורז עם רוטב מתחלף וזאת תמורת 30 ש"ח למנה. בנוסף ניתן להזמין גם סלט בתוספת 10 ש"ח.

הסלט היה החלק הסביר בארוחה - סלט ירוק עם רוטב מעט תוקפני מידי (כנראה ניסה לחקות רוטב גבינה כחולה) אשר בעיקר חנק את טעם העלים, ולא ממש הוסיף משהו לסלט. מעליו פוזרו אגוזים אשר נקלו בסויה - אשר היה הפתעה מעניינת בהתחלה ונמאס אחרי האגוז השלישי בערך כי הסויה השתלטה על טעם האגוזים הטוב כשלעצמו והסתירה אותו לגמרי.

המנה העיקרית היתה כבר כשלון מהדהד - דמיינו את כל הקלישאות על אוכל טבעוני - אפור, חסר טעם, מרקם של אוכל בית חולים - וזה פחות או יותר מה שקיבלתי.
מאחר ורציתי לגוון הזמנתי קציצה אחת מכל סוג - קציצת כרובית וקציצת קישואים ברוטב פלפלים. הרוטב היה בסדר כמו שקשוקה שמכין מישהו שקרא על המנה ומנסה לשחזר אותה בלי יותר מידי להכיר או להבין מה הוא עושה, הרוטב היה מימי מאוד לא חריף או פיקנטי והורגשה בו רק לווית טעם של פלפלים. האורז היה אורז אבל הקציצות היו הבעיה העיקרית. זה פשוט היו שני עיגולים של מסה כלשהי בלי טעם או מרקם מובחן. באותה המידה הן היו יכולות להיות עשויות מפירה או מדייסת קווקר או סטייק אנטריקוט - פשוט לא היה לזה שום טעם או מרקם.
אני לא נוהג להשאיר אוכל על הצלחת אבל כאן פשוט התייאשתי אחרי חצי מנה.

בעל המקום (המקסים) הבחין בכך שלא נהנתי והציע באדיבותו לא לקחת תשלום על המנה - הצעה עליה ויתרתי, בשמחה.

השורה התחתונה - לא לטעמי ולא מקום שהייתי לוקח אליו מישהו שרוצה להכיר טבעונות שמחה וטעימה. אני מניח שיש לו קהל אדוק של טבעונים בריאותנים - אבל לאנשים שאוהבים אוכל עם טעם צבע ושמחה יש חלופות הרבה הרבה יותר טובות במרחק הליכה.

שורה תחתונה - רק לבריאותנים שוויתרו על לנסות להנות מהאוכל.
 

החתולית

New member
חבל, הרי אפשר להכין אוכל טבעוני טוב

ובזול. חבל שמישהו בוחר להכין מה שתיארת, אוכל עצוב.
 

pix37

New member
הוא פועל בלב גן עדן טבעוני עם המון חלופות נהדרות

שמראות שיש אוכל טבעוני נפלא - טעים חי מפתיע ומעניין
ופתאום מן תזכורת מן העבר הקרוב שמעטים מתגעגעים אליו.
 
למעלה