המשך הערב- חוויה מתקנת בסנטה קטרינה

Meirav Flum

New member
המשך הערב- חוויה מתקנת בסנטה קטרינה

מהצרחות של רימה ב"אואזיס", וכשאנחנו עדיין רעבות, החלטנו להכנס למתחם "הר סיני" ולסנטה קטרינה לחוויה מתקנת.
למרות שערב יום ראשון המקום היה מלא אך בכל זאת נמצא לנו מקום על הבר. כשהתיישבנו ניגש אלינו אחד מהעובדים שאיישו את הבר העמוס ושאל מה שלומנו. מאחר והיינו עדיין מעורערות ממה שחווינו ענינו שמשתפר ושיתפנו מה שקרה לנו ואיך שפית של מסעדה גרשה אותנו כי העזנו להגיד שהמנות לא לטעמינו. הובטח לנו שכאן זה לא יקרה והשרות אכן היה מאד קשוב והם דאגו בכל מנה לבדוק מה קורה איתנו ואף החליפו לי קוקטייל שהזמנתי ולא היה לי טעים ורקחו לי קוקטייל חדש לפי מה שאמרתי שאני אוהבת ולא אוהבת.
האוירה, המוזיקה, מראה הבר העסוק והמנות המושקעות שיוצאות שיפרו את מצב רוחינו והתחלנו להזמין.
מנה ראשונה- ברוסקטת סרטנים. בסיס המאפה ספג את המיצים הנפלאים של הסרטנים ובשר הסרטנים היה רך וטעים. שתי פיסות הברוסקטה נעלמו תוך שניות. המשכנו לקובניה לחברה שאוהבת בשר נא וסביצ'ה עבורי חובבת הדגים. חברתי נהנתה ממנת הקובניה ואמרה שהשילוב עם החרדל הופך את המנה למאוזנת וטעימה אחרי שניסתה את הבשר לבד והיה לה קצת מתוק. מנת הסביצ'ה היתה מרעננת וטעימה ואפילו חברתי לא עמדה בפניה.
המשכנו לארטישוק הצלוי עם מטבלים- לא מנה מפוארת או משוכללת אבל כיף להפריד עלה עלה, לטבול באחד משלושת המטבלים המצויינים עד שמגיעים ללב הרך והטעים.
המשכנו למנת בורקס החתונות שרבות נכתב פה עליה. אני אוהבת כמהין, בכל צורה, בכל מקום (מישהו טעם את מקרון הכמהין של פייר הרמה? חוויה משנת חיים). הבשר היה רך ומתפרק לסיבים, ירקות השורש נימוחים ותוספת הכמהין היתה מהממת. מנה שקצת קשה לחלוק והבצק התפרק לחלוטין כשחצינו אותה (היינו צריכות להפריד מנות כי אני הייתי מעט מדבקת) אבל התענגנו על כל ביס והצטערנו כשניגמר.
בזמן שאכלנו ראינו את שלל המנות שיצאו לסועדים אחרים ואחד הקינוחים שבה את עינינו- פנהקוטה יוגורט עם קולי תות ותותים טריים. החלטנו שמזמינים את זה עוד בטרם סיימנו את העיקריות וכשהגיע זמן קינוח רצינו לבחור מנה נוספת.
הגענו לקינוחים- פנהקוטה יוגורט כבשים עם קולי תות ותותים טריים וטארט אגסים וגלידה. סיום מעולה לארוחה מעולה ולערב שהחל רע והסתיים בשתי בנות שבעות ומחויכות. הפנהקוטה קרמית ומקסימה, לא מתוקה מדי ולא ג'לטינית אלא נימוחה על הלשון ומושלמת על ידי רוטב התותים. טארט האגסים אף הוא היה מצויין- אף שאני מעדיפה את הבצק הפריך שאני מכינה הבצק שלו היה פריך ומתפרק תחת הכף, מילוי קרם השקדים היה לח במידה והאגסים היו מלאי טעם, נחתכים תחת הכף אך שומרים על מרקם וצורה ולא הופכים לפירה. הגלידה היתה נחמדה והשתלבה עם הטארט. יצאנו עם חשבון של קצת פחות מ350 כולל קוקטייל ג'ינג'רי וטיפ.
 
לפחות כאן היה מוצלח


אני אוהבת את סנטה קתרינה ומתבאסת כל פעם מחדש כשאני מבינה שאני לא מגיעה לשם מספיק.
 

החתולית

New member
שמחה לקרוא שהייתן שבעות ומחויכות

אני אוהבת את סנטה קתרינה (נו, כמה פעמים כתבתי את זה כבר? ספרתם לי?). אכלנו שם ארוחת צהריים בשישי, לכבוד יום ההולדת של הבחור, ונהננו מאד (דיווח על סוף השבוע המושחת, כבר בתהליך).
 

pix37

New member
יופי של ביקורת

נהנתי לקרוא - אני מקווה לקרוא בעתיד על עוד ארוחות שאכלתן.
 

Ornitr

New member
נקרא תענוג


גם אני נהניתי שם מאוד מאותן מנות (ברוסקטת סרטנים והקובנייה).
אנסה בפעם הבאה את הבורקס חתונות.
תודה
 
למעלה