מגזינו

מיכאל ג

New member
מגזינו

שבוע אחרי הביקור בתאילנדית בהר סיני, הלכנו למגזינו.
בניגוד לתאילנדית, רואים שמי שמריץ את מגזינו מבין במסעדנות. הצוות היה מקצועי, מיומן ונעים, המקום מאורגן ומעוצב יפה (הצליחו איכשהו לשוות למבנה תעשייתי די מכוער מבחוץ מראה של "מבנה עתיק" מבפנים).
זו לא מסעדה מפונפנת. האוכל לא מסובך ורובו בעצם פיצות ופסטות. אפשר לקרוא לזה הדיקסי של האיטלקיות (אני מדבר על דיקסי בימיה הטובים) - מקום שאפשר להגיע אליו עד השעות הדי מאוחרות של הלילה ולקבל אוכל טוב. הוא גם לא שקט. בקיצור, מקום של בליינים, אבל בלי שיק היפסטרי מטופש ועם הרבה מקצוענות.
הזמנו פיצה עם פטריות ובייקון לפתיחה. היא הגיעה די מהר, פיצה עם בצק דק מאוד שנרטב מהר מאוד מהתוספות. הבצק הרטוב יחד עם העובדה שהתוספות נטו ליפול מהר (הם לא היו ביחד בתנור יותר מדי זמן) גרמו לזה שהיה אפשר לאכול אותה רק עם סכין ומזלג.
לאחר מכן הזמנו מנות "עיקריות" (בעצם מנות לא גדולות בתמחור של 40-50 שקלים): ריזוטו בייקון ואפונה - מאוד טעים, דג (לא זוכר איזה) בבלילה שהיה קטן ולא ממש מעניין, ושני "המבורגרים" - אחד שרימפס (בניגוד לשרימפס בורגר של גוצ'ה, בלי קציצת בקר - רק שרימפס) ואחד עם שניצל לבן. ההמבורגר שרימפס מזכיר את הלובסטר רול ונראה שהיה המנה המוצלחת שהזמנו. אני הייתי זה שהזמין את הדג, והיות שהוא לא ממש סיפק, לא מבחינת גודל ולא מבחינת טעם, הזמנתי עוד מנה של ריזוטו בייקון ואפונה בשבילי.
קינחנו בפאי לימון ופאי פקאן. פאי הפקאן הפגין את אותה הבעיה של הפיצה - הוא נטה להתפרק בקלות והיה צריך לרדוף אחרי הפירורים סביב הצלחת עם הכפיות הקטנות שסופקו. פאי הלימון הכיל שכבת לימון סבירה ועלה שכבה ענקית של קצפת בכיוון המרנג (משהו בין לבין). לטעמי היה עדיף פחות קצפת ויותר לימון.
סה"כ הרושם הוא חיובי. אוכל פאן ולא מסובך, תמחור הוגן, אווירה טובה, וחניון צמוד שמקל על הגישה, גם מחוץ לעיר. מחירי האלכוהול במקום נמוכים יחסית למסעדות מקבילות והוגנים מאוד, דבר ראוי לציון. זה יהיה מקום טוב לערב של שתיה ופיצות עם חברים.
 

erezavn

New member
לאכול פיצה בסכין ומזלג זה מבאס...

הפיצות שלי יצא לטעום במגזינו היו טובות מאד. כנראה שמישהו היה לארג' יותר מדי בתוספות וברוטב אצלכם.
הדג בבלילה זה דג קוד (קוד א-לה רומנה). גם לטעמי זו מנה בינונית ודי אנמית.
 

inבאלי

New member
דיווח אורח של חברה על ביקור שהשתבש במגריזו

חברה שביקרה במגריזו לארוחה משפחתית ניסתה להעלות דיווח ב REST ואחרי כמה ניסיונות כושלים התייאשה. היא ביקשה ממני להעלות לכאן את הדיווח שכתבה:


לאחר 3 ניסיונות ( של שבוע מראש) לקבוע מקום למסעדה החדשה והמבטיחה של האחים ירזין, "מגזינו", הצלחנו לתפוס משבצת נחמדה ביום שישי.
באנו עם ציפיות לאכול אוכל איטלקי טוב פשוט בלי יומרנות ופלצנות.

אהבנו את הלוק של המסעדה, הפשטות לא נראתה מאולצת אלא הביאה אמירה מעודכנת ונכונה של מסעדת פועלים שיקית –היפסטרית.
ובכל זאת, השתבש להם...

מנת סלט השומר שהזמנו אמורה להכיל פלחי תפוז – היו שלושה – ספרתי. הכמות הקטנה לא נתנה את הקונטרסט הנכון וטעם השומר היה כבר מאסיבי מידי.

הידע שהיה בידי המלצרים לגבי המנות היה חלקי.
הזמנו פיצת הוואי וביקשנו להוציא ה- ham ולאחר שכל 3 המנות האחרות הגיעו, חזרו אלינו עם הטענה שאי אפשר להוציא ועליי להזמין מנה חדשה.
כמובן שאכלתי לבד – לא הייתה אפילו התנצלות סביב מצב זה. זה לא היה עובר בשום מסעדה שמכבדת את עצמה.
גם חוסר הידע לגבי דומיננטיות האיולי במנת השרימפס בורגר גרם לכך שנהרסה מנה עיקרית נוספת.

מה שהציל את הפיצה שכן הוזמנה היה הבצק המדהים אבל הרוטב היה באנלי לחלוטין ואפילו מזכיר את פיצות הזולות שמזמינים בימי הולדת לילדים.

ואפרופו יום הולדת , באנו לחגוג יום הולדת ופרט זה לא נלקח בחשבון ( על אף שזה היה רשום להם). כשביקשנו חשבון מיד עם תום המנות העיקריות, לא שאלו אותנו אם נרצה קינוח, מה שמפספס קצת את הקשר איתנו הלקוחות וההצפה של החוויה ב- on –line כשעוד אפשר לשנות את הרושם.

נסענו להוד השרון לאכול קינוח מדהים כדי להציל עוד את יום ההולדת....

לימור, כפר סבא
 
מגזינו + ירזין = מגריזו?


מה שלא ברור בדיווח של חברתך זו התלונה על שלא שאלו אם הם רוצים קינוח אחרי שביקשו חשבון. אם היו שואלים, הרי שהטענה הייתה, למה המלצר מנסה לדחוף...
למעשה, נראה לי שהבנתי על מה הטענה. הרי הזוג רצה לסיים במשהו מתוק [עובדה שעשה זאת בהוד השרון]. אבל 'הודיעו' על יום הולדת וציפו לקבל קינוח כצ'ופר...
זו בעיני לא טענה לגיטימית. אף מסעדה אינה חייבת לצ'פר. זו לא נורמה ואם כן, זו נורמה פסולה.
 

inבאלי

New member
עד שכתבת אפילו לא שמתי לב לטעות שלי...

אני לא בטוחה שהמסקנה שלך לגבי הציפיה לקבל קינוח פיצוי נכונה.
היא אמרה לי שזה בכלל לא הגיע לשלב של שיחה על קינוחים כי לא הציעו להם.
הם מבחינתם רצו לאכול קינוח, והאפשרות של קבלתו כפיצוי היתה יכולה להיות ג'סטה נחמדה לאור ההתנהלות הלא שירותית.
עיקר הכעס היה סביב העובדה שהיא קיבלה את המנה העיקרית אחרי שכולם כבר סיימו את שלהם והסיבה לאיחור היתה שירות לקוי ולא מקצועי.
 

Ornitr

New member
ביקרנו במגזינו כאשר הייתה בהרצה

האוכל שהזמנו היה חריף בלי שום פרופורציה (ברצינות) ובקושי הצלחנו לסיים את המנות. מקווה שהם השתפרו מאז :)
מה שכן, קיבלנו 90% הנחה על התפריט. זה היה אדיר.
מוזמן גם לקרוא את חוות הדעת המלאה שלנו על מגזינו בבלוג
 

החתולית

New member
על הדיווח

קצת עצוב לקבל פיצה כזאת, אבל הריזוטו בודאי היווה פיצוי :)
 
למעלה