עצות למסעדה?

עצות למסעדה?

הי, אני מחפש מסעדה לארוחת יום ההולדת של אמא שלי ואחותי הקטנה. פרמטרים : באזור ת"א-ר"ג, מסעדת דגים לא אסייתית, עדיף כשרה, עם תפריט צמחוני(לא מנה או שתיים - מבחר), מחיר של סביבות 150 ש"ח לאדם.
 

החתולית

New member
איפה כבר הייתם ונהנתם?

בדוק את התפריט של אונו, האיטלקית הכשרה של ניצן רז. אולי תתאים לכם.
 
העניין שאני ואשתי מתים על אסייתיות

אז זה בדרך כלל לאן שאנחנו הולכים. בלי קשר, אחותי בחרה אתמול בערב את קלמטה, שנראית נחמדה - אדווח אחרי יום חמישי.
 

החתולית

New member
קלמטה לא כשרה

ומגישים בה גם פירות ים. לא הייתי שם הרבה זמן, אבל בפעמים בהן אכלתי שם היה נחמד מאד.
 
מתברר שלדודה שלי פחות אכפת מכשרות ממה שאמא שלי חשבה


 
אז בסוף-בסוף הלכנו לברטי

סיכום מנהלים:אוכל נהדר עם שירות טוב, אבל לא למי שמחפש מקום שאפשר לשוחח בו בנוחות.
סדר המנות:

לפני הראשונות הגיעו סלסלות לחם נחמדות עם צלחות קטנות של ממרח עדשים עם הרבה שמן זית ושום שבמרכז חי לו אי קטן של סחוג נחמד. חוסל בצורה די כללית וכולם חוץ מאמא שלי, שלא סובלת שום, נהנו.
לראשונות כל השולחן התחלק ב:
1) קערה צלויה - קערה יחסית שטוחה בגודל בינוני שהיתה מלאה באותו ממרח שהגיע קודם, שעליו נחו כמה חתיכות יפות של כרובית ולפת. הטעמים היו נהדרים אבל אני אישית חושב שהמנה היתה מרוויחה מהוספת כרובית ולפת על חשבון הממרח.
2) בורקס - ממולא בגבינת טולום ותרד, הגיע עם רסק עגבניות, והיה פשוט נהדר: חם, טרי ושמנוני בדיוק במידה הנכונה.
3)סלט חסה שהיה מאוד נחמד(קשה להלהיב אותי עם סלטים)

מנות עיקריות:
1) מרק דגים - מנת היום, המרק היה עשיר, מתובל ביד נהדרת שלא הסתירה את הטעמים של הדג אלא רק החמיאה להם. אפילו שונא מרקים מושבע כמוני נהנה, ואשתי ניגבה את הקערה עם לחם כדי לא לפספס אף טיפה.
2) תמנון בגריל עם כרוב כבוש - מנה טובה, מגיע כדור של כרוב כבוש בערך בגודל שני אגרופים ממולא בתמנון עד להתפקע. הטעמים עובדים יחד וזו אחלה מנה, אבל אני לא ממש מבין למה שגיא כהן כ"כ התלהב ממנה.
3)דג ים בתנור עם ירקות מזוגגים – מבחר הדגים משתנה לפי מה שטרי – במקרה הזה זה היה פילה לברק. טעמתי מהדג והוא היה מעולה, עשוי בדיוק נכון בלי ששום דבר יפריע לו להיות מה שהוא, אמא שלי דיווחה שגם הירקות היו מצוינים
4)פפרדלה טלה עשרה תבלינים – לדעתי כוכבת הערב. פפרדלה טריה ברוטב של טלה בבישול ארוך שפירקו אותו, הרוטב כנראה כלל את ציר הבישול ובפירוש כלל קצת יין אדום וזיתים, והיה נהדר – השאיר חשק ללקק את הצלחת. המנה הכי טובה שאכלתי הרבה זמן.

היו עוד שתי מנות (קלמרי ומנה צמחונית) שאני לא זוכר אבל בפירוש כל האנשים מסביב לשולחן נהנו, ואנחנו קהל ביקורתי.

קינוחים:
1) מלבי – הגיעה קערה גדולה ויפה עם מלבי ומגדל של קוקוס קלוי מעליו, עם כד קטן של רוטב בצד. המלבי הזה היה הפעם הראשונה שאכלתי מלבי שהיה טעים לי, והעובדה שהרוטב היה בצד היתה אחלה שיפצור.
2) קוביות שוקולד לחות עם רוטב קפה לבן והל – שלוש קוביות של שוקולד עשיר וקרמי, מאוד מאוד טובות, עם רוטב מעניין.
3) בסבוסה עם קרם אנגלז – הנפילה של הערב. היא לא היתה גרועה פשוט בינונית וקצת יבשה מדי: הקינוח היחיד שנשאר ממנו משהו בסוף הארוחה.

השירות היה נהדר, מלצרית מאוד חביבה ויודעת את העבודה שלה. כולל החלפה של מנה שהיו בה עגבניות טריות(רכיב שלא מופיע בתפריט ואני לא אוכל) במנה אחרת לבחירתנו ללא תשלום.


החיסרון היחיד של המקום מבחינתי הוא הרעש - הגענו וכבר בכניסה תקף אותנו גל של מוזיקה שמחה כזו, שהבעיה היחידה איתה היתה הווליום - שאלנו את המלצרית ולאחר בירור היא אמרה שזה הווליום הכי נמוך של הרמקולים(הרעש היה מספיק חזק שאמא שלי, שישבה מצדה השני של אשתי, בקושי שמעה אותי). הוא בערך הסיבה היחידה שיכול להיות שלא נחזור לשם.
 
למעלה