טעם רע-הוטל מונטיפיורי

sondra

New member
טעם רע-הוטל מונטיפיורי

"הוטל" או בשמה המלא הוטל מונטיפיורי היא אחת המסעדות החביבות עלי בתל אביב וביקרתי בה פעמים רבות. לרוב אני מזמינה את המנות הקבועות שלא מאכזבות בכל פעם מחדש.
אך הביקור האחרון שלנו במקום לפני מספר ימים השאיר טעם מאוד לא נעים בפה והחלטתי לשתף אתכם ולשמוע את דעתכם.
הגענו למקום אני ובן זוגי בסביבות השעה 16:00 ללא הזמנת מקום מראש. ניגשנו לעמדת המארחת ושם קיבלנו את פנינו מארחת ומארח בהתעלמות. אוקיי, לא מיהרנו והמתנו בסבלנות על מנת שיסיימו את מה שעסקו בו באותה עת (ספירת כסף או משהו בסגנון זה). לאחר כמה דק' בהן אנחנו עומדים וממתינים התפנה המארח. ביקשנו לשבת במרפסת הפונה לרחוב.
במרפסת למי שלא מכיר יש שישה שולחנות. שולחן אחד בלבד היה תפוס בצד השמאלי ואנחנו הובלנו לצד הימני בו נמצאים שלושה שולחנות שכולם היו פנויים. יש לציין שהמארח לא שכח להודיע "יש לכם את השולחן עד השעה 17:30" אוקי, חשבתי לעצמי, שעה וחצי זה בהחלט זמן מספק לאכול ארוחת צהריים קלילה.

כמו שציינתי, הובלנו לצד הימני והריק של המרפסת והמארח הניח את התפריטים על השולחן הקרוב לכניסה. שאלתי האם ניתן לשבת בשולחן הפינתי והנעים יותר לטעמי ותגובתו הייתה "לא, אי אפשר השולחן מוזמן".
הסתכלתי על חבר שלי בתמיהה המסעדה היתה ריקה לחלוטין וקשה היה לי להאמין שדווקא את השולחן הספציפי הזה מישהו הזמין אך בהיותי אדם שרוצה להאמין בטוב האדם אמרתי אוקי. והתיישבתי בשולחן שהוא הקצה לנו. בשנייה שהוא עזב אמרתי לחבר שלי "הוא משקר". בסדר, לא ניתן לזה להרוס לנו את הארוחה אמרתי, בטח עוד מעט יגיע הזוג שהזמין את השולחן והכל יתבהר כלא כלום.
עיינתי בתפריט ולא יכלתי שלא לשים לב שהרבה מנות אהובות כבר לא כלולות בו. המלצרית הסבירה שהם עברו לבסיס של תפריט יומי משתנה ושאכן מנות מסוימות הורדו ממנו. באסה. טוב, הזמנתי למנה ראשונה את מנת ה"נאמס קטנים" שאכלתי כבר בעבר ואני יודעת שהיא מעולה.

הגיעו ארבעה נאמס, אכן קטנים אך ספוגים בשמן, שלא לומר סמרטוטיים וחסרי כל קריספיות. במילה אחת-לא טעים. כשהמלצרית הגיעה הערתי על המנה, לפני שעוד הספקתי להגיד מה הבעיה היא כבר השלימה אותי: "הם סמרטוטיים". כן, אמרתי והיא לקחה את הצלחת ואמרה: "אני אבדוק", לא הוצעה מנה חלופית וגם לא ביקשנו.

ואז הגיעה התפנית בארוחה - למרפסת הגיעה המארחת השניה עם אם ובת חביבות והציעה להן לשבת בשולחן הפינתי, זה שאני ביקשתי וכל כך חשקתי בו. הן התלבטו מעט ולבסוף החליטו לשבת בו. ואוו - להגיד שהופעתי? לא. ממש לא הופתעתי אבל היה בזה משהו מאוד לא נעים. מארח ש"עושה דווקא" ואוכל שניכר כי התדרדר השאירו אותנו עם טעם רע מאוד. למנה עיקרית אם תהיתם הזמנתי חזה עוף ברוטב סטאה בוטנים שהיה נחמד ותו לא.

בקיצור, זאת הייתה חוויה באמת לא נעימה, מיותר לציין שבשעה חמש וחצי, השעה אותה המארח הקציב לנו לעזיבה התפוסה במסעדה נותרה כשהייתה, ואף אחד לא הגיע להקים אותנו - לפחות זה.

הוטל מונטיפיורי, כדאי שתבדקו מי האנשים שמארחים את הלקוחות שלכם, ואולי תקפידו מעט יותר על טיגון הנמאס שלכם. אנחנו בכל מקרה, לא נשוב.
 

Cafe Latte

New member
לא יכול להיות שלמלצר/מארח היו שיקולים אחרים? ולכן הוא החליט

שהמקום "מוזמן" (למרות שכנראה לא היה)?
לא יודעת.. אני מעריצה גדולה של כל מוסדות R2M, ומאוד נהנית לשוב ולפקוד אותם (קופי בר וברסארי לרוב). בכנות, אני לא חושבת שהייתי יוצרת דרמה גדולה מהסיפור (כמו שקצת עולה מהכתיבה שלך). כן הייתי פונה לאחמ"ש אולי (וגם בזה אני לא בטוחה). בעיקר הייתי פונה בנושא האוכל, שהגיע סמרטוטי (לא אמרת אגב דבר על המשך הארוחה, והאם ביטלו לכם את המנה בחשבון), בניגוד לבד"כ. הם שירותיים, ומתייחסים יפה לטענות.
לי זה מרגיש קצת כמו סערה בכוס מים.
 

pix37

New member
כנראה המלצר לא בדק מראש

לאהיהחו כח לחזור לעמדה לבדוק - אז הוא זרק את התשובה הקלה.
 

sondra

New member
בדיוק כמו שכתבת

הייתי יכולה כמובן לפנות למארח ולהתעמת איתו אבל מהסיבה הפשוטה שלא רציתי "ליצור דרמה גדולה" לא עשיתי זאת.
אשמח לשמוע ממך, אילו סיבות עוד יכולות להיות למארח לא להושיב לקוחות בשולחן אותו הם מבקשים?
בעברי הרחוק עבדתי כמארחת ואני יכולה להגיד לך בוודאות שסיבתו הייתה: "סתם" "כי בא לי".
אם אני לא טועה הפורום הזה הוא ביקורת מסעדות וזה בדיוק מה שאני עושה, מעבירה ביקורת ומשתפת בחוויה שלי ואיך שאני תופסת אותה.

לגבי המנה שהחוזרה - לאחר שנלקחה על ידי המלצרית לא התקבלה עוד תגובה או הצעה לחלופה וגם לא ביקשנו.
לגבי החשבון, לא שילמתי אותו ולכן גם לא ראיתי אם ביטלו אותה או לא. כנראה שבאופן אינסטינקטיבי הנחתי שלא נחוייב ולכן גם לא בדקתי.
 
את לא אשמה, נפלת על פורום מעריצי מונטיפיורי

לדעתי ההתנהגות של המארחים והמלצרים שם ממש מעליבה ואני בהחלט יכולה להבין למה שתפסלי מקום כזה, ואני כן חושבת שזה מידע רלוונטי לביקורת מסעדות. אפילו לי זה לגמרי מוריד את החשק ללכת לשם אי פעם אם ככה התייחסו אלייך.
אני אכלתי פעמיים במונטיפיורי ונהניתי מאד והרגשתי שהשירות היה מצויין, אבל זה לא משקף את החוויה שלך, ואין סיבה שהביקורת שלך לא תשקף את החוויה שלך. בפורום הזה מאד מאד מאד אוהבים את מלון מונטיפיורי ואחיו הקופי בר, אז קשה לקבל כאן פשלה כזאת. אל תקחי את זה קשה.
 

Cafe Latte

New member
אין בעיה, הביקורת שלך לגיטמית.

רק ציינתי שלי היא הרגישה מעט מוגזמת (בדיוק כמו שלא הייתי קוראת ללומר את דבריי למלצר/אחמש "התעמתות" או "להתעמת". כנראה יש לנו תפיסת מציאות אחרת, זה בסדר).
&nbsp
בכל מקרה, הפורום די שומם לאחרונה, תמיד נחמד לקרוא ביקורות, מכל סוג.
חג שמח.
 

החתולית

New member
על הדיווח

ההתנהלות שאת מתארת מפתיעה ולא נעימה. אני יכולה להבין מדוע הרגשתם לא בנוח, אבל אני לא הייתי פוסלת מסעדה בגלל התנהלות כזו.
&nbsp
כתבת שאכלת עוף ברוטב סאטה. מה בן זוגך אכל?
האם חייבו אתכם עבור מנת הנאמס? התנצלו?
 

sondra

New member
אני לא יודעת אם אפסול אותה על הסף

אבל החוויה בהחלט לא עשתה חשק לחזור, לא בזמן הקרוב לפחות.
בן זוגי לא הזמין מנה עיקרית כיוון שלא היה רעב. (השעה הייתה 16:00).
אני לא יודעת אם חייבו כי לא בדקתי. אבל הם לא התנצלו ולא התקבלה כל תגובה לאחר ההחזרה של המנה.
 
אני מבין

מהודעתך שנפגעת מהיחס במסעדה באותו יום, ומתיאורך את ההתרחשות אני מבין למה.
&nbsp
יחד אם זאת, את אומרת שאכלת במסעדה פעמים רבות בעבר ונהנית, ולכן הייתי מציע לך כן לחזור לשם בעתיד ולנסות שוב.
 

salo22

New member
תודה על המידע והדיווח

האוכל שם לרוב היה בסדר, לא משהו פנתיאוני למעט איזו הבלחת סרטנים רכי שיריון בעבר הרחוק מאוד (מאוד), לגבי האירוח והמקום באופן כללי, תמיד הרגשנו שם אאוטסיידרים, לא ממש עשה את זה המקום מבחינה זו. אז אולי תוכלי להתנחם שהרגשתם מאוד בנוח בכל הביקורים הקודמים &quot
גם זה משהו..
 

תומאס

New member
אולי השולחן באמת היה מוזמן ואז בשלב מסוים המזמין ביטל ?

ואז כשהגיעו האם והבת למסעדה, השולחן היה פנוי ולכן הוצע להן?
ולאור מה שנכתב פה, חשוב לי להדגיש - מעולם לא אכלתי שם אז אין לי דעה לרעתם או לטובתם.
לגבי המנה שלא הייתה טובה, במיוחד שכבר טעמת אותה בעבר - זה באמת לא משהו שצריך לקרות.
 
למעלה