מומה קרית ענבים

גסטרו

New member
מומה קרית ענבים

שוב כנס בנווה אילן ואני מגיעה שעה קדם לארוחה קלה במומה
אוכל מצוין, שוב לקחתי את מנת השרימפס מעושנים על תפוחי אדמה צלויים , וטאפס של כרובית צלויה על קרם חציל מעושן ויוגורט - נמחד- לא אזמין שחובה אל אם יהיה לי עם מי לחלוק
המלצרית הביאה עם המנות גם לחם- לא יודעת אם בחיוב נוסף אבל בקשתי ממנה לא להשאיר את המנה כי רציתי להשאיר מקום לקינוח

טארט הלימון הנפלא שלהם- מוגש מפורק- 3 חצאי טארט עם קלתית דקה מילוי לימוני במידה, על הצלחת מרנג רך מרח ונשיקות מרנג זעירות- נ פ ל א ! מחירו המנה 38 שח בלבד , בצהרים 15% הנחה

החשבון 96 שח לארוחת קלילה מאד טעימה. כל כך חבל שהם רחוקים ....

ויש להם בששי שבת בראנץ עם תפריט זוגי ב 106 שח כולל דג מלוח, ממרחים לא שגרתיים , מיני מלבי - נראה מעולה
 

החתולית

New member
אתמול הם העלו לפייסבוק תמונות של קינוחים

שנראו נפלא.
&nbsp
טוב לקרוא על מקומות כאלה.
 
מקום נעים ומוצלח, אבל...

ביקרתי שם לא מזמן במסגרת המדור הירושלמי שלי "אוכלים צהריים". המסעדה יפהפיה, האוכל מבוצע היטב, שירות טוב, פתוח בשבת, לא כשר. בגדול - תוספת חשובה וראויה להיצע המצומצם מאוד של מסעדות סופ"ש ראויות בירושלים והסביבה.

הבעיה היחידה שלי עם המקום היא עם אופן הצגתו ועם הניתוק המוחלט שמתקיים בינו לבין הסביבה שלו. במקום שנקרא "מומה" ושמתגאה בתפריטו בייחוס המשפחתי של בעליו (המסעדה היא של איתמר חובב, אחיו של גיל, בנו של משה חובב ונכדם של איתמר בן אב"י ומומה אבושדיד, על שמה נקראת המסעדה) אני מצפה לראות את הייחוס הזה גם בתפריט. מוזר לי לשבת ולקרוא על מומה שהייתה הבשלנית של המשפחה ואז לקבל תפריט בלי שום זכר מינימלי למנות ספניוליות או ירושלמיות שמקורן במטבח שלה. כנ"ל לגבי החיבור האזורי - ציפיתי למצוא בתפריט קצת יותר מנות מ"כאן" וקצת פחות מנות משוכפלות מעשרות ומאות מקומות דומים בארץ ובעולם. היה לי קצת מוזר לשבת שם על המרפסת היפה, מול הנוף, ולקבל אוכל חף מכל קשר לטרואר.
יכול להיות שאני נודניק, אבל לי זה מאוד מפריע.

ועדיין - כפי שאמרתי בהתחלה - מקום טוב וראוי, שעושה אוכל טעים ושהוא תוספת חשובה לאזור.
 

michali2727

New member
במקרה הייתי שם אתמול בבוקר

בפגישת מחזור אז האוכל לא היה העניין. המקום מעוצב יפה ונעים גם לנו שהיינו קבוצה של עשר בנות נוסטלגיות וניכר שלבעלים איכפת כי היה אתנו וזרם שנהנה.

הקצת שטעמתי מהבראנץ היה טעים - סלט סלק וכרובית
 
למעלה