סקון נקון - מסעדה תאילנדית בראשל"צ

mereng

New member
סקון נקון - מסעדה תאילנדית בראשל"צ


האם זה הדיווח הראשון פה עליה ? אולי. עבורי זה היה הביקור הראשון.
מדובר במסעדה קטנה שמכילה גג 30 איש להערכתי. הצוות זעום אף הוא - הזוג שמנהל את המקום הוא גם הבעלים, הם גם במטבח וממלצרים לפי הצורך ויש עוד מלצרית אחת מקסימה וידענית שהעומס אתמול הקשה עליה.

התפריט אמור להיות הכי תאילנדי אותנטי שיש, בלי עיגולי פינות לטובת החך הישראלי. מעולם לא הייתי בתאילנד כך שאין לי מדד להשוואה, אבל בהחלט נתקלתי בטעמים יוצאי דופן, מעניינים ושונים מכל מה שהכרתי.

לראשונות הוא בחר בכנפיים מטוגנות ומוקפצות בנוסח תאילנדי פיקנטי - היה לו מאוד טעים, מתקתק עם טיפונת חריפות בסוף אבל הוא חיסל את המנה בהנאה ובמהירות. אני בחרתי בגרסה טבעונית של סלט סום טאם (פפאיה ירוקה, עגבניות שרי, בוטנים, לימון וצ'ילי)- והיה לי ממש חריף, ברמה שלא הצלחתי לסיים את המנה למרות שהיתה טעימה מאוד (אכלתי בערך שני שליש).

בעיקריות הוא בחר בקאי-פאד עם אגוזי קשיו - נתחי עוף מטוגנים, עם אגוזי קשיו, בצל, בצל ירוק, עגבניות וצ'ילי יבש מתוק, מוגש עם אורז תאילנדי. אני בחרתי באותה מנה אבל עם טופו. מסתבר שמי שנותן את הטום במנה זה הצ'ילי המתוק והיבש שמעניק לכל המנה ארומה מעושנת נעימה, כמו פפריקה מעושנת. זה היה מיוחד ומעניין ואני נהנתי מאוד, והשילוב בין הטופו לקשיו התגלה כמוצלח אף הוא. הבחור נהנה מהמנה שלו אך ציין שלא נתקל במנה דומה בתאילנד.

לקינוח כבר לא היה מקום בבטן, יחד עם שייק אבטיח-חלב קוקוס שהיה מרענן אך מוזר מעט סיימנו עם חשבון של 209 ש"ח- תמורה הוגנת לטעמנו.

האם נחזור ? סביר להניח שכן. התפריט מסקרן ולא מיצינו אותו.
 

salo22

New member
תודה על המידע

קראתי לפני כמה חודשים בבלוג של עמית על המקום ובהחלט אלו היו חדשות מפתיעות ועוד מקום שנכנס לרשימת הנחמד לנסות.
 
אחלה מקום

מסעדה שכונתית (במובן הביתי) אמיתית. מנת הדג המטוגן מעולה וגם הנאם טוק. מאז הביקור הראשון חזרתי לשם עוד פעמיים ובשתיהן היה מצוין
 
למעלה