טורונטו בקצרה ...

טורונטו בקצרה ...

שבוע שהזדמן בטורונטו - הרבה אוכל טעים אך לא "מסעיר" . בדיוק כמו שאוכל צריך להיות לטעמנו.
באופן כללי טורונטו מאוד נעימה, נוחה להתמצאות ומלאה / עמוסה / מפוצצת במקומות לאכול. פירות - נהדרים, ירקות טעימים אך פחות נפוצים ( אין " סלט" ... ) לחם טעים , בעיקר בסופרמרקט. כמעט ולא מצאנו מאפיות / פטיסרי כמו בארץ . המאפים לא משו . גם הקינוחים, ברובם לא היו לטעמנו. קצת "מיושנים" , כבדים ומתוקים מדי . גלידה - בעיקר במשאיות אוכל ברחוב. גם שם לא מצאנו בשורה גדולה לאנושות.
שוק סן לורנס - פינת הרחובות ג'רויס וקינג. אחד השווקים הנחמדים והיפים שביקרנו בהם בצפון אמריקה. בניגוד לשוק האיכרים שפתוח רק יום אחד ( רחובות דנדס וספידיינה ) זהו שוק ענק וקבוע . הצלחנו להקיף רק קומה אחת ממנו וגם זה היה לא קל. כל מה שניתן להעלות על הדעת מבחינת פירות אביביים, ירקות, דגים טריים מכל איזור אפשרי בקנדה, בשר ---- אוי. הבשר. מחיר בערך חצי עד שני שליש מהארץ והאיכות פשוט מהממת. עשרות, אם לא מאות סוגי גבינות , יינות. לא מצאנו תבלינים - אבל אולי בקומה שלא היינו בא.
אכלנו בדוכן פיש אנד צ'יפס בקומת הכניסה. עשרות סוגי אוכל לבחירה - כולל פירות ים, מרקים אסייתים ( דגמנו גםמרק מיסו מדהים ) בשילובים עם סלט ( חסה עגבניה וקול סלואו חמצמץ ) או צ'יפס - "אמיתי" . מנת ענק. מאות סועדים בשעת צהרים והכל מתוקתק ושקט.
שתי מנות פיש אנד ציפס ושתיה עלו כ 60 ש"ח . הליבוט היה אחד הדגים. לא זוכרת את השני אבל שניהם טריים וטעימים עד מאוד.

THE KEG : מסעדה ובר בפינת הרחובות ריצמונד ויורק.
עסקית ערב של ראשונה סלט קיסר, עיקרית צלעות טלה רכות כחמאה וניפלאות , על פירה ובצל מטוגן, וקינוח של קפה עם ליקר קלאוה וקצפת. ובירה מקומית - קלה וטעימה. עלתה 160 ש"ח. הבשר - לדברי הקרניבור מעולה . לא פחות.
ממול אכלתי ראשונה של גבינת ברי אפויה עם טוסטונים ושני רטבים קלילים של פסטו וצילי. טעיםםםם.
עיקרית של סלמון טרי, על פירה ואספרגוס - נהדר. ההבדל בין סלמון טרי לקפוא הוא מאוד גדול.... וקפה לקינוח. כל האושר הזה עלה 150 ש"ח.
זיכרו - על כל דבר בקנדה יש להוסיף מס שאינו כלול במחיר הבסיסי, וטיפ. המחירים כאן לאחר שני אלה.
 

החתולית

New member
על הדיווחים

חוויית האוכל הטובה ביותר שהיתה לנו בטורונטו היתה במסעדה סינית שסבתא רותרות שלחה אותנו אליה.
&nbsp
יש בעיר דוכני אוכל מצויינים, אבל החברה לא התאימה לחיפוש של כאלה.
 
למעלה