איזה הפתעה, עוד פעם NONO בערב

איזה הפתעה, עוד פעם NONO בערב

מסעדת הבית שלי עוברת מבחן חדש, הפעם ארוחת חברים, 4 זוגות שלקח להם חודשים ארוכים למצוא תאריך מתאים, שעה נוחה, למצוא ביביסיטרים ושאר ירקות וסוף סוף יוצאת ביחד למסעדה.
NONO בשעה שמונה וחצי מלאה אך מתפקדת היטב ודי חלק, המלצרים יודעים את עבודתם ולא מטרידים יותר מדי, ממליצים על מנות וקשובים לשאלות, ההזמנה נעשתה די מהר למרות כמות האנשים והמנות התחילו לזרום בקצב סביר.
3 מנות של מוצרלה פריכה הוזמנו- ממנות הדגל של המסעדה, 3 פרוסות יפות של מוצרלה מוטגנת לשלמות של חוץ פריך ולוהט ופנים רך שנתח עד בלי סוף, הסלט בצד גאוני כרגיל עם עגבניות שרי-תמר מתוקות, פרוסות דקיקות של אספרגוס ופילטים של לימון, כולם היללו את המנה ובצדק.
מנה ראשונה נוספת של מלנזנה - פרוסה עבה ויפה של חציל, פרוסות עבות של עגבניה עסיסית, המון המון מוצרלה ושיני שום קונפי והכל במחבת רותחת- מנה טעימה וגדולה.
הבעייה היחידה- ההזמנה שלנו של המוצרלה והמלנזנה שנעשתה בסוף הסבב נשכחה , ברגע שאמרנו למלצר את העבודה הוא התנצל ודאג להביא את המנות הנשכחות במהירות.
לעיקריות- ניוקי תרד שהיה עננים של רכות מענגים, מבחר של פיצות- אחת עם צוריסו ופלפלים חריפים, אחת ביאנקה עם חצילים ופלפל קלוי, פיצה פונגי ועוד אחת נזללו במהירות וכולם ציינו את הבצק המצטיין והגודל הנדיב.
אצלנו- מנה של רביולי גבינת עזים היה משובח, כמות יפה של רביולי ביתיים עשויים במדוייק עם מילוי עשיר ורוטב טרטופו מוצלח ולא כבד, בשבילי מהספיישלים ניוקי ערמונים שהיה ענקי, חתיכות רכות של ניקוי עשירים במיוחד ברוטב עמוק עם הרבה חתיכות ערמונים וערמה יפה של ריקוטה קרה, מהנ עשירה ומנחמת שנזללה עד תום.
קינוחים- פאדג' שוקולדים שהיה... שוקולדי מאוד, התוספת של שברי וופל הייתה חביבה ומשתלבת יפה עם המנה, טרייפל פירות היה עשיר וקליל והגיע עם תותים וטירמיסו שהגיע בכוס בכמות נדיבה והיה קליל ולא מתוק מדי וכדור גלידת אגוזי לוז מוצלח.
ביחד עם שתייה קלה, כמה בירות , קוקטייל אחד וכוס יין לבן (מוסקדו , יין הבית במחיר מעוהל של 25 לכוס) המחיר של הארוחה יצא כ-900 ש"ח לשמונה אנשים שאכלו הרבה ובילו שעתיים נעימות.
 

prizman

New member
למעשה נשמע כמו המסעדה הכי פשוטה אצלי בשכונה.

יש לפחות 5 איטלקיות, זו נשמעת כמו הפחות מעניינת בינהן.

אבל בהוד השרון, כמו בטבעון, אם כבר צץ משהו אז מתפעלים ממנו.
 
זאת לא בשורה קולינארית- פשוט מקום פשוט ומצטיין

אין הרבה פירוטכניקה או חומרי גלם נדירים, אין שף כוכב או עיצוב מסחרר.
זאת מסעדה איטלקית טובה עם חומרי גלם טובים וביצוע מעולה, ובארצנו הקטנה קשה מאוד למצוא מקום בלי יומרות מסחררות- זה מקום עם תוכנית עסקית מבוססת שפשוט פרץ ביום אחד ומתבסס לו כעוגן הכרחי מאוד באזור
 

ו י ק י 3

New member
מה גם שהוא פחות מבודד מטבעון, אין בעיה לקפוץ מפה לת"א

&nbsp
לאוכלוסיה פה יש הרבה יותר אופציות,
ובכל זאת מפוצץ שם כל יום.
 
שמחה לראותך כאן


אני חושבת אחרת...
ביקרתי שם לפני כמה ימים ואני חושבת שהיא מאוד מוצלחת מבחינת האוכל, האווירה, השירות והמחירים בכל קנה מידה.
גם היא הייתה ממוקמת בתא אבל בכל אזור אחר, זה לא היה משתנה...
&nbsp
אולי תבוא לביקור לנסות ולהתרשם בעצמך :)
 

prizman

New member
היא נשמעת בסדר

אבל לא מעבר לזה.
משהו בסיסי, כמו שצריך להיות, לא סיבה להתרגשות.

קשה לי להאמין שאגיע להוד השרון דווקא אבל לכי תדעי...
 
אני גרה בראשון אז לא חשבתי שאסע עד לשם...

לשמחתי זה לקח רק10 דקות מתא (מקום מגורין של בן הזוג) אז זה לא כל כך רחוק כמו שחשבתי...
&nbsp
לדעתי הנסיעה שווה את זה...
 

oreldi

New member
זו מסעדה איטלקית מצוינת

שלא מתיימרת להיות מסעדת שף מיוחדת, אבל מה שהיא עושה- היא עושה היטב.
אחרי 2 ביקורים שם - זו כיום המסעדה האיטלקית המועדפת עליי (ואני גר הרבה יותר קרוב לתל אביב)
 

crypto9

New member
דעה שונה בתכלית - הפיצה שלהם לא מאוד מוצלחת

הבצק טוב וחומרי הגלם אולי בסדר אבל הגבינה איכשהו לא ממש מתחברת לבסיס. הסועד אוכל בצק נטו ולצידו גושים של גבינה מותכת שנפלו ממנו.
גם הפסטה ברוטב עגבניות מאכזבת - נראה שמתקמצנים על הרוטב - הפסטה מגיעה ערומה וחסרת טעם. משקאות כמו בירה יקרים להחריד - שליש בירה כמעט 30 שח. בקיצור לא ברור על מה המהומה.
 
הפסטה דווקא לא רעה לטעמי

הפסטה מגיעה עם רוטב בנוסח איטלקי- מעט רוטב יחסית ולא בריכה של רוטב כמו שאוהבים בישראל, ככה שמרגישים את הטעם של הפסטה עצמה שהיא מוצלחת ואני אוהב אותה.
לגבי מחירי הבירה- לצערי זה המחירים המקובלים של בירות מהחבית בארץ, הייתי שמח לראות מחירים זולים בכמה עשרות אחוזים או ברזי בירה יותר מענינים. אבל הם מתמחים יור בנושא היין ויש להם מבחר מענין ומתומחר טוב של יינות עם התמקדות ביקבי בוטיק ישראלים
 
הפיצה שאכלתי הייתה פשוט מושלמת...

לא הזמנתי מנת פסטה אך בשולחן ליידי מישהו הזמין והיה כמות מאוד מכובדת של רוטב...
&nbsp
אולי אצלכם הייתה פאשלה או משהו כזה...
האם הערתם למלצר?
 
למעלה