יומנגוס

יומנגוס

בשישי בשעות הערב החלטנו להיפגש עם חבר באמצע הדרך בין תל אביב אליו והפור נפל על יומנגוס. במילת אחת meh.
הגענו יחסית מוקדם - שש וחצי ועדיין היינו צריכים להמתין כעשרים דקות בתור. לאחר שנכנסנו הגיעה מלצרית תוך כמה דקות לשאול אם נרצה משהו לפתיחה מהר מהר. הזמנו טבעות בצל וצ'יפס לבת של החבר שהייתה שם. המלצרית ישר אמרה בקול רם "צ'יפס קטן" והאבא היה צריך להסביר שמדובר בצ'יפס גדול. הזמנו גם את הבירה שלהם שהיא למעשה בירת אלכסנדר (הם טוענים למתכון אחר מהאלכסנדר הרגילה, אישית לא הרגשתי הבדל).
הגיעו טבעות בצל מצוינות עם רוטב שלטענתם היה חריף אבל הרגיש כמו קצת רסק עגבניות עם טיפה אחת של טבסקו, לא חריף, אולללייי פיקנטי ורוטב ברביקיו תעשייתי. הצ'יפס, בדיוק כמו בכל הביקורות הגיע סמרטוטי לחלוטין אבל הילדה אכלה. הקטשופ היה קטשופ, המיונז היה מפוצץ מלח וכמעט בלתי אכיל.

אחרי שסיימנו את הראשונות הזמנו עיקריות - החבר החליט לחלוק עם הבת שלו את הפיני, נאלץ להתווכח עם המלצרית על מידת העשייה אחרי שרצה MR ובסוף התפשר איתה על המדיום שהיא המליצה כי "זה פותח את הטעמים של התוספות" (לא ברור למה הכוונה אבל ניחא). אני והבחור החלטנו לחלוק את הסיציליאני ואת המקסיקני, למודים החלטנו על מידת עשייה מדיום.

שתי מילים על השירות - זה לא מגניב לשבת ליד הסועדים, זה מעצבן. זה עוד יותר נורא שאת הולכת לחפש כסא פנוי בשולחנות מסביבנו כדי לשבת לידנו במקום לקחת הזמנה ביעילות. ככלל, המקום נראה עמוס אנשי צוות אבל ההרגשה הייתה שהם לא עובדים מספיק, אולי זה קשור לעובדה שרובם נראים תלמידי תיכון.

הגיעו ההמבורגרים. כמובן שההמבורגר הפיני שהחבר שהיה איתנו הזמין הגיע מדיום רר כמו שהוא רצה ולא מדיום כמו שהמלצרית התעקשה איתו. עדיין אין לי מושג מה זה אומר לפתוח את הטעמים אבל אני יודעת שהגרילמן שלהם פשוט sloppy (ובכלל זו מילה שאפיינה לאורך כל הדרך את כל מה שהם עושים שם). ההמבורגר סביר, הבשר לא מיוחד והתוספות לא מורגשות או מסעירות.
ההמבורגר המקסיקני לא ראה מימיו חלפיניו כמובטח בפירוט התפריט. הוא כן כלל את אותו רוטב "חריף" מטבעות הבצל ואכזב בגזרת החריף למתקדמים.
ההמבורגר הסיציליאני היה הבעייתי מכולם, אמנם הגורגונזולה הורגשה כראוי אבל ההמבורגר היה רך ומושי, כאילו מישהו הרתיח אותו במקום לשים אותו על הגריל.

הררי הצ'יפס שהגיעו עם הכל לא בדיוק סייעו, במיוחד נוכח הסמרטוטיות שלו. באמת, אני מבינה שאתם מתמקדים בבשר אבל לא רק שהוא לא משהו, בחיאת, תקנו עוד צ'יפסר - אתם מנסים לדחוף יותר מידי צ'יפס לאותו שמן ומורידים את הטמפרטורות שלו וככה תפוחי האדמה שותים את השמן. אתם גם מפסידים כסף על כמויות השמן שאתם משתמשים בו וגם הצ'יפס שלכם יוצא מעפן.

מבחינת העיצוב והכל, המקום מנסה להיות מגניב. היה לי קצת קשה עם המאגניבות הזו כשעל הקיר כתובה המילה dissert (במקום dessert). חסכתם כסף על מעצב? לפחות תבדקו בגוגל טרנסלייט שאתם כותבים דברים נכון.
לסיכום - 300 וקצת שקלים מבוזבזים לחלוטין. אין ספק שגם במדבר כל קוץ הוא פרח אבל באמת לא מקום ששווה לטרוח לצאת בשבילו מהעיר במיוחד. רק אם אתם תקועים באזור נתניה חדרה רעבים וחייבים המבורגר בלי יכולת לצאת מהרדיוס הזה.
 

ו י ק י 3

New member
לפעמים אני חושבת מה לעזאזל הבעיה?!

&nbsp
תכלס זו המבורגריה...מה הבעיה לעשות את הבשר כמו שצריך ולהגיש צ'יפס נורמלי...?
&nbsp
הסניף של אגאדיר אצלנו (הוד"ש) כבר נשמע הרבה יותר טוב..ושתיתי בו אחלה מוחיטו! (ברמן סבבה ולא חסך באלכוהול..)
שזה דבר שממש לא ציפיתי לו באגאדיר...
 
מכירה את מבחן החביתה?

&nbsp
דווקא הדברים הכי פשוטים הם אלו שהכי קשה להכין טוב ונכון.
הבעיה היא שהם עלו על גל ההמבורגר עאלק גורמה עם התוספות שלהם ומנצלים את זה שאין הרבה אופציות אחרות באזור.
 

ו י ק י 3

New member
כן...מעייף טרנד העאלק-גורמה...

מדביקים גורגונזולה לקציצה והופה! המבורגר סיציליאני. בטח.
 

החתולית

New member
זה מה שהם רוצים, להיות מאגניבים

איכות האוכל והשירות, פחות חשובה.
&nbsp
לראייה, הם מצליחים, הצעירים עומדים בתור, ולא אכפת להם לשלם הרבה כסף על מוצר נחות, שהיה פעם טוב והתקלקל.
 

Qaz99

New member
כמה זמן זה יחזיק?

נכון הם באו בקטע ממאאאגנייבבב
&nbsp
אבל מתישהו אנשים יבינו שוואללללהה? זה לא שווה את זה!
לא מבינה אתה הקטע של הצ׳יפס המעפן שכולם מדברים עליו, מה בעיה לקנות איזה שק תפוגן?
&nbsp
לא הייתי שם אף פעם כי אני לא חובבת המבורגרים מיוחדים אלה סתם משעממים, והצ׳יפס חשוב לי, לכן אין לי מה לחפש שם עקב הביקורות של אנשים פה ובכלל.
 
תפוגן לא ישפר את המצב

אני אישית מעדיפה צ'יפס מתפו"א טרי ולא קפוא, כזה שהוכן כראוי.
&nbsp
בכל מקרה, מרגע שמכניסים כמות עצומה של צ'יפס לשמן הוא מוריד את טמפרטורת השמן ותפו"א שמוכנס לשמן קר מדי פשוט שואב אליו את כל השמן וכך מגיע צ'יפס סמרטוטי מדי. לא משנה אם הם יעבדו עם מדחום, כל עוד הם לא עובדים נכון עם כמויות שום דבר לא ישתנה.
 
באופן מפתיע

היו במקום לא מעט משפחות עם ילדים כך שלא מדובר בצעירים בלבד.
&nbsp
&nbsp
 

oreldi

New member
איזה גרוע

נשמע כמו מקום חפיפניקי לחלוטין שפונה לגילאי צבא מקסימום.
כפי שכתבת במדבר כל קוץ פרח ולכן אם אין מספיק אלטרנטיבות ראויות באזור המקום כנראה ימשיך להיות מלא
 
זה באמת אחד המקומות הגרועים שהייתי בהם

התור העצום, האוכל הבנוני מינוס, האקוסטיקה הנוראית..
אבל כנראה שהוא מקום מאאגניב שכזה.. וטרנדי..
אחרי שנסעתי לשם פעמיים במיוחד מתל אביב, כדי לעמוד שעה פלוס בתור ולקבל אוכל בנוני,שירות טעון שיפור וכאב ראש חינם, לא אשוב לשם.
&nbsp
 

FiReBall

New member
לדעתי זה עדיין אחד ההמבורגרים הכי טובים בארץ

למרות התור. השירות לדעתי דווקא טוב מאוד, גם אם לא מתחברים לקטע הסחבקי.
 

Omnivore

New member
כאילו כבר קראתי את הביקורת הזאת.

אני מבין ש הביקורת אותנטית, אבל היא חוזרת בדיוק על אותן הבעיות שניתן
לזהות בביקורות הקודמות על המקום הזה, כאילו כבר קראתי אותה ולא פעם.
מיותר לציין שגם אני לא נהנתי שם.
 
אחרי הביקורות ההן כמובן שלא ציפיתי לחידוש מסעיר

אבל גם כאן אתה יכול לראות שיש אנשים שנשבעים בהמבורגר הזה ולמען האמת הבחירה במקום לא הייתה שלי אבל חשבתי שזו תהיה הזדמנות טובה לעשות וי על המקום.
 
למעלה