כמה דיווחים מהזמן האחרון

oreldi

New member
נונו- הבאז לא היה מופרז

לדיווח המלא בבלוג פה גדול

בשבועות האחרונים ביקרתי פעמיים בנונו בהוד השרון. כנראה הבאז סביב המסעדה עושה את שלו, ואפילו ביום ראשון בערב, יום שהמסעדות פחות עמוסות, המסעדה היתה כמעט מלאה. על הביקור השני ביום שישי בערב אין מה לדבר- מסעדה מלאה עד אפס מקום.

מה אכלנו?

ראשונות

  • פוקצ'ה ומטבלים (18 שקל): הפוקצ'ה היתה פריכה, טובה עם מעט שמן זית עליה. בצד קיבלנו שמן זית ובלסמי ורסק עגבניות עם שמנת חמוצה.

  • סלט איכרים- עגבניות, מלפפון, פלפל קלוי, לחם קלוי, צלפים, בצל סגול, אנשובי ופרמזן (42 שקל). לבקשתנו הסלט הוגש ללא אנשובי. סלט פשוט, עשיר ורענן, עם תיבול מדויק של שמן זית וחומץ. גודל המנה סביר בהחלט (הצילום מטעה, והצלחת עמוקה)


עיקריות:

  • לינגוויני ירקות- ארטישוק, אפונה, תרד, עגבניות ושום קונפי (51 שקל): הפסטה היתה נהדרת, צהובה ועתירת חלמונים. הרוטב (שמן זית) היה עדין אך מדויק, טעים, והירקות טובים.

  • לינגוויני נפוליטנה- עגבניות שרי, שום ובזיליקום (47 שקל): כאן הפסטה היתה פחות טובה. היה מעט מדי רוטב והמנה היתה עם מעט מדי טעם. ביקשנו תוספת רוטב בצד שהיה מצוין, חמצמץ ומתקתק, וערבבנו עם הפסטה, מה ששיפר את טעמה בהרבה.

  • קנלוני ראגו עגל- מוצרלה, עגבניות ופרמזן (62 שקל) היתה מנה נוספת. איזו מנה אדירה! קיבלנו 2 צינורות פסטה. הבצק היה נהדר- פריך, צהוב ועתיר חלמונים. הבשר היה מלא טעם והרוטב מעולה. פרמזן לא הורגש אבל לא היה בו צורך. מדובר במנה ענקית (אכלתי חצי. חצי ארזתי, חיממתי ואכלתי למחרת) עסיסית מאוד, וטעימה בטירוף. מנה אדירה.

  • פיצה מדורה- רוטב עגבניות, מוצרלה פרמזן, עגבניות שרי צלויות, פלפלים חריפים, אורגנו טרי ופטה (49 שקל): הפיצה הוגשה לבקשתנו ללא פלפלים חריפים. הבצק היה דק, פריך ועשיר. גם הגבינה וגם הרוטב היו מוצלחים וטעימים. התוספות, שכללו גם עגבניות מיובשות ושום, היו מלאות טעם (במיוחד גבינת פטה המצוינת). חלק (קטן) מהגבינה התפרקה מהפיצה, אך זו היתה פיצה מלאת טעם, ומאוד טעימה.

  • רביולי עזים- פטריות, חמאת טרטופו ואספרגוס (62 שקל) : איזו מנה. הרביולי היו במרקם המדויק- בעובי המתאים, לא רך ולא קשה מדי. והשילוב עם הגבינה המלוחה, הרוטב המתוק אבל המשובח, והירקות ופטריות היה מעולה. המון טעמים, שכולם ביחד משתלבים למנה מושלמת.

קינוח


  • שני כדורי גלידה ביתיים בטעמי אגוזים ותות (28 שקל) שהיו עשירים וטעימים.

שורה תחתונה:

שתי הארוחות בנונו היו מעולות. אכלנו הרבה מנות.
מסעדה נהדרת, אחת האיטלקיות היותר טובות שאני מכיר אם לא הטובה שבהן. יש פה כמה מנות אדירות ממש, ושאר המנות לכל הפחות היו טובות.
מבחינתי, וזה מסכם היטב- תל אביב קרובה יותר, אבל נונו לגמרי שווה את הנסיעה מחוץ לתל אביב (כולה 20 דקות, לא סיפור).









 

ו י ק י 3

New member
כתושבת העיר אכן נונו מעולה ברובה..

בזמנו לקחנו גם קנלוני אבל כנראה שבישלו יותר מדי זמן...כי זה לגמרי איבד צורה
ואי אפשר לדעת אם היו שם צינורות..זה יכל היה באותה מידה להיות לזניה.
גם הבשר טחון דק מדי לטעמי וכל הסיפור היה מעט עיסתי ...
&nbsp
פיצות מעולות וסלטים מדוייקים וטעימים וזה קשה להשיג בסלט.
 

oreldi

New member
חבל... אצלי הקנלוני היה נהדר

הרוטב כיסה אותם אמנם, אבל אחרי שאכלתי מהרוטב היו שם 2 גלילים גדולים של פסטה, מאוד טעימים. מכל המנות- זו היתה המנה מספר אחת מבחינתי (אפילו שכאמור, כמעט כל המנות היו מצוינות). כנראה אצלך פיקששו.
 

גסטרו

New member
חזרנו עכשו מנונו- מנת הקנלוני אכזבה

דיסתית, בשר טחון דק מדי , מזל שחלקנו וגם כך נמאסה די מהר
הראשונות - המוצרלה עם הסלט הנפלא (בקשנו עוד כף סלט ) - כרגיל הסלט מצוין, אספרגוס ברוטב עגבניות עם קוביות פטה- לי הרוטב היה חריף מדי הוא התמוגג , לפוקאצ'ה היה מרקם של סתם לחם ...

סורבה תפוז דם היה תפל מברקם מתפורר- לא חויבנו, גלידת אגוזי לוז טיפה מתוקה מטיד אבל טובה. חבל שאין אף קינוח חמצמץ לשבור את הכבד של הקנלוני

הולכת להתנחם בלימוצ'לו שקבלתי תמורת עציץ סחלב שקבלתי במתנה ואין לי חלון מתאים לו ....
 

ו י ק י 3

New member
זה באמת חסרון..רוב הקינוחים כבדים גם..לקחנו סורבה מנגו

&nbsp
בזמנו, היה לא רע.
האגוזי לוז אכן מתוק..
&nbsp
מה שכן, הם מאוד שירותיים, אם לא נגמרה מנה הם שואלים למה (על לינגוויני בזמנו שבושל אל דנטה יותר מדי לכיוון הקשיח

אני מעדיפה אם כבר לכיוון הרך...כי אחרת זה לא אכיל) מחליפים אם יש צורך, מצ'פרים..שימשיך כך.
 
אין לו שם- הוא חלק ממנת המוצרלה המטוגנת

זה סלט של עגבניות, אספרגוס, פלפל חריף ולימון והוא פשוט מדהים
 
הקינוחים די מאכזבים בנונו (וזו האכזבה היחידה)

פעם אחרונה לקחנו את הקינוח השוקולדי שלהם שהיה די סתמי
הגלידה בדרך כלל מוצלחת- אגוזי לוז מוצלחת וקרמל מלוח ממש מעולה
 

אושר מ

New member
הקינוחים ממש מבאסים. הפתרון שלי:

פעם אחת הציעו לי לקחת אפוגטו עם כדור של גלידת אגוזי לוז במקום גלידת וניל. זה היה מצויין ומאז זה הקינוח הקבוע שלי.

לגבי הגלידות היתה גלידת תבלינים מעולה שחבל שהפסיקו להכין.
 

oreldi

New member
פופינה

לדיווח המלא בבלוג פה גדול



מה אכלנו ?

ראשונות


  • תחילה חלקנו 3 מנות ראשונות למרכז השולחן. הראשונה היתה "פיצת" נתח קצבים- חמאת קשיו, אספרגוס, זוקיני, צילי אדום, רוקט וכמהין (72 שקל): התיאור מפתה, הביצוע הרבה פחות. הבצק היה דקיק, גבשושי, "מתפצפץ" וסתמי והמרכיבים מעל כללו בעיקר עלי רוקט. והמחיר? מופרך. 72 שקל על בצק בגודל של קצת יותר מפיתה, מעט מאוד בשר (חסר טעם) וכמה ירקות.

  • המבורגר ,תבשיל צלעות בקר, לחמניה מאודה תבשיל שפונדרה חסה פריכה ובצל סגול חמצמץ (64 שקל): קיבלנו 2 לחמניות מאודות (מצוינות) קטנטנות עם תבשיל בקר. אישית, אני לא מתחבר לתבשיל בתוך לחמניה ומעדיף את התבשיל בנפרד בצלחת, ולחם בנפרד. זה מרגיש לי כמו לאכול מרק בפיתה. לגבי המנה- הבשר היה רך, טעים אם כי ללא טוויסט או יחוד כלשהו, אבל חלקו נזל החוצה מהלחמניה. זה היה סביר, אבל לא משהו שלא טעמתי בהרבה מקומות אחרים. התוספת היתה צ'יפס גזר, שלא הזכיר צ'יפס ולא היה לו טעם לא של צ'יפס ולא של גזר.

  • רביולי ריבת דלעת כבד אווז, אמרטו וקציפת כמהין (88 שקל). כבד האווז והרוטב היו טעימים. הרביולי מאידך, התפרק. ניסיתי לנעוץ בו את המזלג והבצק התפרק לתוך הרוטב. דלעת לא הרגשתי. מה שהיה במנה זה בעיקר כבד ורוטב. הם היו טובים, אבל לא יודע עד כמה זה מצדיק 88 שקל.


עיקריות

  • עוף מושחת- כרע עוף על בריוש ברוטב שמנת כמהין (88 שקל): סופסוף קצת נחת. מנה נהדרת. הפרגית היתה רכה ועשויה היטב, וספגה היטב את הרוטב משובח והבריוש היה ספג את הרוטב המצוין. מנה נהדרת שאסור לפספס פה.

  • לחי עגל עם פולנטה קריספית סלרי וקולי עגבניות (108 שקל): נתחי הבשר היו רכים וטובים, והפולנטה, שהיתה אפויה והוגשה בצורת משולש, היתה די סתמית. בסך הכל מנה די סטנדרטית.



קינוחים:

  • עוגת גבינה מעולה- עשירה, נימוחה וטעימה מאוד, עם רוטב תות משובח. קינוח נהדר, שהיה הקינוח הטוב ביותר מכל הקינוחים שאכלנו.

  • טארט פקאן: לא התחברנו אליו (כמה סועדים שטעמו) והוא הוגש עם גלידת בוטנים מלוחים שגם אליה לא התחברנו בגלל המליחות.

  • מקרון עם קרם ג'ינג'ר ליים ומסקרפונה אננס מקורמל (48 שקל): מבין כל הקינוחים, המלצרית המליצה הכי הרבה על המקרון. היא ציינה שהמילוי הוא קרם פטיסייר ולא ג'ינגר ליים. בפועל, קיבלנו מקרון ענק , קשה, לא פריך, עם מילוי יבשושי וחסר טעם. בצד היה עוד מקרון קטן שלפחות הוא היה פריך וטעים.


  • סופלה שוקולד עם גלידת אגוזי לוז (48 שקל): אחח הסופלה המפורסם של פופינה. הכוס כללה עוגה בחלק העליון שתפח מעל הכוס(בתמונה), ושוקולד עד לגובה מחצית מהכוס. שאר חצי הכוס העליונה היתה ריקה. זה היה בסדר, לא יותר. העוגה טובה, אבל השוקולד מתוק, נוזלי ו"סירופי" מדי. השוקולד היה שוקולד חלב ולא מריר. כל כך, אבל כל כך סתם. סופלה, פונדנט, מה זה משנה? לדעתי, יש מצב שהקינוח לא הצליח, קשה לי להאמין שכל הטראראם על הקינוח היה על הדבר הזה שקיבלנו, אבל אני לא בטוח. מה שאני כן בטוח שזה היה קינוח מאוד מאוד סתמי.

שורה תחתונה:


  • החלק הטוב – פופינה היא מסעדה עם המון השקעה. המון. זו לא מסעדה של אריזה יפה ללא תוכן. החומרים פה מצוינים, הטכניקות והביצוע שונים ממה שאני מכיר במקומות אחרים. יש פה נסיון להביא משהו שונה ועל זה צריך להגיד מילה טובה.

  • החלק הרע: רוב המנות סבירות במקרה הטוב עד סתמיות במקרה הרע. ניסינו הרבה מנות, את רוב מנות הבשר והקינוחים. השורה התחתונה הממצה מסתכמת במשפט אחד- לא היה טעים פה. והמחירים? בשמיים זה אנדרסטייטמנט. יקר פה מאוד. למרות שזו מסעדה שונה מהרגיל ומיוחדת - אני לא רואה את עצמי חוזר לשם








 

ו י ק י 3

New member
באסה...זממנו עליה ליומולדת 15 של הפיינקשמקרית..

היית אומר שזו בעיה בבחירת המנות? אני לא רואה שניסיתם מן הים...
 
החוויות שלי שונות לחלוטין ביחס למנות הללו

אישית אני מחבבת יותר את ההמבורגר שרימפס. אבל גם זה עם השפונדרה מצוין.
&nbsp
בעיני מנת הרביולי היא אחת המצוינות בארץ, הרביולי עדינים ואני כן חשתי שטעמי הדלעת.
הסופלה בפעמים שאכלתי אותו היה מושלם וטעים, קינוח הפקאן גם הוא מצוין ובעיקר הגלידה (בכלל, הם חזקים בגלידות)
&nbsp
לחי העגל היא המנה היחידה שלא ניסיתי לכן אני לא יכולה להעיר עליה.
 

ו י ק י 3

New member
אני זוכרת את הדיווחים ולכן עדיין נוטה לנסות אותה.

זה סופלה א-לה מינוט??
מאוד רציתי שתנסה סופלה אמיתי..
 

Geralt of Rivia

New member
מסכים

מנת הרביולי מדהימה בעיניי, ויש בהם טעמי דלעת מתקתקים שהופכות כל אחד מהם לסוכריה טעימה במיוחד.
את המבורגר השפונדרה לא טעמתי, אבל המבורגר השרימפס נפלא. גם קינוח הפקאן מעולה לסוגו בעיניי.
את הסופלה לא טעמתי. לגבי הפיצה, אני מסכים עם oreldi. אפשר לבצע הרבה יותר טוב וזו אולי המנה החלשה ביותר מבין אלה שאכלתי בביקוריי בפופינה.
 
למעלה