3 מסעדות איטלקיות בת"א

אמורה מיו

חגגנו יום הולדת משפחתי באמורה מיו בצהרי שישי לפני שבועיים. היינו חמישה. למרות שהזמנו שולחן מראש והכינו לנו אותו, היה מה זה צפוף. ברמה שאי אפשר היה ללכת לשירותים בלי להזיז מישהו לידנו.
השירות היה אדיב, נעים ומהיר. כן הרגשנו קצת שמאיצים בנו, אבל כשהערנו על זה למלצר הוא הבין והלך, וחזר להציע קינוחים רק אחרי דקות ארוכות.
האוכל היה מצויין בעיניי, בן זוגי היה היחיד שלא התלהב מהמנה שלו אבל אני טעמתי ממנה ואהבתי.
טעמתי משתי מנות הרביולי ושתיהן לדעתי היו יותר מדי אל דנטה, אם הייתי טועמת יותר בתחילת הארוחה הייתי מחזירה לבישול עוד כמה דקות אבל טעמתי לקראת הסוף. בכל אופן היו טעימות.
הוזמנו: פוקאצ'ה מצויינת, ברוסקטה עם עגבניות, ואנטיפסטי. לעיקריות ניוקי ברוטב שמנת ורוקפור, ספגטי בשמן זית, שום, פסטו וכמה ירקות ירוקים, ספגטי בשמנת ופרגיות (מזו לא טעמתי- אני צמחונית- אבל המזמין נהנה מאד), רביולי ריקוטה ותרד ורביולי ריקוטה ובטטה. לקינוח, 2 פונדנט (מאד סתמי בעיניי, אבל זאת מנה סתמית) ובהמלצת המלצר קינוח הדגל שלהם של בצק עלים עם קרם פטיסייר, שהיה מצויין.
מחירים- גבוהים לטעמי, סבירים מאד לת"א ולתמורה.
נחזור.
 
תודה על הדיווחים...

אמורה מיו היא המסעדה האהובה עלי..
ממליצה לנסות את מנת הריזוטו פטריות בביקור הבא....
&nbsp
 
כן התלבטתי לגבה- אנסה, תודה

היינו בה לפני שלוש שנים וזכרתי אותה לטובה, אז נחמד שהיא לא איכזבה הפעם. מה שכן, לא אלך יותר בצהרי שישי- אני מעדיפה שיהיה מקום לנשום במסעדה.
 
שכחתי באמורה מיו

לא אמרנו כלום, אבל המלצר הבין שאנחנו חוגגים יום הולדת מכך שנתנו מתנות לכלת השמחה, והקינוח הגיע עם זיקוקים. זאת הייתה מחווה ממש נחמדה.
 
איטלקיה בפשפשים

אני וחברה שוטטנו ביפו בצהרי שישי אחד, והחלטנו לגוון ולא ללכת לפועה הטובה והמוכרת.
למרות שהמסעדה הייתה די ריקה נרמז לנו שאין מקום והציעו לנו לשבת על הבר, שם יש גם 1+1 על האלכוהול. התיישבנו על הבר בשמחה. אנחנו לא שתייניות גדולות ושתינו נהגנו אחרי הארוחה אז ויתרנו על ה1+1. לא יודעת אם בגלל זה או לא, אבל פונקנו בצ'ייסר על חשבון הבית של למונצ'לו שהם מכינים שם. אני מאד אוהבת למונצ'לו (ולימונים, ועוגת לימון, ולימונדה, ויוגורט לימון, ו... הבנתם, נו) וגם הלמונצ'לו הזה לא איכזב.
השירות היה קליל ונעים, כמו שצריך להיות כשיושבים על הבר. בזמן שחיכינו למנה שלנו דיברנו על כך שכל מנה שיצאה משם הריחה מצויין. היה ממש כיף ומעורר תיאבון, עד כדי כך שסלחתי להם על הבר הצפוף והמבאס (ישבנו כשלפנינו הבר ומאחורינו קיר).
חלקנו סלט (בחיי שאני לא זוכרת איזה) שהיה טעים מאד, ופפרדלה עם ארטישוק שהיה מצויין.
נחזור, אבל לא נשב על הבר.
 
ג'ויה רמת החייל

הלכתי לארוחת צהריים עם חבר טוב שלא ראיתי זמן רב. כבר נהניתי, מהחברה.
למרות שהיה יום ראשון ב13:30 בצהריים, המסעדה הייתה ריקה כמעט לחלוטין. חבל, כי האוכל והשירות היו משובחים והעסקית מאד משתלמת לדעתי.
מרק היום היה שעועית או בטטה, שנינו בחרנו במרק בטטה שהיה מעולה (אבל כמה כבר אפשר לפשל במרק כזה).
אין הרבה אופציות צמחוניות- אני לקחתי סלט אנטוניו, שהוא עם רוקולה תירס בצל סגול ועוד כמה דברים. למרות שלא כתוב בתפריט, הוא מגיע גם עם אנשובי- המלצר יידע אותי ועניתי שאני לא רוצה. אכן קיבלתי בלי.
הידיד הזמין ספגטי נפוליטנה, ולמרות שיש למנה הזאת פוטנציאל להיות סתמית מאד, היא הייתה טעימה ולא משעממת.
הקפה היה מצויין, באמת אחד הטובים ששתיתי בארץ. הוא הוגש בכוסות של ארקפה- לא יודעת אם זה אותו קפה או רק אותה בעלות. לפני הקפה קיבלנו קינוחים קטנים על חשבון הבית, פנה קוטה עם ריבה כלשהי שלא זיהיתי. זה היה ממש טעים, ואני לא יודעת למה קיבלנו את זה (כי זה לא שהם פישלו במשהו ונדרש פיצוי) אבל לא התלוננתי

לא שרק שנחזור, כבר הודעתי לבן זוגי שאנחנו הולכים לשם ביום החופשה הקרוב שלו, שיהיה השבוע (הוריי!).
 

אור2221

New member
מאוד אוהבת את ג'ויה

רק לא כדאי להתקרב אליהם ביום הבחירות, המלצתי להורים ללכת לשם ביום הבחירות האחרון והם פשוט קרסו תחת העומס וכל מה שבדר"כ הולך להם טוב הלך לא טוב :)
 
טוב שהזכרת לי! אני צריכה לשאול לגבי יום הבחירות באמת

יהיו אצלי קרובות משפחה מחו"ל, לדעתכם אפשר לטייל בת"א כרגיל? יהיו הדוכנים של יום שלישי בנחלת בנימין? או שיהיה טירוף ועדיף לעשות משהו יותר פריפריאלי ביום הזה? (כמובן אחרי שאלך להצביע)
 

החתולית

New member
מסכימה איתך

הצביעו מוקדם וצאו לדרך, כי יש לשער שהכבישים יהיו עמוסים.
 

mereng

New member
סליחה אם אני מחרבת שמחות, אבל בפנה קוטה יש ג'לטין...

 

החתולית

New member
על הדיווחים

רשת ג'ויה ורשת ארקפה הן אחיות, לכן הגיוני שמגישים בג'ויה קפה של ארקפה.
 
למעלה