חוזר לעדכן לגבי תגובה שקבלתי מבעלי מסעדת דים סם, בקניון הזהב

vjoded

New member
חוזר לעדכן לגבי תגובה שקבלתי מבעלי מסעדת דים סם, בקניון הזהב

היום לאחר כמעט כחודש קבלתי בפייסבוק תגובה מבעלי מסעדת דים סם בקניון הזהב:
"אל תבלבל את המוח הייתי שם רחוק משיטת מצליח טעויות קורות אני בטוח גם לך יום טוב שי מיכאל הבעלים"

"ד. נ שיטת מצליח נופלת על הלקוחות במקרה הזה שכן אנו ומסעדות נוספות במתחם האוכל שהתנסנו בגרופון עדים לנסיונות רבים של לקוחות להשתמש בגרופון שמומש כבר.. וזה מסביר את החשדנות המוצדקת של המוכרת יחד אם זאת שבמקרה שבו הגרופון מומש כבר שרות הלקוחות של חברת גרופון מטפל בזה בעזרת פרטי האשראי ששמורים אצלו אז לא היית מחוייב גם ככה המשך יום נעים"

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=551&messageid=177381163
 

Geralt of Rivia

New member
האיש לא יודע דבר על שירות או על סימני פיסוק

ועל איש כזה אין שום סיבה לבזבז כסף או תכתובת בשפה ראויה.
 
היינו שם חודש שעבר עם אותו הגרופון ללא בעיות

ביקור בארץ במקרה שלנו חייב לכלול , או יותר נכון לאמר תמיד כולל את קניון הזהב למתנות+נעליים....
אסיאתי זה ג'אנק קניונים מקובל עלי לכן קנינו את הקופונים.
ביקשנו מהמטבח לא לתת לנו מנות מתוקות כמו לישראלים אחרים .לא להשמע מתנשאת אבל הישראלים אוכלים נודלס בטעם קינוח....(וגם סושי לפעמים)
אכלנו סלט טרי ומצויין נודלס , דים סם, אגרול ופטאי.
כל המנות היו טריות , ממוצעות , קצת שמנוניות אבל בדיוק כמו בכל מקום אחר (או במילים אחרות עמדו בציפיות מאוכל קניונים) רק בחצי מחיר.
דווקא הדים סם האהובים עלינו היו החוליה החלשה בארוחה וחבל. הם לא היו טעימים.
היו לנו 4 קופונים וכולם כובדו ללא בעיות. השירות היה ענייני אך לא חביב. עייפות החומר לפי מסקנתי.
 

vjoded

New member
גם אני ממשתי שם בעבר כמה קופונים ללא בעיות

בעבר אפילו נתנו לי לממש 2 שוברים בארוחה למרות שהגעתי לבד, למרות שהיה כתוב
"שובר אחד לאדם".
ברוב הפעמים כמו אצלכם היה שרות "ענייני" שזה סבבה מבחינתי.
בפעם האחרונה דווקה היו לי טעימים הדים סם שאכלתי, פשוט הקטע עם ה"בעיה" בשובר היה מלחיץ, מזל שאפליקציית גרופון בסמרטפון פעלה היטב והראתה את תאריך מימוש השובר ויכולתי להוכיח לקופאית שהיא זאת שסרקה את השובר כבר, אחרת היו מאלצים אותי לשלם פי 3 ממה שהייתי אמור לשלם: 25 ש"ח עלות השובר+50 ש"ח במזומן עלות הארוחה. זה היה שובר של 25 נותן 50.
גם ה"התנצלות" של הקופאית הייתה בטון כזה כעוס, אחרת הייתי שוכח מכל העניין.
"טוב! אני מתנצלת! קורה, טעיתי..."
 
אתה צודק לגמרי. להיות חשוד במרמה ללא התנצלות זה לא נעים.

רק רציתי לתת דוגמה על פעם שכן עבדה נכון,
אני מבינה שגם לך היו שם חוויות חיוביות יותר.
מקווה שלא יהיו לך יותר חוויות שליליות,
בעיקרון כשבוחרים את הקופונים הנכונים יכולים למצוא אחלה דילים. (יש פה בפורום אוהבי ושונאי קופונים מושבעים.... אני מאוהבי)
 

החתולית

New member
הוא מתבטא רע מאד, אבל

לדעתי, הוא צודק. הבחורה טעתה ולא היתה נעימה, אבל טעויות ותקלות קורות, ובשורה התחתונה לא נגרם כל נזק.
&nbsp
בסך הכל מדובר בדוכן מזון מהיר בקניון, והאמת היא שבמקום כזה אין לי ציפיות לשירות מצטיין או תשומת לב מרובה.
 
למעלה