המלצה חמה- קפה לנדוור רמת ישי

המלצה חמה- קפה לנדוור רמת ישי

שלום לפורום!
אני נהנית לקרוא אתכם והיום מרגישה צורך גם לכתוב אחרי ארוע יוצא דופן שחוויתי בקפה לנדוור בסטריט מול רמת ישיץ
אני ואישי אוהבים את המקום שהשירות בו תמיד נעים, כוסות מים מגיעות לשולחן עוד לפני התפריט, הקפה מגיע כפי שהוזמן (רותח, בלי קצף) ומידי פעם הם גם מחלקים טעימות ופינוקים אחרים.. באמת מקום נעים.
אבל היום, הגענו לצהרים והזמנתי בעסקית מרק ירקות וסלט עוף. המרק לא היה מוצלח לטעמי, והעוף בסלט היה מתובל בתבלין שנתן לו טעם של שווארמה, מה שלא הסתדר לי כל כך אך אכלתי בכל זאת, כי אני לא מחזירה מנות בד"כ אלא אם זו קטסטרופה.
המלצרית ראתה שהשארתי כחצי מהצלחת (למרות שהרוב מזה היה חסה...) ושאלה אם הכל בסדר. אמרנו שכן, תודה.
אך בשלב הקפה ניגשה אלינו המנהלת ושאלה למה לא אכלנו (הרגשתי כמו בבית של סבתא..). שוב חזרנו שהכל בסדר אך היא לא ויתרה והתעקשה לתת לנו מנה אחרת או שובר מתנה.
בסופו של דבר לפני החשבון הופיע על שולחננו קינוח ע"ח הבית, קיבלנו שובר לקינוח מתנה וכן מחיר הסלט נוקה מהחשבון.
וכל זה בלי שהתלוננו בכלל. רק כי היא שמה לב שהצלחת לא ריקה. הייתי בהלם. מעולם לא נתקלתי בשירות שכזה ולכן אני מרגישה צורך לשתף אתכם.
 

salo22

New member
תהייה קלה

היית במקום, האוכל לפי התיאור לחלוטין לא נקרא מוצלח, אז זה הרגע לתת המלצה ? אממ.. אוקיי, תודה
אני חושב שתיאור ארוחות מוצלחות משם יעשה העבודה הרבה יותר טוב מאשר התרגשות מהפיצוי. אגב גם לקרוא על הרבה חסה בכל מנה שהיא לדעתי תמיד לא מרגיש נוח, כמה עלה הסלט הזה ?
 
האוכל הוא אוכל סטנדרטי של בית קפה

בהחלט לא מסעדת יוקרה...
אבל אם חשקה נפשך בקפה- מבין שלל האפשרויות שבאזור זו המוצלחת מכולן- בזכות השירות.
וזה מה שניסיתי לומר.
 

pix37

New member
מקום נחמד מאוד

השרות בו בהחלט עולה על המקובל בעוד שהאוכל סטנדרטי לחלוטין (בית קפה), בהחלט מקום מוצלח לארוחה קלילה ולא מחייבת או להעביר כמה דקות ״ביחד״
 

רזאי

New member
קרה לי אותו דבר, מזמן, בסניף בבאר שבע.

הפסטה היתה רכה מידי, והרוטב כ"כ נוזלי, שלא הצליח לעטוף את הפסטה. גם אני לא התלוננתי, אבל מנהל המשמרת ראה שהצלחת חזרה מלאה בא בעצמו והציע פיצוי. אני לא לקחתי שום דבר, כי הרגשתי שאני ממש לא סומכת על המטבח שלהם. גם לא חזרתי לשם מאז, למרות שחברה המליצה על ארוחות הבוקר שלהם.
 
למעלה