כמה ביקורים מהשבוע האחרון מהסוף להתחלה - אמורה מיו

JewelStone88

New member
כמה ביקורים מהשבוע האחרון מהסוף להתחלה - אמורה מיו

חברתי לדייט הציעה אמורה מיו באבן גבירול ואע"פ שלא ראיתי בתפריט איזה בשורה קולינרית האוכל לא היה הנקודה החשובה הפעם ולכן זרמתי.

הוזמנו 2 עיקריות - היא לקחה ציו פאלינו (62) - פטוצ'ינה בשמנת, מוצרלה, רוקפור וקשקבל. הוזמן ללא רוקפור.
אני לקחתי ציה פרנצ'סקה (64) - חונק כמרים בשמנת, גבינת עזים, ברוקולי ובזיליקום. הוזמן עם ספגטי במקום החונקי כמרים.

מה אומר - הופתעתי לטובה. הרטבים היו מצויינים, מאוד קל ליפול לטעמים בנאליים ברטבים על בסיס שמנת אבל זה היה רחוק מזה.
אפשר היה אולי קצת יותר חתיכות שלמות של ברוקולי אבל מלבד זאת היה מעולה ומנות בגודל יפה מאוד. אני בד"כ לא שובעת ממנות פסטה ואת זאת לא הצלחתי לסיים.

את הפרמזן מגררים לבד שזו עוד נקודת זכות.
לרוויה הוזמנו מיץ ענבים ומיץ תפוזים (הענבים הגיעו בבקבוק זכוכית של פריגת והתפוזים בכוס, כנראה מתרכיז) 12ש"ח כל אחד (מוגזם לדעתי).

השירות מעט מבולגן בדיוק סיימה ארוחה קבוצה גדולה לידנו ובמשך דקות ארוכות סידרו והפרידו שולחנות ונראה היה שכללללל מלצרי המסעדה עסוקים רק בזה כך שחיכינו לא מעט זמן שיגשו לקחת הזמנה וגם אז היינו צריכים להפנות את תשומת ליבו של המלצר (יאמר לזכותו שכמעט עד לסוף הארוחה הוא היה ממש בסדר גמור מבחינת תשומת הלב).

לא מקום שאחזור אליו בעיקר בגלל שאנחנו לא חסידים גדולים של מסעדות איטלקיות, אבל היה טעים ומפתיע.
 

JewelStone88

New member
פרנצ'סקה - איטלקייה ברובע

לאיש ולי היו שוברים של בילוי נעים שיכולנו לנצל בכמה וכמה מסעדות ומאחר וחשקה נפשנו בבשר והרבה הוחלט על קאזה דו ברזיל.
הגענו, התיישבנו, פתחנו את התפריט בשביל הפרוטוקול. סגרנו את התפריט וביקשנו מהמלצר את השיפוד הרץ של 11 הבשרים.
בתגובה נאמר לנו כי נגמר האסאדו ועוד משהו (שלא זכר מהו) ולכן זה לא יהיה 11 בשרים.
שאלנו מה הדבר הנוסף שנגמר והוא עצר את המלצר הנוסף שעבר שם ושאל אותו. המלצר ענה לו נגמר הכל אין שיפוד רץ היום.
כאלטרנטיבה הוצע לנו לקחת דיל זוגי של קילו בשר ב280 ש"ח שכלל שני סטייקים אנטריקוט של 250גרם ועוד כמה סוגי בשר כמו קציצות וצ'וריסו ובנוסף את חמשת מנות הפתיחה המוכרות.
מאחר והבשר בקאזה מלכתחילה לא ברמה מי יודע כמה ואין טעם בעיניי לשלם סכום כזה עבור כמות מוגבלת של בשר לא הכי איכותית הוחלט לקום ולסור לרק בשר.
&nbsp
נכנסנו לרק בשר והמארחת אמרה שהיא מתנצלת הגז שבק ולכן המסעדה סגורה.
מאחר ורצינו להשתמש בשוברים נותרו לנו שתי אופציות באיזור - אל ג'אוצ'ו - שלא הייתי שם קרוב ל10 שנים ואין לי מושג מה טיב המסעדה היום ופרנצ'סקה.
&nbsp
אז הגענו לפרנצ'סקה הושיבו אותנו במהירות במסעדה עמד ריח קצת לא נעים שלא הצלחתי לעמוד על טיבו אבל לא משהו מאוד מורגש. הלחם שהיה מגיע פעם ללא חיוב ובמילוי חוזר כבר לא בסיסטם שלהם כנראה.
&nbsp
לראשונות הוזמנו -
לחם הבית ומטבלים (10) - הגיעה מין פוקצ'ה מלבנית סטנדרטית לחלוטין אבל בגודל יפה עם 3 מטבלים - חמאה, מין ממרח שלדעתי היה קישואים ופלפלים לא מסעיר בכלל וממרח לימון כבוש מר ברמות בלתי נסבלות עד לא אכיל.
&nbsp
פטה כבד (36) - מוגש עם ריבת תאנים וטוסטונים. לא יכולתי לטעום ממנו מאחר ומכיל חמאה אבל היה נראה ממש טוב, האיש לא יצא מגדרו.
&nbsp
וקרפצ'יו שמשום מה נעדר מהאתר שלהם ואיני זוכרת מה היה מחירו. הקרפצ'יו היה לא רע יחסית למקומות אחרים בהם קיבלתי לעיתים קרפצ'יו מסטיק. הקרפצ'יו הגיע ללא לחם וכששאלנו את המלצרית אם ככה זה אמור להגיע היא אמרה "מה, לא הביאו לכם את הפוקצ'ה שהזמנתם?" (סליחה באמת שהגענו רעבים והפוקצ'ה כבר נגמרה) אז האיש שאל אותה אם לא אמור להגיע עם המנה עצמה והיא אמרה "אה כן אני כבר אביא לכם".
&nbsp
לעיקריות הוזמנו -
נתחי פילה בקר ושרימפס (84) - שהגיע ברוטב שמנת פלפלת, פטריות ובצל. גם כאן לא יכולתי לטעום אבל האיש נהנה.
&nbsp
אני התלבטתי בין סטייק אנטריקוט 300 גרם ולבסוף נבחר מיקס בשרים (135) שהכיל 450 גר' של פילה בקר, אנטריקוט ופרגית, מוגש לצד תפוח אדמה וסלט (כך מתוך האתר). בפועל הוא הכיל 350 גרם של פרגית ואולי 100 גרם של פילה ואנטריקוט (לא הייתי מופתעת).
&nbsp
כשנלקחה ההזמנה לא נשאלתי על דרגת העשייה של הסטייקים (גם כאן לא הופתעתי) אך בזמן הקלדת המנות למחשב המלצרית חזרה אליי ושאלה. ביקשתי M. בפועל האנטריקוט הגיע MR וכשביקשתי לשים אותו עוד קצת על הגריל המלצרית לקחה אותו בלי בעיה אבל הוסיפה "פשוט ביקשת אותו M" (גם אני זוכרת את זה, אז למה הביאו לי MR?????). הפילה הגיע MW.
הסלט שהגיע עם המנה היה חסה קצוצה עם גמבה ועגבניה קצוצים בתיבול של תועפות שמן צמחי כלשהו. לדעתי הסלט היה בכלל ממוחזר כי באיזשהו שלב נתקלתי במשהו שהיה נראה כמו חתיכת גבינה לא קשורה.
והפרגית... נו... פרגית.
&nbsp
לסיום הוזמן - פאדג' שוקולד (36) שהוגש עם כדור גלידת וניל וקצפת. היה מעולה, אבל אני ממש לא בררנית בקינוחים.
&nbsp
לסיכום אוכל בינוני מאוד עם חומרי גלם בינוניים מאוד וביצוע ירוד.
 

JewelStone88

New member
הדסון

אני חייבת להודות הפרסומות שלהם ברדיו בישרו רע בעיניי. מסעדה שמפמפמת פרסומות ב99FM כבר שנים כנראה שמשהו שם לא מתפקד אחרת איזה סיבה יש להם לפרסם את עצמם כל כך חזק?
אבל ראיתי כמה וכמה פעמים פה שאומרים שהבשר שלהם הוא בין המשובחים ולכן כשרציתי שהאיש ייקח אותי לדייט רציני ראיתי בזה הזדמנות לנסות מסעדה קצת יותר יקרה.

הגענו ללא הזמנה בשבת בערב - המסעדה הייתה חצי ריקה והושיבו אותנו בזריזות.
המלצרית הייתה מאוד שירותית ומאירת פנים, הסבירה לנו על כמעט חצי מהתפריט והייתה מאוד קשובה ועירנית לבקשות שלי בעניין בשר וחלב.

לראשונות הוזמנו-
לחם וחמאה (18) - כאשר הגישו לנו את הלחם היה בדלי רק פלוט אחד והמלצר אמר שמיד יצא עוד אחד. לא זכינו לראות אותו. אמרתי לבנזוג שיגיד משהו בעניין אך הוא סירב מחוסר נעימות. רק כאשר הגיע החשבון הוא הבין שהלחם בתשלום (מה שאני ידעתי כל הזמן אך חשבתי שגם הוא הבין את זה) ולמה ביקשתי שיעיר משהו.
בכל אופן הלחם היה טעים והחמאה שהוגשה איתו גם כן.

קראסט אנטריקוט עם עשבי תיבול (49) - מנה מצויינת וטעימה להפליא. פרוסות דקות של אנטריקוט צרובות מאוד מעליהן רוטב פלפלים (? אם זכרוני לא מטעה אותי) מעולה.

את הארוחה ליווינו בשתי כוסות יין של ריפאסו וולפוליצ'לה, טומאסי, איטליה, 2012 (48 לכוס) שהיה מצויין ועגול. בהתחלה הומלץ לנו על יין הבית קברנה סוביניון ווילד, טוליפ, 2012 אך בטעימה הוא היה עוקצני ובועט ולא נעם לנו בכלל. בשמחה הביאו לנו טעימה נוספת מהריפאסו שלבסוף נבחר.

לעיקריות לקח הרבה יותר מידי זמן להגיע ואי אפשר להגיד שהמסעדה הייתה עמוסה. הוזמנו -
הדסון קאט (כ-160) - 350 גרם של אנטריקוט שמכסה אותו שכבה דקה של שומן שנמסה לתוך הבשר. מגיע MR פרוס על פלנצ'ה חמה. כמובן שהאיש קיבל את שלו עשוי בחמאה אך בעוונותי טעמתי ומדובר בנתח טיפה לעיס אבל מדהים ומיוחד ומלא טעמים. כתוספת האיש הזמין סלט קולסלאו ויאטנמי שהכיל כרוב ונבטים בעיקר והיה טעים אם כי הרוטב היה מתוק מידי לטעמי.

מנהטן (195) - 400 גרם של סינטה בחיתוך מיוחד כך שהוא עבה יותר (לטענת המלצרית אידאלי בצלייה). ביקשתי אותו M. לעניות דעתי הגיע כמעט R. ביקשתי שיחזירו לגריל. המלצרית (אחת אחרת) טענה שזה M אבל יחזירו אותו לאש ויפרסו לי כך שיהיה לי יותר נוח (למה אתם מחליטים מה יהיה לי נוח? אם אתם לא מסוגלים להכין את הנתח הזה M בגלל העובי שלו אולי כדאי להגיד את זה מראש). בכל מקרה הנתח חזר פרוס ומשהו בין MR לM ובכל מקרה היה מעולה ומאוד מאוד טעים.
כתוספת הוזמן תפו"א אדמה שהיה טעים מאוד.

לקינוח הוזמן נמסיס שוקולד עם קצפת לוטוס, קרמל מלוח (45) - אחד הקינוחים הכי טובים שאכלתי אי פעם. התענגנו על כל ביס ולא רצינו שייגמר. שילוב טעמים ומרקמים קטלני.

כמה דקות לתוך תחילת הראשונות המלצרית שלנו ירדה מהמשמרת והציגה בפנינו את המלצר שהחליף אותה. מאותו רגע היה כמעט בלתי אפשרי להשיג מלצר ואני חוזרת - המסעדה הייתה כמעט ריקה באיזשהו שלב.

לא מסעדה לימים של שגרה עקב החשבון הגבוה אבל אשמח לחזור לשם anytime.
 

oreldi

New member
הבשר בהדסון מצוין

גם הסינטה והאנטריקוט הרגילים בתפריט מצוינים.
הסטייקים שהזמנת מסקרנים אותי אבל כמו שכתבת המחיר קצת מרתיע
 

oreldi

New member
מסעדה טובה

טוב לקרוא שלא נפלו ברטבי שמנת, כפי שכתבת קל ליפול איתם.
פעם הבאה, אם יוצא לך נסי את הציה ג'ודיטה - פסטה ברוטב עגבניות תרד ומסקרפונה, מנה מצוינת
 

השורד

New member
הביקורות שלי

אמורה מיו - אין לך מה להיות מופתעת, זו האיטלקיה הכי טובה בתל אביב לטעמי. עוד נחזור לשם.
&nbsp
קאזה דו ברזיל ראשל"צ - כמו שאמרת, בשר לא ברמה מי יודע מה, אבל אנחנו היינו בשיפוד הרץ והיה טוב, גם בגלל העיצוב היפה של המקום והאווירה.
&nbsp
רק בשר - היינו בסניף במושבה הגרמנית בחיפה - היה סבבה, הפלוס של המקום הוא כבד אווז בתמחור זול יחסית. כל היתר מתומחר גבוה יחסית, ה-VFM קצת בעייתי אבל סה"כ אחלה מקום.
&nbsp
פרנצ'סקה - היינו בסניף המקורי בחוף הים. לא משהו בכלל. בטח אם משווים לאמורה מיו - 2 ליגות מבדילות ביניהן...
&nbsp
הדסון - כשראיתי את המחירים התחרטתי שהלכנו לשם, אבל כשהגיע האוכל נחה קצת דעתי - אכן בשר מצויין. וכן, גם אני זוכר את השירות לטובה.
&nbsp
לסיכום - מתיישר לחלוטין עם הביקורת שלך.
 
אני שמחה לשמוע :)

אמורה מיו היא האיטלקית האהובה גם עלי...

לפני שבועיים בערך החברה בעבודה הזמינו אוכל מקאסה דה ברזיל...
הבשר (לא טעמתי כי אני צמחונית) הגיע קר ולטענתם חסר טעם...
התוספות (אם אני לא טועה היו תפחא מתובל (התבלין לא ממשהורגש) ואורז לבן היו ממש חסרות טעם וקרות...
המחיר היה גבוה...

פרנצסקה בים- אכלתי שם רק ארוחות בוקר והאמת שדיי נהנתי..
האוכל היה טעים, השירות היה אדיב והנוף מושלם...
בפרנצסקה בעיר אכלתי בצהריים ובערב ומאוד נהנתי...
הבנתי שהדיווח האחרון פה שהפסיקו להגיש את הפוקצה עם המטבלים על חשבון הבית ועכשיו יש רק מנת לחם בתשלום...חבל...
 

alferd

New member
האמת היא שאני מאוד אוהבת את אמורה מיו

מספר הביקורים שלי לא מעיד על כך, אבל זו בהחלט אחת האיטלקיות האהובות עלי.
 
למעלה