משני שעבר עד אתמול- 5 מסעדות. היה קשה

32 דקר

New member
משני שעבר עד אתמול- 5 מסעדות. היה קשה


אז השבוע היה מטורף מבחינה קולינרית , היה מדהים ואם כבר לכתוב ביקורת ראשונה בפורום המגניב הזה,אז שיהיה בבום


יום שני - אמורה מיו אבן גבירול 100 תל אביב . חלקנו מנה ראשונה את הקרפצ'יו - לא הטביעו אותו בשמן יתר על המידה כמו שכמעט תמיד עושים,היה מעולה ומבחינתי למנה העיקרית להזמין עוד קרפצ'יו וזהו אבל בסוף הסכמתי לעיקרית אחרת
. הוא -ציו רומולו ריזוטו עם פרגית, אפונה, גבינת מסקרפונה, זעפרן, כמון, פרמזן ומוסקט . אני-קרבונרה -ספגטי בשמנת, חזה אווז מעושן וחלמון ביצה. החומרי גלם היו מעולים,הטריות יצאה מהצלחת בשמחה . 2 דברים שהציקו : 1 המלצר כל פעם שכח אותנו אז תמיד היינו במצב של "תפוסת'ו לפני שבורח" . 2- הסכ"ום שהוגש בפעם הראשונה היה לא נקי גם אצלי וגם אצלו..ביקשנו והחליפו רק כשהגיעו הפסטות אז זה היה מוזר כי הקרפציו כבר המתין בשולחן ולא רצינו לנשנש בידיים ..בשקט בשקט לקחנו משולחן שלידנו שהיה ריק מזלג אחד וחלקנו את הקרפציו.

יום שלישי- לונג סנג ברחוב אלנבי (נראה לי מס' 8 ) מסעדה סינית אותנטית שמנוהלת על ידי משפחה סינית ..אנחנו משתדלים לדגום אותם אחת לרבעון אבל לא מתלוננת שגם יוצא אחת לחודש
.
יש שם 2 תפריטים, אדום ושחור. האחד ל"חיצונים" והשני לסינים . מידי פעם אנחנו מתפרעים ומבקשים מהתפריט המקורי משהו בשיטת ה"מה שיוצא אני מרוצה" . הפעם יצא לנו קלמרי מטוגן עם גבינה , רוטב שמנת חמצמצה וחתיכות מכובדות של לימון -טעם באמת מוזר לחיך הישראלי אבל שווה נסיון (לפני כמה פעמים יצא לי להזמין שוב בסיגנון ההגרלה ויצא לי דיונון מכובס עם אורז קשה קשה שלא הצלחתי לסיים ביס מרוב החריפות והחוסר "לעיסות" שלו) כל המנות שם מהתפריט לאורחים מגיעות בוורסיית עוף/בקר/חזיר. אני לקחתי את החזיר באננס והוא לקח את הבקר חריף בחצילים . מנה ראשונה מרק תירס (להתעלף עליו) ופקין דאק (מנה שצריך לעבוד בשבילה..הברווז מגיע מפורק ובצד מין טורטיות קטנות וירקות ומרכיבים ת'מנה) . קינוח לא לקחנו כי כ"קבועים" היא מביאה לנו תפוז מקולף וחתוך מאוד יפה בצורות וסוכריות טופי אורז שממש סוגר לנו ת'פינה. האווירה כייפית וסוג של "אז ככה נראת מסעדת פועלים עממית בסין" .הילדים שלהם בדיוק חזרו מאיזשהו חוג אז התיישבו באחד השולחנות ועשו שיעורים ואז פרשו לישון בחדר צדדי .


יום חמישי- בנדיקט רוטשילד. המסעדה הזו יקרה לליבי כי שם הבנזוג הציע לי נישואים בסילבסטר האחרון וכל חודש אנחנו פוקדים אותה.
היינו 3 אנשים שרצינו לבנדיקט ראשון לציון החדש אבל לא הסכימו להזמין עבורנו מקום "לא שומרים אחרי השעה תשע,מקסימום תמתינו קצת" (למרות שבתקליט מציינים שלא לוקחים הזמנות רק בשישי שבת ) אז ויתרנו והתקשרנו לסניף ברוטשילד ושם שמרו עבורנו . אני - את המנה החדשה של בנדיקט חזה אווז (סטייל מה שהיה פעם עם הבייקון) היא- פריטטה. הוא-בנדיקט תרד. מושלם מושלם מושלם. הסלטים שבצד כבר לא כוללים את הירקות הרגילים וטיבול וניגרט שהיה אלא סוף סוף הוציאו ת'גזר מהסלט שבצד והטיבות הוא שמן זית ולימון . משהו קצת בשירות כבר לא..מה שהיה פעם . יותר זמן לכל דבר, הלחמים כבר לא הגיעו חמים חמים אלא קיבלנו לחמים טריים רק ש"עייפים קצת" והשירותים היו מלכולכים ברמת האין נייר והאסלה אין סיכוי שיושבים עליה.. נותנת להם חסד וכמובן שנחזור שוב -אבל פויה על הנקיון שירותים הפעם !

יום שישי - מאמא סוהם ברחוב סולר 7 פתח תקווה- מסעדת פועלים עממית עם מאכלים עיראקים מעולים ! היינו 4
אני- קובה סלק- טעימה בדיוק הנכון ומתקתקה ,עם האורז בצד הכי טוב שיש.
הוא- סוג של מרק מעיים ממולאים.. הריח כמו מרק גרביים אבל העלה חיוך על פני הגבר גבר אז מי אני שאתווכח.
הוא2- קובה בורגול (ע נ ק י ת) קצת חריפה לטעמי אבל אני מאלו שמאדימות מפלפל שחור ..האיש נהנה מאוד וגם לקח הביתה עוד 3 מנות כאלו.
היא - קובה חמוסטה . נהנתה מאוד ולא סיימה ת'צלחת (נשים!)
צהריים, כמו תחנת רכבת ..היה עמוס אבל כייפי והכי חשוב חסך לי לבשל ביום שישי כי היינו מפוצצים



מסעדה אחרונה חביבה- אתמול בערב יפו תל אביב יגאל אלון 98:
2 סועדים . פתיחה - ניוקי סרטנים ליגה !!!! וגם בורקס מאפה כזה טעים..נראה לי ספיחה או משהו בסיגנון -גררר לעבור לגור בתוכו ! טעים!!!
עיקרית- אני - משהו ראגו ברווזים , נימוח ולעיס
ממש ממש נהנתי.
הוא- סוג של דג עם רוטב שחור (נראה לי לוקוס) ,אני מתעלמת כשזה מגיע לדגים..לא שאלתי איך היה לו וכל עוד שלא נשם לכיוון שלי ,מבחינתי שיהיה לו בתאבון (שונאת דגים!!)

הבאנו בקבוק יין איתנו (יידענו מראש) אז לקחו רק דמי חליצה והביאו שמפנייר וכוסות . המלצר התלהב מהיין (קיבלנו אותו מתנה לחתונה מחובב יינות שהסביר שזו מהדורה מוגבלת ואז נרדמתי בהסבר..שורה תחתונה יין לבן עם כיתוב מוזהב של השמות שלנו ..לא שותה אלכוהול אז לא ממש אכפת לי) ורק אז הבנתי שהוא יין יקר ..לי הרגיש כמו כל קידוש שאי פעם הייתי בו..טבלתי עם האצבע ואמרתי NEXT ! . השירות היה מעולה ואדיב, המקום נקי ואפשר היה לדבר עם מוסיקה נעימה ברקע שלא "התלבשה" על האירוח, (ב''סלון'' של אייל שני יצאתי עם כאבי ראש מהמוסיקה בווליום מזעזע ואיכשהו פחדתי שגם חיים כהן יהיה אותו דבר..למזלי התבדתי).

זהו, תודה למי שקרא עד הסוף..בתור ביקורת ראשונה צריך להכנס לפה בבום

מבטיחה ביקורות באות יותר קצרות.
אז אני הייתי דקר ששון -נשתמע פה מקווה הרבה
 

pix37

New member
סבבה של ביקורת בכורה + הצעה

בפעם הבאה פצלי את הביקורות להודעות נפרדות תחת ההודעה הראשונה - כך אפשר יהיה להתייחס ספציפית לכל מסעדה שסקרת.
 

pix37

New member
כשאני צודק ??? אני תמיד צודק


לפעמים אני טועה בכוונה על מנת לגרום לאחרים להרגיש יותר טוב עם עצמם
 

32 דקר

New member
תודה !!

רק שתדעי שמכל הריצות האלו למסעדות (להתארגן לפני, ולא לנשנש בלילה כי כבר שבענו במסעדה) ירדתי קילו !
אני חושבת שמצאתי דיאטה חדשה.
 
איזה כייף לך!!!!

בהחלט הספק יפה :)
&nbsp
מאוד אוהבת את אמורה מיו...
תמיד היה שם שירות טוב, מקווה שהם לא התחילו לזלזל....
&nbsp
אני הייתי בבנדיקט ראשון לפני שבועיים והיה ממש נחמד...
השירות לדעתי הטוב ביותר מכל הסניפים.
אני התאכזבתי שאין יותר את הסלט ואת הרוטב...
&nbsp
מצפה לדיווחים עתידיים וברוכה הבאה
 
למעלה