100 המסעדות הטובות ביותר בעיר ניו יורק עפ"י סקר Zagat

החתולית

New member
להבא אנא המתן לשירשור ה- OFF השבועי

 

הגרגרן

New member
שרשור ה-off איננו עבור נושאים שאינם ביקורת מסעדות ?

הסקר של Zagat הוא בעצם סיכום ביקורות מסעדות של השנה האחרונה, כשהביקורות הן של סועדים רגילים כמונו ולא של כאלה שמתפרנסים מזה.
 

החתולית

New member
ביקורת שאינה נכתבת על-ידי גולשים

למשל ביקורות וכתבות מתוך כלי תקשורת שונים, שייכים לשירשור ה- OFF.
 

גסטרו

New member
תודה ! מפתיע מאד- הייתי בשתיהן -לפני כ 4 שנים

ופיטר לוגר היתה בסדר ותו לא מפר סה יצאתי רכובה על ענן ...
 

מיתר44

New member
איני מכיר עוד עיר שיש בה ריכוז כה רב

של מסעדות איכותיות כבניו יורק. יחד עם זאת, אני לא ממש סומך על הדירוג הזה. פלגרינו או מישלן הם הרפרנסים הראויים עבורי להסתמך עליהם בנוסף לפוסטים ולבלוגים אחדים.
 
ומתחשק לי לציין

שבמקום הראשון נמצאת לה ברנדין, שבצוות הסומליירים שלה עובדת בחורה ישראלית בשם גילי קורן-לוקווד.
&nbsp
כבוד.
 

Czerniak

New member
בולי בצהריים הייתה חוויה נהדרת

55 דולר לחמש מנות. התקשטנו בג'קט ושמנו פעמינו (בפועל היו גם כאלו ללא, אבל לדעתי זה חלק מהחוויה). האירוע הכי היסטרי שם (פרט לקומת השירותים שחייתי בדירות יותר קטנות ממנה בתל אביב), היה עגלת הלחמים ובייחוד לחם הזעפרן. רק העובדה שהיינו בניו יורק מנעה ממני לשבת שם עד עכשיו ולנשנש את הלחם הזה. חוצמזה באמת שהיה מעולה. בנוסף לידינו ישב בחור צעיר שהגיע לבד ופונק במנה נוספת. מה שגרם לנו להרהורים שבפעם הבאה שאנחנו שם להזמין שני שולחנות נפרדים ליחיד
 

מיתר44

New member
מצטרף לדעתו של הגרגרן

פרסום זה של 100 המסעדות הטובות בניו יורק היא הלוז של ביקורת מסעדותומכילה מידע איכותי לא פחות מאשר תגובות המשתתפים כאן. איני מבין את הצורך למדר מידע למדורים ולהגיב בהערה/נזיפה/מחיקה למי שלא קולע בדיוק למועד ו/או ל״מדור״ המתאים לתפיסתכם. תנו בבקשה קצת קרדיט לשיקול דעת הכותבים כאן - הרוצים בעצם להביא מידע רלוונטי על מסעדות לבאי הפורום.
 

bruno01

New member
מה הקשר בין קרדיט לקוראים לבין שמירה על הסדר בפורום?

אתה מספיק ותיק פה כדי לדעת שאנחנו לא סתם החלטנו על השרשור הזה כי כיף לנו לנזוף,
אלא אחרי שהמון הודעות OFF כאלה, שאינן דיווחים ממקור ראשון של מישהו שכותב בפורום, דחקו דיווחים לעמוד השני שבו כמעט אף אחד אינו צופה.

יש נהלים לפורום, והם קלים ופשוטים לקריאה, ובאמת שלא כל כך מסובך לשמור עליהם, ואז אף אחד לא יצטרך לקבל את ה"נזיפות" האלה שאתה כל כך חושש מהן.

חוץ מזה, אני לא מבין מה הביג דיל לשים את זה ב-OFF ולהתדיין על זה שם כמה שרוצים?
ההודעה מתקלקלת בשרשור הזה? היא פחות מעניינת או קריאה? אני לא מבין מה האסון הנורא בקצת סדר בפתיחת ההודעות, חוץ מהרצון להוציא לשון למורים ולהראות ש"אתם לא קובעים עליי".
בחיי שאני לא מצליח להבין.
 

Czerniak

New member
שרשורי Off - דעתי

ראשית, מכבד את החלטת המנהלים - זה לא פשוט לנהל פורום וככותב אני מתיישר לבקשות ולא רוצה "להוציא לשון". יחד עם זאת, שתי השגות - א. ההגדרה הכתובה של שרשור ה- OFF היא "הודעות שאינן עוסקות בביקורת מסעדות" - מזה לא ברור שגם הודעות שקשורות לביקורת אבל נכתבו על ידי כותב אחר צריכות להכנס בו.
ב. לפחות לדעתי, אם לא מדובר בקידום בלוג או הודעת יח"צ - שווה לאפשר. הדיונים האלו מביאים ביקורות נוספות ומעוררים דיונים על ליבת הפורום - אבל זה כאמור להחלטתכם.
 

החתולית

New member
החל מהשבוע הבא יעלה שירשור שבועי חדש

המיועד לקישורים והתייחסות לכתבות בנושא מסעדות בכלי התקשורת השונים, וקישור לביקורות חיצוניות.
&nbsp
כך יהיו כל הקישורים מרוכזים יחד בשירשור אחד, ויהיה נוח למצוא אותם ולהתייחס אליהם.
 

הגרגרן

New member
אין ולא היתה לי כוונה להתנצח עם מישהו

הבאתי את המידע בפורום שהכי רלבנטי לנושא הסקר ולדעתי הוא בהחלט היה בהתאם לנהלי הפורום אתמול בבוקר, כשהטקסט שעסק בשרשור Off היה רק:
"שירשור OFF עולה בדרך כלל בימי שלישי - שמרו נושאים שאינם ביקורת מסעדות לשירשור הזה."

כנראה שגם מנהלי הפורום הבינו שהתקנון שהיה איננו תומך בטענתם ולכן היום אני כבר מוצא את התוספת:
"* ביקורות מתוך כלי תקשורת בארץ ובחו"ל, יועלו בשירשור ה- OFF השבועי או בשירשור ייעודי שבועי
שייפתח על-ידי מנהלי הפורום
."

אין לי בעיה לכבד גם את הנוהל החדש הזה, שאינני מכיר כמותו בשום פורום אחר, אבל האם הוא באמת הגיוני ? נניח שהשרשור היה נפתח ביום ג', האם הייתם מונעים ממישהו להגיב עליו ביום ד', ה' ו' וכד' ?

וכדי להבהיר עוד יותר את שציינתי בהודעה הפותחת, Zagat הוא בעצם שקלול חוות דעת של סועדים כמוכם וכמוני ששלחו ל-Zagat חוות דעת על מסעדות שבהם ביקרו במהלך השנה האחרונה. בניגוד למישלן, שבו הסוקרים הם "מטעם" ובניגוד לביקורות בעיתונות של מבקרים "בתשלום", ב-Zagat משקללים חוות דעת של כל מי שכותב להם. גם אני עצמי שלחתי להם חוות דעת כאלה. להערכתי יש משקל גבוה יותר לסקר המבוסס על מדגם ענק של חוות דעת הטרוגניות מאשר לחוות דעת בדידות בכל פורום שהוא.

Zagat, לדעתי לפחות, איננו "כלי תקשורת" וכשהעלתי את הקישור לסקר האחרון שלו לגבי העיר ניו יורק, תוך העלאת מספר תהיות שגם העלו דיון עניני, סברתי שזה בנושאי הפורום, עונה לכלליו (לפחות עד אתמול) ובודאי בא לתת כלי שימושי לחובבי מסעדות כמונו, שעשויים להגיע לניו יורק.
 

bruno01

New member
ראית את התגובה של חתולית?

אכן, חשבנו על זה והסכמנו שכדאי לפתוח שרשור נוסף של קישורים לאתרים חיצוניים. עשינו שינוי בעקבות דברים שעלו, וחתולית כתבה על זה.

בפורום הזה, קישורים לאתרים חיצוניים היו נוהגים לדחוף לעמודים אחוריים דיווחים שכותבים בפורום ישבו, כתבו והשקיעו בהם, ולכן נוצר הנוהל הזה, בלי קשר למה שקורה בפורומים אחרים.
אין קשר לאם הקישור הוא לאתר שיש בו ביקורת של אדם בודד, כתב מקצועי, או של כמה סועדים, אלא רק לזה שזו לא ביקורת של מישהו שכותב אותה פה בפורום ואפשר להתדיין איתו עליה. זו ההפרדה.
זה פורום שהוא יחסית פעיל מאוד, עם לא מעט הודעות, וחייבים לשמור בו על איזשהו סדר, וזו השיטה הכי טובה שאנחנו מכירים כרגע.

ברור ששרשור שנפתח ביום שלישי אפשר להגיב עליו בכל יום אחר עד אין סוף ועד מתי שנמאס.
איפה כתבתנו שאנחנו מונעים או רוצים למנוע מאנשים להגיב שם בימים אחרים? אפשר ורצוי להגיב שם כמה שרוצים ואפשר גם להוסיף לשם עוד הודעות בימים אחרים, אם זה לא היה ברור.
 
ברונו, בכל מקרה כדאי להעלות את הלינק לזאגאט לקישורי הפורום,

יעיל למי שיתכונן לנסיעה לניו יורק.
 
למעלה