אוסבלדו פיצה סיציליאנית במתחם לוינסקי

מיתר44

New member
אוסבלדו פיצה סיציליאנית במתחם לוינסקי

אני אוהב את מה שקורה במתחם לוויסקי, ועוד יותר לאחר הולתה של כרמל המתוקה, נכדתי הזעירה אותה ביקרתי אתמול. הסיבוב שלנו כלל ביקור אצל דובי (כינוי) הדוקטור למכונות אספרסו, הצטיידות הכרחית אצל גבאי (גרעינים, פסטה, זרעי תבואה וקמחקשה במיוחד). כשרעבנו הופננו למקום חדש מומלץ: הפיצרייה של אוסבלדו שברחוב החלוצים 6. איזה כייף היה לנו שם, חמשה מבוגרים ותינוקת בת 13 יום :) ראשית, האיש שהגיע מסרדיניה (מה הוא מחפש כאן????) בקושי מדבר עברית וגם האנגלית לא שגורה בפיו, אבלמי שמעוניין לקשקש באיטלקית - יהנה. כי אוסבלדו הוא חביב, חייכן, קול ושירותי כמו שאיטלקים יודעים להיות בעיקר כשמוצאם דרום המגף. הוא בן של מאמא איטלקייה אשר משפטי השפר שלה מקשטים את קירות המקום החביב שלו. זוהי פיצרייה כמו אלו שתפגשו בכפרים איטלקיים, שולחנות עם מפות אדומות משובצות, תנור פיצה 450 מעלות בעל2 תאים מרופדים באבן וכו. הפיצות וכל השאר המצומצם יוכן לכן א-לה-מינוט על ידי האיש החביב הזה, על כן קחו בקטנה את הזמן שלכם. מה היה לנו:ברוסקטה, קפריזה, מאפה ״חלוצים״, פיצות: 4 גבינות, לוינסקי (עם הרבה אנשובי) ולקינוח טירמיסו מצויין ולקצונה ממולא בתפוחים, גבינת מוצרלה ודבש. (טוב, איני מחובבי הקינוח המתוק אבל במקרה זה הלכתי שביאחר הפיצה החצי סגורה הזו עם פרוסות דקיקות של תפוח עץ על מריחה של גבינה ודבש עם אבקת סוכר) ואוו. שתינו 6 בקבוקי שתיה ושילמנו 337 לפני. מחיר הוגן לחלוטין.
 

מיתר44

New member
תמונות

כרמל ועוד באוסבלדו, פיצרייה סיציליאנית בלוינסקי.







 

pix37

New member
מזל טוב לסב הטרי

וגם המקום נשוא הביקורת נראה מעולה
 

pix37

New member
מזל טוב לסב הטרי

וגם המקום נשוא הביקורת נראה מעולה
 

oreldi

New member
תודה על הדיווח ומזל טוב

אוסבלדו נראה כמו מקום שאני חייב לנסות
 

גסטרו

New member
גם אנחנו שמנו עיננו על אזור לוינסקי

אחרי שעה בעבר חניה בשפע. טוב לדעת על הפיצה למרות שחשבתי ללכת הפעם הבאה לבוטיק הנקניק נמצא בלוינסיק קרוב לרח העליה
 

bob68

New member
על הדיווח והרבה


טוב לקרוא שנהניתם.

שמעתי שהמקום כשר. ידוע לך אם זה אכן המצב ?
 
תודה על הדיווח

בסביבה שלי יש באזז למקום לאחרונה ונראה שאאלץ להגיע ולנסות אותו בקרוב.
 

מיתר44

New member
תודה למברכים! תוספות חשובות לדיווח

זוהי פיצרייה צמחונית דגית. יתרה מכך, אהבתי את הגישה של אוסבלדו הנותן שימוש אך ורק בחומרים תוצרת הארץ: כך הקמח והגבינות. כשהרמתי גבה, אמר בנחת: תטעם ותחווה דעה. אכלתי. אהבתי. האיש יודע את מלאכתו ועושה אותה נהדר עם החומרים שלנו. צריך לבדוק טלפונית אם הוא פועל בשבתות. אגב, זוהי פיצה דקה לאוהבי הדבר, כמוני.
 

homets

New member
גם אני הייתי אתמול ומאוד מאוד נהניתי

טעמתי מנות זהות לאלה שכתבת עליהן:
חלקתי יחד עם בן הזוג פיצה לוינסקי שהיתה נפלאה עם בצק דק ופריך מאוד שהחזיק בצורה מושלמת את כל התוספות. למנה ראשונה לקחנו קרודיולה - בצק פיצה עם עגבניות, צלפים ובזיליקום מעל. היה משובח גם כן (אפילו אהבתי יותר מהפיצה).
לקינוח אכלנו טירמיסו שהיה נהדר, אם כי הייתי שמחה אם יחס הבישקוטים-קרם היה קצת יותר מאוזן (הרגיש לי שהיו שם קצת יותר מדי בישקוטים ביחס לקרם).
בסך הכל מאוד מאוד נהנינו, בטח ביחס למחירים. ראיתי שיש גם עסקית צהריים שווה ב-50 ש"ח שכוללת פיצה, שתייה וקינוח. בהחלט עושה חשק לחזור.

נטלי
 

החתולית

New member
על הדיווח ו


התפריט נראה טוב ומעניין. כששוטטנו באיזור פלורנטין בחיפוש אחרי מקום לאכול בו, לפני כמה שבועות, התעקשתי על קאנו במיקום החדש שלה ברחוב הרצל.
&nbsp
כנראה שבפעם הבאה, נאכל פיצה.
 
למעלה