דיווח על 3 איטלקיות- איטלקיה בפשפשים, קמפנלו ופסטה מיה

oreldi

New member
דיווח על 3 איטלקיות- איטלקיה בפשפשים, קמפנלו ופסטה מיה

 

oreldi

New member
איטלקיה בפשפשים- רע לתפארת

איטלקיה בפשפשים, עולי ציון 16 יפו. טל. 03-6829678. לא כשר

לפחות יש אווירה טובה
איטלקיה בפשפשים היא מסעדה איטלקית קטנה בשוק הפשפשים ביפו. בשנים האחרונות משגשג השוק, ונפתחות בו יותר ויותר מסעדות ובתי קפה. בסופי שבוע רבים מטיילים בו וסועדים בשלל המסעדות בשוק.

המסעדה ממוקמת ממש במרכז השוק, בסמוך מאוד למסעדות שונות שנפתחו לאחרונה כגון "פונדק דה לוקס", "אונזה", "אל גמילה" ועוד.

באתר המסעדה נאמר כי ה"מסעדה מציעה אוכל איטלקי עממי בפרשנות אישית ומקורית של שף המסעדה".

המסעדה קטנה ואינה מכילה מקומות ישיבה בפנים, אלא בחוץ על המדרכה, בשולחנות עם מפות משובצות. יש גם אופציה לשבת על הבר, שנמצא ממש בצמוד למטבח (המטבח פתוח לעיני כל).
אני העדפתי לשבת בחוץ.

ביקרתי במסעדה פעמיים. להלן סיכום של שני הביקורים:
לחם שאור (12 שקל) הוזמן בתחילה : לחם שהוגש חם והיה קשה ולא טרי. בצד הוגשה חמאה. פתגם תאי עתיק אומר "התחלה רעה, סוף טוב". בשלב זה עוד האמנתי בו.

ירקות קלויים : חצילים אפויים, ארטישוק איטלקי, סלק אפוי, בטטה אפויה, פטריות צלויות וגבינת פטה (49 שקל. תמחור פראי. אמורה מיו לוקחים 36 שקל על מנה לא פחות גדולה): הירקות היו כולם קלויים במידה ולא סמרטוטיים, אך הוגשו קרים כולם. כל הירקות קיבלו תיבול בסיסי בלבד (מלח, שמן זית). מנה די סתמית, לפחות התנחמתי לפחות בגבינת הפטה.

לעיקרית נלקח ניוקי דיאבלו: כבדי עוף, צ'ילי חמאה ופרמג'אנו (56): המנה הכילה ניוקי דחוס ולא מספיק רך. יתכן שמדובר ניוקי של סופרמרקט, זה היה נראה אותו דבר. כבדי העוף היו טחונים כמו בשר טחון. טרם נתקלתי עד כה בהגשה כזו של כבד עוף, עד כדי שוידאתי אפילו עם המלצר שזו המנה הנכונה. בכל אופן, הטעם לא הזכיר כבד, אלא בשר טחון והמנה היתה סתמית לחלוטין.

עיקרית נוספת היתה פטוצ'יני בולונז - בקר טחון וירקות שורש בבישול ארוך ברוטב עגבניות קלאסי (58): מנה גרועה. הפסטה היתה אמנם עשויה אל דנטה כראוי, אך הרוטב היה סתמי, מימי, ולא "נתפס" בפסטה. הבשר מאוד אנמי בטעמו, ניתן מאוד בקמצנות, והמנה היתה תפלה. פסטה גרועה שחלקה הושאר בצלחת.

לקינוח הזמנתי פנקוטה ברוטב ריבת חלב (32): הקינוח הוגש בצנצנת, צורת הגשה די מעצבנת. הפנקוטה עצמה היתה טובה, אך פנקוטה לבדה היא לטעמי קינוח די משעמם ותלויה ברוטב שנלווה אליה. הרוטב הרגיש תעשייתי ולא הזכיר כלל את הרוטב הנהדר בקרפ מסקרפונה שאכלתי לאחרונה במל ומישל. קינוח סביר.

חשבתי שאולי הטירמיסו יציל משהו מהארוחה. אז חשבתי. טירמיסו (32) לא מוצלח. גם הוא הוגש בצנצנת קטנה, היה קטן בהרבה מטירמיסו ממוצע, חסר מתיקות, וללא טעם קפה כמעט. הוא הזכיר טירמיסו תעשייתי שנמכר בסופר. אם בהתחלה האמנתי במשפט "התחלה רעה, סוף טוב", הרי שברגעים אלה הדהד לי המשפט "הכתובת היתה על הקיר".

אלה היו ארוחות פשוט גרועות. בשתי ארוחות, שכללו 6 מנות, היתה רק מנה אחת סבירה (פנקוטה). רמת האוכל היתה נמוכה מאוד, המחירים דומים למסעדות איטלקיות אחרות בתל אביב. מדובר במסעדה שלא עושה מינימום מאמץ להצדיק את המחירים שהיא גובה. זה לא רק שמשהו בהכנה התפקשש לטבח, אלא זה היה אוכל רע שהרגיש כל כך תעשייתי. הדבר היחיד הטוב שם הוא האווירה. במקרה הטוב, אפשר לשבת שם, לשתות קפה, להנות ולהשקיף על השוק. את האוכל כדאי לאכול במקום אחר. גם השירות בביקור השני לא הצטיין, היה זמין באופן חלקי בלבד,לא היה קל להשיג מלצר, ולא ניקו את השולחן (ולא, לא היה עמוס).







 
ניסיתי כמה מהניוקי שלהם

ואכן הדיאבלו היה ממש לא טוב - המון רוטב מתוק שהטביע את כל הטעמים (נראה לי שהיה לי אפילו יותר מהתמונה שלך של המנה). אבל גם הניוקי שרימפס והניוקי בייקון היו טובים בהרבה עם הרבה משחקי טעמים בין המרכיבים. בכלל זה נחמד שמקום יוצא מהשטנץ של פסטה/ניוקי ברוטב אחיד. אפשר בהחלט לתבל ע"י מרכיבים שהם לא רוטב.
הפנקוטה שאני קיבלתי שם הייתה עם רוטב נקטרינות שנתנה גיוון לטעם הדי שמנתי של הבסיס והיא דווקא גרמה לי לנסות את זה גם בפסטה מיה (היה פחות מוצלח לטעמי).
הצנצנות זה טרנד נוראי.
 

oreldi

New member
אצלי הרוטב היה לא מתוק מדי,שילוב לא רע של בשר עם צ'ילי חריף

הבעיה היתה עם הניוקי עצמם שהיו נוראים והכבד שלא הזכיר כבד.
בהחלט אפשר לגוון כפי שאמרת, אך במנות ניוקי- אם הניוקי עצמם לא טובים שום דבר לא יעזור.
בדר"כ אני בעד לתת צ'אנס למסעדה, יחד עם זאת- מדובר באיטלקית הגרועה ביותר שהייתי בה (והייתי בהרבה).
 

inבאלי

New member
אנחנו דווקא נהננו שם

תודה על הדיווח
המנה היחידה שהזמנו כמוך היתה של מנת האנטיפסטי והיא היתה נדיבה יותר ושלושתנו חשבנו שהיא היתה פשוטה וטובה. חלקנו אותה כמנה ראשונה.
שאר המנות שלנו היו לא רעות בכלל, ובמיוחד האופציה לארוחה ללא גלוטן שהיתה השיקול המרכזי שהביא אותנו לשם מלכתחילה.
 

oreldi

New member
תודה על התגובה

האנטיפסטי הוגש קר וללא תיבול כמעט וזה הפריע. כל השאר, למעט הפנקוטה, היה איום ונורא.
ראוי בהחלט לציון התפריט ללא גלוטן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אחרי ביקור ראשון כזה לא ברור לי למה לחזור...

אני מבינה את הרצון להיות הוגן בביקורת, אבל מכיוון שאתה מממן את הארוחות מכיסך, אתה לא בעונש... יש מקומות שלא ראויים להזדמנות שנייה.
 

oreldi

New member
לעתים ביקור נוסף יכול לתקן את הרושם

כבר קרה שביקור נוסף במסעדה שינה את הרושם מהביקור הראשון. קיוויתי שמנות אחרות שאבחר יהיו טובות יותר.
בהחלט לא כל המקומות ראויים להזדמנות שניה, יש ויש.
מה שבטוח- ביקור שלישי לא יהיה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה נכון, ועדיין... תלוי עד כמה הרושם היה רע ובגלל מה

אם ישבתי במקום שבו לא אהבתי אף אחת מהמנות וכולן היו בינוניות ולא הצדיקו את מחירן, לא אחזור אליו לניסיון נוסף אלא אם יספרו לי שהשתנה בו משהו מהותי. התיאור שלך מדבר בעד עצמו...
 

oreldi

New member
הביקור הראשון היה רע אבל פחות גרוע מהשני

הביקור הראשון כלל את הפנקוטה, האנטיפסטי והניוקי.
היה רע, אבל לא כזה שלא הצדיק ביקור נוסף (יכול להיות שאני סלחן מדי...). הביקור השני (הלחם, הפסטה והטירמיסו) היה ממש איום ונורא.
אני משתדל בדר"כ לנסות לפחות 2 מנות עיקריות, על מנת לקבל תמונה יותר מייצגת על המקום לפני שאני כותב עליהם
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כסף שלך...


אני מוכנה לתת הזדמנות שנייה אם הייתה תקלה נקודתית שלקחו עליה אחריות וברור לי שהמצב לא משקף, או אם נפלתי במקרה על מנה פחות מוצלחת. ברגע שאני מבינה שמדובר בבינוניות שיטתית, באוכל שמוכן בצורה חובבנית ואין פה שום חריגה, למה לחזור? אין לי תקציב בלתי נגמר למסעדות, אז אני חייבת לבחור אותן בתבונה עד כמה שניתן.
&nbsp
אגב, השבוע ישבתי במקום שבו השירות (מכל המלצריות, לא מאחת מסוימת) היה גרוע וייבשו אותנו, תרתי משמע (ואפילו לא התנצלו). לא השארנו טיפ ולא נחזור, זה הכול. גם אם בפעם אחת הם יהיו בסדר, זה לא יכפר על הפעם הזאת ולא יגרום לי לחשוב עליהם דברים טובים. עצם העובדה שמקום מסוים מאפשר למצב מסוים לקרות (בלי התנצלות ולקיחת אחריות), מלמדת עליו די והותר.
 

oreldi

New member
ייבוש במסעדה זה דבר נורא ובלתי נסבל

שהיה גורם גם לי לא לחזור. ובכלל- שירות רע יגרום לי בוודאות לא לחזור, לא משנה איך האוכל. מסכים איתך לגמרי בעניין שתיארת. מעצבן ומקומם.
לגבי האוכל- היו כאמור 2 מנות לא טובות ואחת סבירה בביקור הראשון, גם השירות היה בסך הכל טוב, היה קשה להסיק מזה שמדובר בבינוניות שיטתית. אמרתי לעצמי "לא משהו אבל אולי מנות אחרות יהיו טובות יותר". בהחלט יכול להיות שלא צריך לחזור למסעדה במקרה כזה.
אגב, התיאור "בינוניות שיטתית" גדול בהרבה על המסעדה. בינוניות מתאים למקום כמו קמפנלו, שהוא טוב בהרבה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דווקא על שירות רע אני מוכנה להבליג אם האוכל ממש מוצלח

או שהייתה בעיה נקודתית ולא משקפת (כמובן, תלוי במה "רע" בא לידי ביטוי; אין דין מלצרית קלולסית כדין אחראי משמרת חוצפן, למשל).
&nbsp
אבל מבחינת אוכל אני לא מוכנה להתפשר (אלא במצב "אנחנו רעבים וזה מה שיש"), הטעם מעל לכול. אני מוכנה לשבת במקום בינוני אם הוא זול ואז פחות אכפת לי כל עוד האוכל סביר לי; אבל לו יצאתי משם (כפי שתיארת) אחרי שתי מנות לא טובות ואחת בינונית, לא הייתי טורחת במיוחד לחזור רק כדי לבדוק אם אולי במקרה אצליח לקלוע למנה שהטבח יודע להכין כמו שצריך...
 

oreldi

New member
בהחלט יכול להיות שבפעם הבאה אוותר על עוד ביקור

 

oreldi

New member
קמפנלו - חביב, לא מעבר

קמפנלו- בן יהודה 230 תל אביב, טל. 03-5445558. לא כשר

הפעמון לא מצלצל מספיק חזק

קמפנלו היא המסעדה של השף הידוע מנה שטרום, אשר ידוע במומחיותו במטבח האיטלקי.

קמפנלו נפתחה ב-2012 ופירוש שמה באיטלקית הוא פעמון. המקום מוגדר כבית קפה/מסעדה/מעדניה. המקום לא גדול, מכיל מעט מקומות ישיבה בפנים ומספר שולחנות בחוץ. הוא נראה מעין שילוב של בית קפה שכונתי עם מסעדה איטלקית קטנה.

באתר המסעדה נכתב: "אנו ממליצים לכם לפתוח את היום עם הקפה המשובח של "טיציאנו", ליהנות מארוחת בוקר איכותית או לעשות הפסקת צהריים עם עסקית משתלמת וטעימה. בערב נארח אתכם על הבר או במרפסת, עם הבריזה מהים והנוף לשדרה, לבילוי עם יין, נקניקים וגבינות או לארוחה איטלקית מהנה. יש כמובן פיצות נהדרות ופסטות בדיוק כמו באיטליה ותפריט עשיר ומגוון. נשמח לראותכם!"

ביקרתי במקום בתחילת חודש אוגוסט, והשתמשתי בקופון שמקנה ארוחה זוגית מלאה ב-149 שקלים. הארוחה כוללת פוקצ'ה, מיקס אנטיפסטי, סלט, 2 מנות עיקריות וקינוח. ליד תיאור המנות אציין את המחיר הרגיל של המנות.

התחלנו עם פוקצ'ה עם רוקט גילופי פרמזן ושמן זית (34 שקל). הפוקצ'ה חסרה פריכות והיתה צמיגית. פרמזן לא נראה במנה. כמו כן היא הוגשה ללא ממרח בצד כמקובל ולבקשתי הוגש שמן זית וחומץ בלסמי שנתנו מעט טעם. מנת פתיחה די מאכזבת.

אנטיפסטי מעורב- סלק עם בצל ירוק וג'ינג'ר בשמן זית ולימון, חציל פלפלים קלויים וכרישה, דלעת, פרחי כרובית וזוקיני, שעועית לימה ועגבניות שרי עם זיתי קלמטה בצל ופטרוזיליה (14 שקל לצלוחית, סה"כ 56 שקל). זה היה גם אנטיפסטי בינוני. הירקות הוגשו קרים כולם, ללא תיבול מיוחד. הבצל עם הזיתים והפטרוזיליה היה שילוב מוצלח, אבל פרט לכך לא היה משהו שהשאיר חותם. מילה טובה מגיעה למסעדה על המגוון הגדול של הירקות.

קפרזה- מוצרלה עם עגבניות שרי צבעוניות, זיתי קלמטה, בצל אדום ובזיליקום (46): קפרזה זה סלט פשוט שמה שחשוב בו בעיקר זה חומרי הגלם. הגבינה היתה באיכות בינונית, ואילו הירקות היו טובים ורעננים. מנה חביבה, אם כי מעט קטנה.

פיצה עוף וארטישוק- רוטב עגבניות, חזה עוף, אורגנו, מוצרלה, ארטישוק ופטריות (62): אי אפשר היה לטעות באיכות הבצק- הוא היה נהדר. דק, קראנצ'י, עשיר וטעים. מומחיותו של השף בבצק ניכרה. רוטב העגבניות היה גם כן מוצלח וכך גם התוספות שהיו מלאות טעם, אך המוצרלה "נעלמה" וכמעט ולא הורגשה. זה הרגיש לי יותר כמו פוקצ'ה עם רוטב עגבניות. בסה"כ זו היתה פיצה שהבצק והרוטב הרשימו בה והיו מצוינים, אך בגלל העדר הגבינה ספק אם אזמין אותה שוב.

ניוקי תרד ותפו"א טבעוני בעגבניות שרי, שמן זית ושום (64): מנה סבירה. הניוקי היו סבירים- חסרו מעט ריכוך ודחוסים. למרות זאת, הטעם היה עשיר והורגש תרד שתרם מאוד. יחד עם הרוטב זו היתה גם כן מנה שהתאור חביבה הולם אותה.

לקינוח חלקנו טירמיסו- קרם מסקרפונה עם ביסקוויטים וקפה (38) שהיה בינוני. גבינת המסקרפונה נעדרה מהמנה, וקרם המסקרפונה (כך נרשם בתפריט. קרם ולא גבינה) התגלה כקרם שמזכיר יותר וניל מאשר מסקרפונה. זה היה קינוח חביב, טוב יותר מזה של איטלקיה בפשפשים אך חסר את הטעם המעולה והממכר של טירמיסו טוב באמת (מל ומישל/ פסטה מיה כדוגמה).

זו היתה ארוחה סבירה. האוכל היה בינוני ברובו, לא רע אבל גם לא היה מספיק טעים. אני לא מחפש וואו במסעדה איטלקית, אני מחפש שיהיה טעים, זה לא הרגיש כך. מבחינת הפיצות- איכות הבצק והרוטב מראה שלפחות בגזרת הפיצות למקום יש פוטנציאל, וכחובב פיצות היא עוררה את סקרנותי לטעום פיצות אחרות מהתפריט, אך הרושם הכללי הוא לא יותר מסביר. מדובר במקום נחמד, טוב בהרבה מאיטלקיה בפשפשים, אך פחות ממסעדות איטלקיות אחרות בעיר. במחיר ששולם (149 שקל) זה משתלם, אך במחיר רגיל- קמפנלו מתאימה לנישנוש בעת ביקור באזור או בנמל תל אביב הסמוך, אך פחות לארוחה איטלקית מלאה. ראוי לציין את האווירה הנעימה, הקרבה לים הופכת את הישיבה גם באוגוסט לנעימה יחסית, ואת השירות הנהדר. כל העת המלצרית חיפשה בעיניים אם מישהו צריך משהו והיתה זמינה בקלות. מבחינתי הזמינות של המלצרים, שהם לא "נעלמים" להם- זה אחד הדברים היותר חשובים (לא היחיד, אבל קודם כל שיהיו זמינים ויראו אם צריכים משהו)







 

inבאלי

New member
גם לגבי קמפנלו אנו חלוקים

טרם דיווחתי אבל בגדול היינו עם אותו השובר ונהננו.
הפוקצ'ה שלנו היתה חמה מהתנור, עם פרמזן ועלי רוקט מעליה ובהחלט טעימה. מכיוון שהוגשה עם ארבע קערות אנטיפסטי לא ראינו שום צורך במטבלים לצידה. באנטיפסטי כן הרגשנו תיבול שונה בכל קערה(אני טעמתי רק מתוך שלוש) ואהבנו אותם. אנחנו חשבנו שיש כאן נסיון לצאת מהשטאנץ הקבוע וזה מצא חן בעינינו.
דווקא הפיצה, שהזמנתי ממש כמוך אך ללא חזה עוף , שעממה אותי אחרי שאכלתי חצי ממנה. היא היתה טעימה והבצק נהדר אבל לא מספיק מעניינת בשביל לאכול פיצה שלמה לבד אלא רק לחלוקה.
 

oreldi

New member
תודה גם על התגובה הזאת

העתקנו אחד מהשני במנות כנראה:)
הפוקצ'ה היתה כמו אצלך חמה מאוד, אבל צמיגית ולא נראה פרמזן במנה. האנטיפסטי, כמו באיטלקיה בפשפשים, הוגש קר. בעיניי זה טעים פחות. לא הרגשנו תיבול שונה, רק שמן זית. הפיצה- יכול להיות שבגלל מיעוט הגבינה היא שיעממה? זה פחות או יותר מה שהיה אצלי
 

oreldi

New member
פסטה מיה- מאמא מיה!

פסטה מיה, וילסון 10 תל אביב. טל. 03-5610189. לא כשר
מאמא מיה!

בקצרה על המקום:
באתר המסעדה נכתב כי "פסטה מיאה הוקמה ב-אפריל 1996, כשבוע לפני פסח, על ידי מיה וג'ורג'ו סופינו. הרעיון המקורי היה חנות לממכר פסטה טרייה להכנה בבית, וסביב רעיון זה נבנתה המסעדה. פסטה מיאה = פסטה שלי (תרגום מאיטלקית). המציאות הארץ ישראלית הובילה אותנו מהר מאד להבין שכדאי לפתוח מסעדה כדי שנוכל עדיין להמשיך ולמכור פסטה".

ביקרתי שם פעמיים לאחרונה.

מכיוון שבאתר לא מצוינים המחירים בתפריט (קצת חבל) צרפתי את התפריט

פתחנו את הארוחה עם מנה מספיישל היום- קרוסטיני פורטובלו (37) שהגיע עם גבינת פרמייר, פטריית פורטובלו עגבניות מיובשות, ארוגולה ופטה: מנת פתיחה טובה וטעימה. הקרוסטיני היה פריך וטוב, וגבינת הפרמייר, שטרם טעמתי עד כה, היתה חמה, מותכת עם טעם מאוד מאוד עשיר. כחובב פטריות, הייתי מוותר על הפטריות מפני שהן היו בלי יותר מדי טעם. פרט לכך זו היתה פתיחה מהנה מאוד לארוחה.

קבולפיורה פריטו - כרובית מטוגנת בביצה ופירורים מוגש עם איולי שום (32): כרובית היא אחת ממנות הפתיחה האהובות עלי. גם זו מנה שהיתה בספיישל היום. הכרובית טוגנה עם פירורי לחם והיתה קראנצ'ית מאוד. ממרח איולי שום היה פשוט נהדר, התאים לכרובית כמו כפפה ליד והמנה היתה לא פחות ממושלמת.

סלט קפרזה (43): הסלט כלל גבינה באיכות טובה וירקות רעננים . כמות נדיבה של גבינה. מנה טעימה, מתובלת היטב, כיפית שמדגימה את היופי שבדברים הפשוטים.

לעיקריות לקחנו רביולי בטטה ודלעת עם רוטב שמנת בטטה (שמנת, בטטה פרמג'אנו ואגוז מוסקט) (70): רביולי נהדר- עשיר במילוי, עשוי היטב ומילוי מתקתק שנמס בפה. הרוטב היה נהדר, סך הכל מנה טעימה מאוד. בפעם קודמת הזמנתי אותו רביולי עם רוטב שמנת, שום, עשבי תיבול- והוא בעיניי מומלץ יותר.

פטוצ'יני סטרצ'טי סינטה - רצועות סינטה, יין לבן, שום, שמן זית, עגבניות שרי וארגולה (69): מנה בינונית. סטרצ'טי סינטה אלה רצועות סינטה דקות. מסיבה זו הן היו צלויות לדרגת וול דאן, קשות וחסרות טעם. מנה שבאופן כללי לא כדאי לדעתי להזמין (לצלות סינטה לוול דאן זה להוציא להורג את הבשר), אבל טעמתי כבר רצועות סינטה שהיו טובות יותר למרות מידת הצלייה. הפסטה עצמה היתה סבירה, תוספת של שום ותיבול נוסף היה עוזר לה.

פטוצ'יני ברוטב שמנת דל בוסקו (שמנת, ערמונים, פרמיג'נו, עגבניות שרי, ארטישוק ירושלמי ונגיעת למבורסקו (66): מנה מ-ע-ו-ל-ה! הארטישוק שהורגש היטב הוסיף חמצמצות, הערמונים והשמנת (שלא השתלטה) הוסיפו מתיקות , הפרמיג'נו הוסיף עומק טעמים, וזאת היתה מנה כל כך טעימה שלא יכולתי להפסיק לאכול ממנה. מנה נהדרת שאסור לפספס כאן.

רביולי בטטה דלעת וגרעיני חמניה, ברוטב פומודורו עגבניות שום שמן זית ובזיליקום (55): עוד מנת רביולי בטטה דלעת וגרעיני חמניה. הפעם הרוטב היה על בסיס עגבניות. מנה נהדרת, עשירה וטעימה ורוטב איכותי. עם זאת, לטעמי מתחבר לרביולי יותר רוטב על בסיס שמנת. עניין של טעם

פטוצ'יני כבד - כבד עוף ונציאני, שמן זית, שום, פורטובלו, מעט פטרוזיליה, בצל מקורמל ונגיעת חומץ בלסמי (66): עוד מנה נהדרת, עם טעמים מגוונים. נתחי הכבד היו רכים וורדרדים בפנים (לא יודע מה הכוונה בכבד ונציאני, זה היה כבד רגיל) הבצל הוסיף מעט מתיקות והכל התחבר לטעם עשיר ומצוין.

פיצה קרפצ'יו: רוטב עגבניות, מוצרלה, פרוסות דקות של סינטה, ארוגולה ופרמג'אנו (69): פיצה מושלמת!! דקה, פריכה מאוד, בעלת טעם עשיר וממכר של הגבינה והרוטב. זו היתה פיצה מעולה, שהזכירה לי את הפיצות המדהימות בניו יורק. למי שמבקר במסעדה- לא לפספס את הפיצה.

טורטה די צ'וקולטה (36): עוגת שוקולד עוגה קרה שחוממה מעט לפני ההגשה. היא היתה טעימה ומפוצצת בשוקולד. מומלצת לחובבי השוקולד הכבדים.

כמו כן לקחנו טירמיסו (39) וסוף סוף שבעתי נחת מטירמיסו. הוא היה מצוין, מתוק במידה, עם גבינת מסקרפונה אמיתית, בעל נוכחות קפה מודגשת. לא רציתי שהוא יגמר. מתחרה עיקש וראוי לטירמיסו האגדי של מל ומישל.

לסיכום: הזמנו הרבה מנות, וכמעט אף אחת לא אכזבה. כמעט כולן טעימות, עשויות היטב, בעלות מגוון של טעמים. פסטה מיה היא מסעדה לחזור אליה שוב ושוב, והיא אף פעם לא תאכזב. ההשקעה, המאמץ והאיכות ניכרים בכל מנה ומנה. יופי של מסעדה. השירות היה מצוין, המקום נעים (למעט השירותים שהם ממש מיניאטוריים, והצפיפות בקומה השניה של המסעדה) והאוכל מעולה.







 
למעלה