מקבץ דרומי לרגל המצב

פעמונט

New member
מקבץ דרומי לרגל המצב


בשורה התחתונה, כמו שאומרים הרבה על באר שבע - יש פוטנציאל, אבל זה עוד לא שם..הייתי בב"ש כמה ימים והנה רשמיי:נתחיל ממסעדת כרמים של סהר רפאל שפתחה ממש לא מזמן סניף חדש בב"ש. בעמוד הפייסבוק הם הצהירו שהמסעדה פתוחה לשבועיים של הרצה וכך גם נאמר לנו כשקיבלנו את התפריטים שהודפסו על נייר. הנחת הרצה - לא הייתה.למנות ראשונות הזמנו מיקס פטריות ברוטב שמנת - מנה טעימה אך קטנה וממש לא מצדיקה את מחירה הגבוה 49 ₪ומנת פטה כבד - הפטה היה טעים מאוד, הוגש עם סלט רענן וטוסטונים מהזן הקשה עד קשה שובר שיניים. אם אני לא טועה -43 ₪ לעיקריות לקחנו פילה סלמון מנה טעימה מאוד אך התמחור, שוב התמחור... 99 ₪ ומנה עיקרית נוספת צלעות עם טאג'ין ועדשים. נמסר שלא מוצלח במיוחד. 120 ₪יחד עם שתייה יצא לנו כ-340 ₪ לזוג. יקר מאוד בעיני, במיוחד מנת הפטריות.חוץ מזה המסעדה מעוצבת יפה והצוות אדיב. אם הם יורידו מחירים אני מאמינה שהם יצליחו. משלוח מהספרייה - פשוט הזוי. בחיים לא צעקו עליי בטלפון ונזפו בי שיש לנו במדינה בעיות יותר חשובות מזה שהמשלוח שלי מאחר. אין הרבה מה להרחיב, אחרי שיחת הטלפון הזו שבה קודם כל ייבשו אותי בהמתנה על הקו בכוונה, הצהירו בפניי שהמשלוח יצא מהם בזמן ( אז מה הוא עשה בדרך עד אליי?) וצעקו עליי כבר לא היה לי תאבון. אין סיכוי שאזמין משם שוב. משלוח מסויאמי, סושיה ברינגלבלום - הסושי היה טעים מאוד בעיני והשירות אדיב. לקחנו ריינבו ועוד רול עם שמנת וללא דג ושניהם היו טעימים. איחרו לנו ברבע שעה והורידו לנו את דמי המשלוח והביאו לנו קינוח למרות שלא ביקשנו. יפה מאוד.
 
תודה על הדיוויים


מנת מיקס הפטריות נשמעת טוב...אבל המחיר באמת גבוה..מוזר שמנת פטריות יקרה יותר ממנת כבד...
&nbsp
בקשר לסיפרייה...איזו חוצפה!!!
לא רק שהיה איחור, עוד צעקו עלייך.
האם המשלוח הגיע בסוף?
ניסית לדבר עם מנהל או שהמנהל עצמו הוא זה שצעק?
 

פעמונט

New member
רוזי כל הכבוד שהצלחת לקרוא

אני אסדר את זה בערב ואשלח שוב.
&nbsp
מי שהציג את עצמו כמנהל משמרת הוא זה שצעק עליי. כששאלתי למה מייבשים אותי על הקו הוא ענה לי שיש לו עוד עבודה לעשות חוץ מלדבר איתי... למען הסר ספק, אני לא מכחישה לרגע שהייתי מאוד עצבנית בשיחה הזו וצעקתי עליו בחזרה.
 
האמת שהיה לי מעניין ולא שמתי לב לעריכה :)

אני חושבת שאם הייתי במקומך, הייתי מתנהגת בדיוק אותו הדבר- צועקת...והתשובות שלו היו מרגיזות אותי עוד יותר...
&nbsp
אני כן הייתי דורשת לדבר עם מנהל כדי ליידע אותו כיצד העובדים שלו מייצגים את המקום...
אולי תשלחי מייל (אם יש להם אתר) או תתקשרי ותבקשי שהמנהל ולא האחראי משמרת יחזרו אליך...
&nbsp
אני בטוחה שהמקום נפגע כלכלית בגלל המצב הביטחוני, ועם שירות כזה, אני מתארת לעצמי שהפגיעה גדולה יותר...
שבעל המקום ידע למה זה ולא יחשוב שזה רק בגלל המצב..
&nbsp
בכל מקרה, תודה ונהנתי לקרוא :)
 

מ צ ד ה

New member
כרמים הייתה יקרה גם במשכנה הקודם

(או שעכשיו יש שני סניפים)? וכפי שכבר כתבתי בעבער על המחירים בב"ש - גבוהים!!! כך שגם הם הצטרפו לתמחור הלא נורמלי פה
.

הספרייה - לא שווה את האוכל ובטח לא במשולח. עלות נמוכה ואיכות תוצרים נמוכה. השירות הלקוי שקיבלת חסך לך הזמנות עתידיות. וטוב שכך
.

סושי לא מדבר אליי כך שלא יכולה להגיב לגביו.

תודה על דיווחים דרומיים
.
 
למעלה