כמה ביקורות קצרות מהשבוע שעבר:

  • פותח הנושא RandS
  • פורסם בתאריך

RandS

New member
כמה ביקורות קצרות מהשבוע שעבר:

פיצרוי - כל המנות שנאכלו כבר סוקרו כאן בהרחבה ולכן לא אלאה לא בפירוט, לא בתמונות ולא במחירים, אבל כן מגיעה מילה טובה על השרות. ישבנו על הבר, בעלי שמט את כוס הבירה שלו לאחר שכמעט שתה שני שלישי וכבר נמזגה כוס חדשה ללא ניד עפעף. קוקטייל שהוכן בכמות רבה מדי לשולחן אחר הוצע לנו כצ'ייסר, ואת קינוח "ברולה פורצ'יני" שגם כאן בפורום סחט מחמאות הוצע לנו על חשבון הבית.

אונאמי - הצטרפתי לחברה שהיתה זו לה הפעם הראשונה במקום. בפעם האחרונה שהייתי לא כל כך נהניתי, הפעם רציתי ללכת על בטוח ובחרתי מסוגי הסושי הפשוטים (לא כל כך מחבבת את עומס הטעמים שיש למשל בכיסוני האינארי שלהם). היה נחמד, לטעמי אונאמי כבר מעבר לשיאה.

אוזריה - הסירוב העקשני לשמור מקומות כנראה לא מרתיע אנשים מלהגיע למקום, שהיה מ-פ-ו-צ-ץ!! המארחת אמרה שזה יקח בערך חצי שעה לקבל שולחן, אני הצעתי לחברה שלי שנלך, אבל היא רצתה . לשמחתנו נמצא שולחן "רק" אחרי רבע שעה. כל מה שאכלנו , למעט פרט אחד, היה מצוין: לחם עם מטבל עלי גפן (באתר כתוב 28 ש"ח, אם זכרוני לא מטעיני שילמנו 18 ש"ח, ייתכן שיש טעות), איקרה (14 ש"ח) - מעולה!!, ארטישוק בגריל על פולנטה (38 ש"ח) - מצוין, סרדינים ממולאים (46 ש"ח) - קצת יותר מדי עצמות, אבל הצזיקי עליהם הסרדינים נחו העסיק את הלחם עוד כמה דקות, במיה (22 ש"ח) - ממיוחדי החודש, אני אהבתי, החברה קצת פחות טרטר שייטל (38 ש"ח) - טעים, אבל אכלתי טובים ממנו, ורק החילדה (12 ש"ח), שהוא שיפוד של אנשובי , היה נוראי. הערנו למנהלת המשמרת, ובקבלת החשבון מצאנו שהוא נעדר. יפה מצידם . האווירה השמחה נותרה בעינה.

מול ים - עסקית צהריים מופתית. לחם נהדר מסוגים שונים שניתן ללא חיוב ומולא מחדש כולל הממרחים עימם הוגש. היינו שלושה, שניים לקחו סלט מרינייר למנה ראשונה, אני בחרתי שרימפס וישיסואז, מנות גדולות כמנות ראשונות (במנה שלי נספרו שמונה שרימפס, בסלט היתה כמות יפה של פירות ים מסוגים שונים). לעיקריות נבחרו לובסטר בקונפי פטריות (מושלם!!), שרימפס על תרד (החברה מאוד אהבה) ו - וריאציה על בויאבז. בעלי פחות אהב, אני טעמתי ונהניתי מאוד. יחד עם בקבוק יין לבן קטן הגיע החשבון ל 770 ש"ח. עם החשבון הגיעו פרלינים ומקרונים, שלא עפתי עליהם, למעט המרמלדה הנהדרת. השירות היה נעים, קורקטי ואדיב. עוד ארוחה שמדגישה עד כמה מול ים היא כמה דרגות מעל כל מסעדה בה ביקרתי.
 
תודה על הביקורות

לא הייתי באונאמי כבר כמה חודשים אבל גם בביקורים האחרונים היה מוצלח, חבל לשמוע שהמצב מתדרדר
&nbsp
ובנוגע לפיצרוי - חבל שהשירות על הבר שונה כל כך מהשירות בשאר המסעדה ונראה שהחריגה שלי מלשבת על הבר בפעם שהייתי שם הייתה טעות וחבל.
 

החתולית

New member
על הדיווחים

אוזריה באמת מקום שמח, במיוחד כשיושבים על הבר :)
&nbsp
גם לטעמי מול ים נמצאת לפחות דרגה אחת מעל כל מסעדה שאכלתי בה בארץ.
 

salo22

New member
אולי הפנימו במול ים


מה שכתבתי בזמנו על זה שלא היו שום "אקסטרות מעניינות" מעבר ללחם (המעולה) בארוחה העסקית שאכלנו לפני כמה חודשים, הגענו לאותו סדר גודל לזוג כולל יין ושני קינוחים ובהחלט היה חסר לי קצת משהו מעניין מעבר וגם קיוויתי מאוד לטעום מהפרלינים &quot
בכל מקרה ככה צריך במקומות שמכבדים עצמם מאוד וגובים בהתאם. בכל מקרה נדמה לי שהיו ארוחות אחרות שציינו אותו דבר גם כן וכמובן אין קשר
תודה רבה על דיווחים טעימים.
 

salo22

New member
יצא יותר מידי בכל מקרה

פתק לעצמי לעבור לפני שיגור
 

אביeג7

New member
אכלתי הרבה מנות שכתבת באוזריה

מקום מעולה.
אנחנו פשוט באים מוקדם ואז יש מקום..
אבל זה בהחלט מרתיע שאי אפשר להזמין שם מקום לזוג.. ולא חושבת שהייתי הולכת לשם "בשעות העומס"
 

RandS

New member
בזמנו ניתן היה להזמין מקום רק לימי ו

&nbsp
 

Gargeran

New member
הביקור שלי במול ים היה יחסית מאכזב

עד הפעם תמיד מאוד נהנתי ומבחינתי היא הייתה ללא ספק בטופ 5 המסעדות הטובות בארץ וכנראה שגם בטופ 3. מאז שמעתי בכמה פעמים שמשהו קצת ירד ברמה של המסעדה ואחרי אתמול, שקיבלתי שרימפס אובר קוקד בראשונה ובמנה העיקרית שהייתה תטעימה היה שרימפס אחד שלא נוקה ועדיין הכיל את המעיים של השרימפס ייתכן שבאמת יש משהו בדבריהם של החברים.

מול ים פעם הייתה מסעדה מושלמת בכל קנה מידה - חומרי גלם, שירות, קפדנות.
חומרי הגלם נשארו מעולים, ההקפדה על האוכל מסתמן שירדה קצת (אם לקחת בחשבון לא רק את הביקור הזה, אלא גם את חוות דעתם של חברים שלי שביקרו שם בשנה האחרונה וסיפרו על עצמות במנות דג או שערה במנה - דבר ששמעתי יותר מפעם אחת. דברים שלא צריכים לקרות במסעדה בסדר גודל כזה)
השירות גם הוא היה פעם יותר מהוקצע ו"מישלני". פעם כוסות המים מולאו כל עוד ששתינו מהן, הפעם כלל לא נמזגו או הוצעו לנו מים עד שביקשנו באמצע הארוחה וגם לאחר מכן לא מולאו עד שביקשנו שוב בשלב הקינוחים.
 
אוזריה

קודם - תודה על הביקורות!
הייתי בשישי,
לקחתי לחם עם מטבל עלי גפן שהיה מפתיע ברמתו, ופשוט עשה שמח בפה, והמשכתי עם קציצות הטלה (סינייה), שהיו מצוינות גם הן.
טעמתי גם קרפצ'ו חציל, קרפצ'ו בשר, מפרום, טוסטונים, סופלאקי...
הכל כל כך טעים, והמקום כייפי, חמים, מאיר פנים ועם מוזיקה שמחה.
תענוג גדול!
 
למעלה