צהריים בקישריה בגבעתיים- מעולה

HEYלו

New member
צהריים בקישריה בגבעתיים- מעולה


צהריים שישי טובים לכולם

ברביעי לפני יומיים ביקרתי בקישריה בגבעתיים אחרי כמה שבועות שבער בי להגיע לשם, בעיקר בגלל שאחותי הטבעונית מגיעה אליי לתל אביב כל שבוע, מה שמצריך לחשוב על פתרונות יצירתיים למקומות וויגן פרנדלי לאכול בהם. במקור נחשפתי למקום בפרק של סדנת בישול עם אסטלה, שביקרה במקום את השף, שלמדה אצלה.
הקישריה מציעה קישים וטארטים מתוקים (וגם כריכים) במגוון מטורף (שקצת מבלבל את העין כשמסתכלים בתפריט), שרבים מהם טבעוניים עד המרכיב האחרון. המקום כשלעצמו לא טבעוני לגמרי- כל הקישים הלא-טבעונים מכילים רויאל חלבי-ביצתי כרגיל, גבינות משובחות, דגים וכו'. התפריט מחולק לקישים על פי המרכיב העיקרי בכל קיש (בצלים מקורמלים, פטריות, חצילים וכו'), כשלכל קיש מפורטים שאר המרכיבים שנמצאים בו. בנוסף יש גם אופציה להרכיב לעצמך קיש, אבל לא ראינו צורך לשבור את הראש כשהשף חשבה במקומנו על כל האופציות.
יש כמה אפשרויות לדילים עפ"י כמות הסועדים והרעב, והקישים מגיעים בגדלים משתנים- מיני קיש, קיש אישי, קיש לארבעה אנשים.

לקחנו דיל קיש אישי לכל אחת, שכולל: קיש אישי, סלט וכוס מיץ סחוטרי. לפני הכל ביקשנו וקיבלנו "מים מגניבים"- מים בבקבוק עם פלח תפוז, ב-0 ש"ח כפי שכתוב בתפריט

אני לקחתי קיש בצלים מקורמלים עם דבלים, שקדים וגבינת קממבר. אחותי לקחה קיש טבעוני של חצילים קלויים, קרם פלפלים וגרעיני חמנייה. שניהם היו פשוט מעולים!
הבצק פריך בצורה מושלמת, הרויאל מצוין (גם הטבעוני), ובעיקר הייתה הרגשה שכל המרכיבים מדויקים בכמותם. בהחלט הקיש הכי טוב שיצא לי לאכול בחוץ עד עכשיו.
הטבעונים מבינינו יודעים כמה קשה להגיע לאותה איכות מנה מרכיבים שאינם מן החי, אבל כאן זה כמעט ולא הורגש. הבצק אמנם לא היה פריך לחלוטין כמו בצק פריך רגיל, אבל הגיע מאוד מאוד קרוב לדבר האמיתי.
עם הקישים הגיעו סלט קצוץ וסלט עלים שהיו מתובלים בצורה מצוינת- תיבול פשוט וקולע. הסלט הקצוץ בלימון, שמן זית והרבה נענע, והעלים- ויניגרט משובח.

מרוב שהיה לנו טעים לקחנו מיניקיש נוסף לכל אחת

קיש תפו"א, עירית, אספרגוס וגבינת עיזים, וקיש בטטה, צ'ילי ובצל מטוגן.
התאפקנו לא לקחת טארט לקינוח כדי לא להתחזר, אבל זה היה קשה.. הזוג לידינו המזין ארוחת 8 מיניקישים ושניים מהם היו טארטים מפודרים באבקת סוכר שנראו מדהים. בתפריט היו שילובים מפתים כמו טארט שוקולד חלד ודובדבני אמרנה, טארט גבינה ואגסים, וכו'.

לא הזכרתי את האווירה והעיצוב- בסה"כ מקום קטנטן עם שני שולחנות בפנים ועוד כמה בחוץ, אווירה ביתית ושקטה. הבעלים- השף יוספה ובעלה ניסים- נמצאים במקום ושמחים להסביר על החלום המשותף של בית לאוכל וקפה טוב שהחליטו להגשים. כששאלנו על המתכון לבצק הטבעוני קיבלנו גם הפנייה לעמוד הפייסבוק בו הוא פורסם


לסיכום- מקום שקשה לעזוב! מומלץ מאוד מאוד מאוד.

דיל קיש אישי (קיש+סלט+כוס שתייה): 45.
<b>מיניקיש:</b> 9.
מים מגניבים: בחינם ;)

סה"כ לפני טיפ: 101.

קישריה, כצנלסון 147, גבעתיים.
עושים גם משלוחים לגבעתיים והסביבה (ת"א, רמת גן).
 

salo22

New member
המקום סיקרן

עברתי כמה פעמים ביום שישי בבוקר והיה נראה בהחלט מלא.. הזכירו המקום פה כשנפתח אך מאז הייתה סוג של דממת אלחוט, למרות שקישים הם לא מהדברים שמושכים אותי במיוחד, תורה רבה על המידע, אולי ננסה בהזדמנות..
 
למעלה