סרווסריה - פאב עם ברצלונה סטייל

  • פותח הנושא Gרר
  • פורסם בתאריך

Gרר

New member
סרווסריה - פאב עם ברצלונה סטייל

[תל אביב, בן יהודה בין בוגרשוב למנדלי מוכר ספרים]

הרבה מ-א-ד זמן לא כתבתי שום דבר שקשור לאוכל. שילוב של עבודה חדשה ואוסף של שפעות שעוברות אצלנו במשפחה מאחד לשני והשנה בכלל כל וירוס מתנחל לך לאיזה שבוע וחצי בגוף... לא נעים בכלל.

אתמול סוף סוף הרגשתי מספיק בריא כדי להוציא את האף לפאב יחסית חדש שהבנתי שהוא "דוד" של השישקו שזכה ללא מעט ביקורות חלקן (גם שלי) מאד מפרגנות. אבל בעוד שהשישקו הוא מעין טברנה בולגרית - הסרווסריה אמור להיות ברוחם של הטאפאס ברים של ברצלונה.

בנוסף לבירות מבית טמפו (גולדסטאר וכו') יש להם גם מה שנקרא "בירת הבית" שלפי המלצרית מיוצרת בשבילם במיוחד על ידי אחד החברים שהסתובבו שם. כל ניסיון לדלות פרטים נוספים לא צלח. מדובר בלאגר צהובה אבל דווקא מאלו שהן לא מתוקות. בדרך כלל אני מעדיף את האדומות אבל טעמתי מהסקרנות ולדעתי היא מוצלחת מאד לסוגה ולפחות שווה טעימה. המחיר ל-420 מ"ל - 23 ש"ח, כשגולדסטאר מתומחרת ב-25.

כמתבקש - האוכל שם מגיע במנות של טאפאס. בבלוג של "עכברוש העיר" אפשר לראות צילום של התפריט. אמנם הוא קצת השתנה מאז (הוסיפו סקציה נפרדת לברוסקטות, למשל). אבל בכללי זה די משקף את ההיצע ורמת המחיר שהיא די סבירה בעיניי: מחיר הטאפאסים הקטנים יותר בין 20ל-30. הגדולים יותר בין 30-40. זה אומר שאם באים בזוג אפשר לדגום כמות די סבירה של צלחות בלי לעבור את ה-100 שקל לבנאדם.

טעמתי מנה של שתי תמרים ממולאות בגבינה ועטופות בבייקון, שילוב שאני לא יכול להמנע ממנו וברוב המקרים הוא פגזי. גם הפעם המנה היתה תענוג צרוף ומאד מזכיר מנה דומה שמוגשת באוזריה רק ששם מקבלים רק "ממולא" אחד וכאן שתי תמרים. יש רק לזכור שמדובר על שני ביסים.... כל אחד גן עדן אבל גן עדן שנגמר מאד מהר.

מהברוסקטות בחרתי בשייטל עם גבינה כחולה. השייטל היה קצת בעייתי לפירוק וזה מאד הקשה על האכילה של הברוסקטה. הטעם של הכבינה היה מאד דומיננטי. בקיצור זה היה פחות מוצלח אבל עדיין בגבולות הנסבל. הצטערתי שלא לקחתי את הברוסקטה עם החמון... פעם הבאה כנראה.

המוזיקה, אלמנט שהוא אולי הכי בעייתיים בפאבים בזמן האחרון, דווקא בעוצמה הכי סבירה שאפשר. מורגשת אבל לא מקשה על הדיבור. המיקס קצת מוזר - שילוב של מוזיקה ספרדית וקטעים אלקטרונים. לא ממש מתחבר... אבל העיקר שזה בווליום סביר ושזה לא עוד אחד מאותם playlist-ים משובטים. דווקא התאורה שם על הצד החזק יותר - אפשר היה קצת פחות.

הנקודה היחידה שקצת הפריעה, והיא מוזכרת גם בבלוג של העכברוש ואני מאד מסכים איתו - זה אופן הישיבה שם. השטח שעל הבר הוא גם קצת קלסטרופובי וגם נושק מדי לחלק הפתוח שבו מותר לעשן ולכן לא פעם יש זליגת עשן פנימה. תכלס זה לא שהרגשנו ממש כאילו אנחנו בפאב שמעשנים בתוכו. זה הופיע רק מדי פעם. אבל עדין מדי פעם העשן הורגש פתאום.

למרות ההסתייגות הזו הסיכום שלי מהביקור במקום הוא חיובי מאד (ובאופן מפתיע יש קונצנזוס עם האמריקאי, סוף סוף). זה בהחלט מרגיש כמו מקום של מישהו שהיה בברצלונה, התלהב ממקומות שהוא ראה שם וניסה לעשות אדפטציה טובה לארץ (להבדיל ממקומות שקוראים לעצמם "טאפאס ברים", מגישים תפריט מועתק וגובים 50 שקל על כל שני ביסים). טעמתי שם רק חלק קטן מהתפריט. הברוסקטה הבשרית היתה פחות מוצלחת אבל "בגדול" זה עשה חשק לבקר פעם נוספת ולנסות לגלות מנות אחרות שאולי מוצלחות יותר.

שורה תחתונה - שווה בדיקה.
 

bruno01

New member
את המסעדה הקודמת של השף, טאפאיה, מאוד אהבתי

(היא היתה בראשון, וכנראה היתה שאפתנית מדי לאזור), ואני כבר באמת רוצה לנסות את הסרוויסריה מאז שהיא נפתחה.

נשמע שלא ממש אכלתם שם, אלא רק טעמתם, אבל יש שם לא מעט דברים שנשמעים מעניינים.

ולוותר על ברוסקטה עם חמון? נו באמת!
 

Gרר

New member
חחח צודק לגבי הברוסקטה

הייתי צריך לקחת עם חמון אבל מישום מה השילוב של השייטל עם הגבינה סקרן אותי יותר
בפעם הבאה שאני בטוח שתהיה!
 

Gרר

New member
ועוד אגב + מילה לגבי טאפאס 43

האגב לגבי הסרווסריה: שכחתי לציין שבגיזרת הדזי'סטיפים הופתעתי מאד שאין ייגרמייסטר או משהו דומה לו. אפילו המלצרית אמרה שזה משהו שהיא עצמה היתה שמחה לראות בתפריט ואני בכלל חושב שזה פריט חובה בכל בר. לי זה מאד כיף לסיים ערב עם ייגר וזה גם מאד מרגיע לי את הבטן


ומילה לגבי טאפאס 43: היינו. זה היה די מזמן אז אני אפילו לא זוכר מה אכלנו. מה שכן - רשמתי את זה כמקום שפחות מתאים לערב אלא יותר לצהרים.
 
היו דג'סטיפים אחרים?

פרנה ברנקה עושה את העבודה לא פחות מייגר ולטעמי מגעיל קצת פחות.
לרוב אין הצדקה למקום להחזיק מבחר גדול של משקאות מסוג זה ואולי בחרו שלא להחזיק ייגר בשל הדימוי שלו כמשקה השתכרות בחתונות
 
לביטר בכלל קשה לנו.

ייגר יותר מתוק (או ככה אני זוכרת, נכון?).
המרירים למיניהם פחות אטרקטיביים לנו.
הייתה לא מזמן מישהיא בשרשור שניסתה לקבל קוקטייל ביטר מעניין. לא היה קל. מוכר?
בכל אופן אני עם עמישראל במקרה זה. ואם כבר מהעשבוניים אלך על בחרובקה.

הוספתי תמונה סתם להשוויץ כי בביקורת למעלה מדברים על כמון בספרד-
לפני חודש אכלנו צהריים במקום בו החמון היה חופשי וזה הגשים סוג של חלום
להיות חותך חמון. לא קל בכלל. (דרום ספרד, ברח לי שם העיר)
|
 

Gרר

New member
אצלי זה הפוך

פרנה ברנקה היה וגם דרמבויי ועוד שנים שלושה שאני לא זוכר. במדד המגעילות הפרנה לא טעים.לי ודווקא ייגר אני ממש אוהב. חבל לי שזו התדמית שלו. לי הוא ממש טעים. אני שותה אותו לאט לאט. גם טעים וגם מרגיע את הבטן
 

זעתרן1

New member
ניסיתי גם לפני כמה שבועות

המנות היו לא רעות וטעימות ברובן, אבל התמחור שלהן עדיין היה מוגזם לדעתי. יצאנו עם נזק לא קטן לכיס ועם רעב לא קטן בבטן. ברור שלא באנו להתפוצץ, אבל זה בעיקר עורר רעב, גם אחרי 6 טאפאסים שונים ושני קנקני סנגריה.

ניסיתי את מנת התמנון שהמלצריות מאוד התגאו בה, והיא היתה ממוצעת ומטה. ממש לא משהו ששווה התרברבות, תפוחי אדמה תפלים וכמה חתיכות בודדות של זרוע תמנון.
 

Gרר

New member
מההרגשה שלי

ים זה החלק של התפריט שהם מבצעים פחות טוב
גם בדיווח של עכברוש זה צויין וגם אצלך.
כנראה שהמבחן העיקרי שלהם יהיה איכות הביצוע של הבשר
אני לא אכלתי שם מספיק בשביל לקבל תחושה מייצגת ולכן השןרה התחתונה הית מסוייגת (שווה לתת צאנס) ולא חד משמעית
מקווה שבבדיקה יותר מקיפה לא תתגלה נפילה...
 

החתולית

New member
אחד המקומות שרשומים לי לביקור

מהמקומות הללו שפעם הייתי פוקדת לפחות פעם בשבוע :)
 

dr dulitel

New member
סרווסריה ביקור ראשון ולא אחרון

חברים לא יודע למה התרשמתם ככה אבל ברצלונה זה לא זו מדריד בהתגלמותה !!!
אוכל מצויין מבוסס חומרי גלם ששונה מהותית מהאוכל הקטלוני בברצלונה ...
מה גם שזה לא בדיוק טאפאס.... המנות הן יותר בגודל של מנות ראשונות למעט הברוסקטות
המחירים סבירים לגמרי ...לא יודע איפה ניתן למצוא מנת תמנון יפה וטעימה מאודדד של 150-180 גר( לדברי המלצר) ב52 ש"ח או שני שיפודי אונגלה משובח במשקל 150 גרם ב 48 ש"ח ... או אפילו סתם סלט טעים עשיר ומרענן ב 34 ש"ח
מנה נהדרת אחרת שטעמנו נקראת סלמון קימט קימט על שם המסעדה המפורסמת שמגישה אותה -מדובר בסלמון כבוש שמוגש על לחמניית המבורגר קטנה עם גבינה שמנה ודבש כמהין
מבחר הגי'ן במקום - מעל 30 סוגי גין שונים !!! היה מרגש ....מה גם שאת מרביתם לא ניתן למצוא בארץ
רוצה רק לתקן ולחדד את Grrrr בנושא הבירות הכוסות שלהן אמנם גנריות אבל במידות שונות משציינת וזאת כותב לאחר שביקשתי מהמלצרית להביא לי כוס מדידה לבדוק כי גם אני לא האמנתי למראה עיני אךנתבשרתי לגלות כי הכוס חצי שלהם היא 560 מ"ל והכוס שליש היא 370 מ"ל אי לכך התמחור של 23/25 ש"ח(גולדסטאר/הפרייבט שלהם) ל 560 מ"ל בירה הופך אותם למקום מהזולים בעיר וזאת לאור ההפקרות הקיימת היום בברים שמרשים לעצמם לגבות גם 30 שח ל חצי ליטר בירה

בקיצור יצאנו 4 אנשים עם מלא אוכל ואלכוהול ב 420 שח לפני טיפ לא יודע מה איתכם אבל אנחנו היינו מבסוטים לאללה לסיים כזה ערב ב 100 שח לראש וזאת עם לא מעט צייסרים שקיבלנו במתנה...

WE WILL BE BACK

דודי
 

Gרר

New member
תודה על העידכון

טוב לשמוע שנהניתם!
לגבי הכוס - 420 זה המספר שציינה המלצרית... צריך כנראה לעדכן אותה

מבחינתי התימחור שם הוא לגמרי בסדר. והמקום עורר מספיק סקרנות לביקור נוסף... כמובן שאעדכן כשאהיה שם.
 
למעלה