"מקום של בשר" - לא הצלחתי להתלהב

  • פותח הנושא dfl
  • פורסם בתאריך

dfl

New member
"מקום של בשר" - לא הצלחתי להתלהב

מקום של בשר, רח' שבזי, נווה צדק. הוזמנו:
מרק בצל
ארטישוקים על הגריל
קילו+ אנטרקוט על העצם
300 ג' פילה
תוספות: טבעות בצל, גרטן תפוחי אדמה, סלט ירוק, חסה ברוטב גבינה כחולה

את המרק לא טעמתי, לא התלהבו מולי. בארטישוקים על הגריל לא נגעתי, קשה לי עם הקטע של לפתוח קופסת שימורים (איטלקית!), להניח לרגע על הגריל ולהגיש במסעדה.
תיכף אגיע לבשר, אבל האכזבה הגדולה מבחינתי היתה התוספות. שנים אני קורא ושומע על טבעות הבצל ה"אלוהיות" של המסעדה הזו ועל הגרטן ה"חלומי". הייתי סקרן לגבי אלה יותר מאשר לגבי נתחי הפרות הצלויים.
הטבעות הגיעו במגדל המפורסם, מערום של 7-10 טבעות בקטרים הולכים וגדלים לכוון הבסיס והיו סטנדרטיות להחריד. סתם עיגול בצל בבלילה בנאלית ספוגה בלא מעט שמן. לא בורגר ראנץ', אבל בטח לא משהו שמדגים איזו מיומנות קולינרית.
גרטן תפו"א היה יותר לכוון השערוריה, מאחר שזו תוספת שבאמת יכולה לנסוק לגבהים שמאפילים על המנה העקרית. קיבלנו תבנית חרס קטנה עם תפוחי אדמה מוקרמים במעדן הצרפתי fromage jaune (בעברית זה יוצא בערך "גבינה צהובה"). במטבח צבאי זה היה מתקבל כהישג, במטבח ביתי, משהו ברמה של נשנוש שסטודנט מכין בזמן חרישה למבחן. במסעדה? אם המנה היתה יותר גדולה, *אולי* היא היתה אופציה לאנשים שבאו עם מאנצ'יס.
האנטרקוט היה בקצה התחתון של סטייק לגיטימי במסעדה. לא רך במיוחד, טעים אבל לא מענג, פה ושם חלקים צמיגים. הפילה, לעומתו, היה פשוט לא טוב, רחוק מלהיות נמס וחלק כמו שנתחי עילית כאלה יודעים להיות, עשוי יתר על המידה ואני מסופק אם היו שם 300 גרם.

בקינוחים לא נפלנו בשני המובנים: אצבעות פילו עם תפוחים (לא בטוח שזה שם המנה בתפריט) היו טובות וזהו, קרפ ממולא קצפת ותותים היה מתוק ונעים בזכות הרבה קצפת מתוקה ותותים טובים שחלקם הרגישו מבושלים בסוכר. הקרפ עצמו - לא ברמה של מסעדה.

כ-750 שקל לארבעה סועדים (כולל כוס יין, לפני טיפ) הרגישו לי כמו כסף זרוק. אפשר היה להפגש על פיצה ובהפרש לקנות לילדים של שני הצדדים סמארטפונים משומשים, לפעם הבאה שיאבדו. והם יאבדו.
 

Tanaqui

New member
אני חייבת לחלוק עליך בנקודה מסוימת

איפה מוצאים סמארטפונים משומשים ב-750 ש"ח? מה זה פה, הסמויה?
חוץ מזה, לא נותר לי אלא להשתתף בצערך על זריקת הכסף. נשמעת ארוחה מיותרת למדי.
 

dfl

New member
ebay

למשל, $70 לאייפון 3GS משומש במצב מצוין, unlocked.
 

Gרר

New member
אבל למה? למה?

למה את מבאסת?

כבר הרבה זמן אנחנו אומרים שבפעם הבאה שיתחשק לנו בשר ננסה את המקום בנווה צדק.
מה נעשה עכשיו?
 

foofoo77

New member
תלכו למקומות אחרים

זו בדיוק היתה החוויה שלנו שם
הגדיל ועשה השף שהסבירו לו שמדובר באשה בחודש תשיעי והגיש לי סטייק מדיום וול או וול דאן ואני ביקשתי מדיום (כן כן , בהריון אפשר לאכול מדיום!!!!!)
במיט בר עשו לי יופי של מדיום (ו 9 ימים אחרי הלידה עשו מדיום רייר שאפילו אני ביקשתי להחזיר אותו מעט לאש כדי שטיפה יתחמם).
 

החתולית

New member
החוויה שלנו שם היתה שונה

לפני שנתיים ביום ההולדת של הבחור, אכלנו שם סטייקים מצויינים עשויים בדיוק כמו שביקשנו, ולצידם תרד מוקרם וגרטן תפוחי אדמה חם.
 

vicz

New member
מצטרפת ל-"למה?למה?"

מפנטזת שנים על ארוחה שם, קראתי הרבה דיווחים טובים ועכשיו....

נראה לי שבכל זאת אנסה אם יצא לי.
 

Gargeran

New member
לא הצלחת להתלהב זה אנדרסטייטמנט

הכותרת הייתה צריכה להיות "הצלחתי מאוד להתאכזב"
נשמע ששום דבר לא עמד בציפיות (במקרה הטוב).

האמת היא שבעקבות ביקור עם ידידה בשיין אנד שארפ, שהייתה "רק בסדר", עלה אצלי החשק לנסות שוב את מקום של בשר אחרי מספר שנים (כי הידידה הייתה שם יום אחרי ואמרה ששם היה יותר טעים). אז עכשיו אני עוד יותר מסוקרן לבדוק :)
 

dfl

New member
לשון המעטה או לא, זו הייתה החוויה

משום שמאד ניסיתי להתלהב. שותפי לסעודה הם חובבים אדוקים של המסעדה הזו ובאתי בגישה מאד חיובית. גם אני סקרן לבדוק שוב את המקום, כדי לדעת אם זה אני או הם (ושובל מעריציהם).
 
למעלה