אלורה
+ בנדיקט
, שד' רוטשילד

mereng

New member
אלורה
+ בנדיקט
, שד' רוטשילד

מפגש בנות שחיכינו לו המון זמן. חיפשנו מקום של אוכל כייפי, שיהיה נעים להתנחל ולקשקש בו, ואני בחרתי באלורה שסומנה אצלי כבר מזמן כאופציה מבטיחה בתחום הפחמימות.
השארנו את הדיאטה בבית והתכוננו להסתערות (וכשאני אומרת התכוננו, אני מתכוונת שאחת מאיתנו רצה 50 דקות כהכנה לכמות הקלוריות שתיכנס אליה... ולא, זו לא אני לצערי).

המקום היה רגוע ומקסים, והושיבו אותנו בשולחן פינתי עם ספה עגולה שמצאה חן בעיני מאוד כי היתה נוחה להפליא (והיה מקום לכל התיקים והמעילים שתמיד מעיקים קצת).
השירות היה טוב מאוד אם כי המלצרית התקשתה מעט לתאר לי את 2 המנות שהתלבטתי לגביהן אבל היא היתה כל כך חיננית ומקסימה שהכל נסלח. כמה נעים לקבל שירות ממלצר שבאמת משתדל שיהיה לך נעים, כולל לאסוף בצניעות ערימה של מפיות משומשות שהצטברה על השולחן. השארנו דמי שירות של 20% בשמחה.

לראשונות חלקנו פיצה לבנה עם כמהין וארטישוק - מצויין !
בצק פריך ודק, שלא הפך לסמרטוטי, והחזיק בכבוד את הגבינות והארטישוק המשומר והאיכותי (מהמרת על ייבוא מאיטליה). השילוב עם הכמהין היה מצויין, וכולנו התמוגגנו.

בעיקריות, כל אחת הזמינה פסטה - האחת פסטה קרבונרה עם חזה אווז, אספרגוס טרי וחלמון נא שעורבב לפסטה, השניה ניוקי ערמונים ושמנת ואני הזמנתי לאחר התלבטות רביולי ריקוטה וכמהין עם אספרגוס, ועגבניות שרי מנומרות- רוטב על בסיס שמן זית.
כל הפסטות היו טעימות ממש, מנות נדיבות יחסית למה שאני רואה לאחרונה בת"א, וכולנו היינו מרוצות עד האזניים.

יחד עם 2 שתיה קלה הגענו ל- 285 ש"ח, וקיבלנו OTH סורבה של בננות ותמרים עם אגוזים (לא טעמתי אבל האחרות טענו שהוא חביב וקצת דומה לגרבר קפוא...).

החלטנו לשוטט ולחפש קב"א.
איכשהו הגענו לבנדיקט, שם התלהבנו מהקינוחים המיוחדים שקראנו בתפריט ספיישל לחנוכה- פאנקייקס ממולאים בקרמים שונים ! החלטנו להכנס.
המארח בכניסה טען שכל בפנים מוזמן, ושלח אותנו לשבת במרפסת. זה לא הפריע לנו כיוון שבאנו רק לקינוחים וקפה ורצינו להמשיך ולשוחח בשקט יחסי. מצד שני זה גרם לשירות פשוט להתעלם מאיתנו... ממש אנטיתזה לשירות באלורה. נאלצתי לבקש 3 פעמים מים, משני מלצרים שונים, ובסוף קיבלתי את כוס המים רק כשהחזירו את העודף מהחשבון' וגם זה אחרי שאמרתי למלצר שזו הפעם השלישית שאני מבקשת

הפאנקייקס הממולאים היו אכזבה ממש. איכשהו חשבתי על משהו בסגנון של קובה- 2 פאנקייקס דקים עם מלית באמצע. בפועל הגיעו 3 פאנקייקס עבים מאוד אחד על השני, כשבשניים העליונים עשו חור באמצע ומילאו בקרם, ולמעלה פיזרו משהו. חברתי בחרה ב"קרם מרציפן וטונקה", אני בחרתי ב"קרם שוקולד לבן ופולי קפה גרוסים". הקרמים היו כבדים, משחתיים וטעימים, אבל הפאנקייקס עצמם היו איומים ! דחוסים ותפלים למעט טעם חזק של אבקת אפיה.... הדרך היחידה לאכול אותם היתה למרוח עליהם שיכבה נדיבה מאוד של קרם טעים, או להטביע בסירופ מייפל. אכלתי 2 יחד עם הקרם (כי הייתי חייבת למרוח את הקרם על משהו, הוא כבד מידי לאכילה נטו בכפית), השלישי נשאר מיותם. הקפה שלהם היה טעים.

בקיצור - אכזבה ממש. ועוד משהו קטן שביאס אותי קצת- חיפשתי שתיה חמה קצת מיוחדת (שוקו על בסיס שוקולד ולא שוקולית, או סחלב חם, משהו חם שחורג מהשטאנץ' של קפה ותה), ופשוט אין. חבל. למקום שמתגאה במבחר ארוחות בוקר מסחרר כל כך, כדאי להשקיע גם בתחום המשקאות החמים.

הלומות פחמימות ושומנים נפרדנו ברחוב וחזרנו הביתה.... עד למפגש הבא
 

mereng

New member
פאנקייקס במלית קרם שוקולד לבן ופולי קקאו גרוס

 

Cafe Latte

New member
אני גם לא כל כך אוהבת את הפאנקייקס של

הבנדיקט. יש להם טעם נורא עוגתי ואני מעדיפה את הפאנקייקס שלי יותר דקים, ובלינצ'ס-תיים.
 

sweetdreams

New member
אני דווקא אוהבת פיינקייקס עבים

הרבה זמן שלא אכלתי פיינקייקס בבנדיקט, אבל כשאני מכינה בבית אז אני מכינה אותם שמנים ועוגתיים.
 

mereng

New member
הם היו מהפאנקייקס הגרועים שאכלתי אי פעם....

גם מבחינת מרקם, אבל בעיקר מבחינת הטעם החזק של א. אפיה (או סודה לשתיה, אני לא סגורה על עצמי- מן טעם מתכתי כזה אפייני).

ועוד משהו שקצת עצבן אותי- המלצרית נתנה לנו כרטיס של טיים-אאוט ואמרה שיש להם עכשיו תחרות של ארוחת הבוקר הטובה בעיר, ומי שמראה למלצרית בנייד שהוא הצביע עבור בנדיקט- יקבל על חשבונם כוס של מיץ סחוט או איזה צ'ופר דומה.... זה חוקי בכלל לקנות ככה קולות הצבעה ??
קצת עצבן אותי, מודה...
 

TheNewGirl1

New member
ואם כבר מדברים על מקום שמתמחה בא. בוקר...

מחרפן אותי שבבנדיקט המיץ תפוזים הוא לא סחוט טרי...

זה רק אני??
 

bruno01

New member
אני כבר המון זמן רוצה לאכול שם

אחרי ששמעתי על השיפור הניכר ברמת האוכל שהמקום עבר.
לא יוצא לי לאכול הרבה איטלקי בחוץ (אולי כי די פשוט להכין בבית),אבל הם בהחלט איפושהו בראש הרשימה האיטלקית שלי.

אין על פיצות לבנות ודקות כשהן טובות!
 
למעלה