יותר טוב כלום מכמעט

pix37

New member
יותר טוב כלום מכמעט

בזמן האחרון אני לא מצליח למצוא את הזמן לכתוב ביקורות אמיתיות (ארוכות ומנומקות עם סיפור מקשר) אך יצא לי לאכול בכמה מקומות מעניינים שחבל לי לא לשתף בעניינם - אז קבלו כמה התרשמויות קצרצרות מכמה מקומות נחמדים.
 

pix37

New member
בוצ'ר באר - butcher bar - עסקית צהריים

לאור הביקורות הנלהבות ירדנו אתמול לעסקית צהרים כמה חברה מהעבודה. המקום היה מפוצץ ונראה שהם לא נערכו לכמות כזו של אנשים כך שהמלצר היחיד (וכנראה אחד השותפים פשוט קרס תחת העומס).


תמורת 45 ש"ח מקבלים מנה עיקרית (לרוב סנדביץ משודרג או סלט) תוספת פחמימתית (צ'יפס, פוטטו, אורז וכו'...) ושתיה בלי הגבלה (תרכיזי פריגת) או פחית אחת ממשפחת פפסי.

אני והצמחוני השני הזמנו שנינו את השווארמה פטריות בלחם פראנה, חבר נוסף הזמין את נתחי הפלדה (בשר אחוריים בבישול איטי) ומשתתפת נוספת משהו על בסיס עוף. כל המנות היו מוצלחות מאוד - והוגשו בלחמית הפנרה (לחם אש מרוקאי אשר המשתתף המרוקאי מביננו טעם שאין שום קשר בינו לבין הלחם המרוקאי המקורי). בכל מקרה היה טעים מאוד.
האכזבה היחידה היתה בגזרת התוספות מאחר "ובחיפאית מדוברת" כאשר מדובר על תוספת מדובר על צלחת / מנה יפה של התוספת וכאן היה מדובר בקערונת קטנה (כמו הקעריות של הזיתים) אשר מולאה בתוספת. מעט מידי ומאכזב.

אני הזמנתי פוטטו מרוקאי אשר היה חתיכות תפוחי אדמה מבושלות ומטוגנות עליהם נזרה כמון - מוצלח מאוד.
שניים נוספים הזמינו צ'יפס "רגיל" וקיבלו צ'יפס מקדונלד'ס קלאסי.

סה"כ מקום מוצלח אשר מכין אוכל טעים בתמחור הוגן - בכל מקום אחר בארץ הוא היה זוכה להצלחה רבה - אבל במונחים חיפאים ה- VFM שלו גבולי !
 

גסטרו

New member
בוצ'ר בר - מייל שקבלתי מחברה שסעדה שם היום

היינו היום בצהריים באחת..ממש לא היה מפוצץ ומכיון שחם היו שולחנות בחוץ והיה המון מקום
הלחם המרוקאי עם הבשר המעושן היה נפלא.החריימה פירות ים לא נפלנו...
הטאפס איקרה ואינטיאס כא בעשרה.שח נפלא
הטירמיסו חמשעשרה שח טוב מאד.בקיצור מחכה לך לביקור נוסף
 

pix37

New member
אדלה רמת ישי - בילוי ערב

הבייבי סיטר הנוכחית הסכימה לאפשר לנו כמה שעות חופש והחלטנו לנסות שוב את אדלה ברמת ישי.
לא הייתי שם כבר כמה שנים אך זכרתי מקום שגרתי באוריינטציה מבוגרת מידי בעבורנו.

הגענו ביום רביעי אשר הוגדר כערב לטיני - מה שבעיקר השפיע על המוזיקה כל הערב (מבחינתנו סבבה).
בהתחלה הושבנו על ידי מלצרית ג'ינג'ית צעירה לחוצה ולוחצת מידי - דחילק עוד לא התיישבנו - לא הסתכלתי על התפריט ואת כבר מתחילה לתחקר אותי על היין. מיד לאחר מכן מסיבות שלא ברורות לנו התחלפה המלצרית שלנו במלצרית אחרת גם ג'ינג'ית אך מבוגרת מעט יותר אשר היתה פשוט נפלאה - אמפטית מבינה, מנסה להבין מה באמת אנחנו רוצים / צריכים ולכוון אותנו לשם. בהחלט מלצרית נהדרת אשר שיפרה לעין ערוך את החוויה.

תפריט היין בהחלט הראה על מחשבה מעמיקה (כל הכבוד פרוטגוניסט) כאשר הציג שורה של יינות ראויים מאוד במחירים סבירים, התחלתי עם קברנה סובניון של הרי הגליל - שהיה הפתעה נעימה - בחודשים האחרונים התמקדתי בלהכיר סוגים חדשים של ענבים ויינות פחות שגרתיים כך ששכחתי כמה מוצלח יכול להיות יין בסיסי טוב - היין היה נהדר - טעים מורכב במידה והיווה תמורה נהדרת ל- 29 ש"ח לכוס שהוא עלה.

אח"כ הצלחתי פחות עם היין הלבן שנין בלאן משהו - שהיה מעט תוסס ולא כל כך מוצלח. - גם 29 ש"ח לכוס

אישתתי היתה במצב רוח לשתות והזמינה סאוור כלשהו בבקשה שיוגש חלש ככל שניתן - וכמובן הוחזר למקצה שיפורים ודילול עד שהגיעו לדרגת החולשה שהיא אוהבת (בלא טעמי אלכוהול). 40 ש"ח לטעמי מיותרים.

אישתי הזמינה מנת שרימפס גדולה ברוטב כלשהו על בסיס בצל ומעט עגבניות - המנה היתה נדיבה מאוד והרוטב לא רע (מעניין לא מאוד מלהיב), 68 ש"ח.

בשלב הזה אני הזמנתי ממיוחדי אותו היום ירקות בתנור עם שמן זית - 28 ש"ח למנה לא גדולה אבל נהדרת של מגון ירקות צלויים בתנור עם שמן זית ומלח - מנת פאבים נהדרת לצמחונים שחבל שלא מוצאים אותה יותר כמנה עצמאית - כמה פשוט ככה טוב.

ע"ח הבית קיבלנו גם לחמניות נחמדות מאוד.

סה"כ 205 ש"ח מוצדקים מאוד, ובהחלט נחזור.
 

pix37

New member
גבריאלה ורות - בית קפה - רח' החרובים פרדס חנה

מקום קטן וחמוד מאוד בפרדס חנה - חופשי וזרוק בלי לעשות את עצמו (ראה מקרה ה- BLUE BUS) החליטות שלהם נהדרות, מדף הספרים המשומשים לקריאה / מכירה נהדר.

ובכל יום יש ספשיאל צמחוני ובשרי לקראת צהריים - משום מה בכל הימים שהגעתי תמיד היה אותו ספישל צמחוני - מה שהוגדר כקארי ירקות על מצע אורז.

קארי זה לא ! אפילו לא קרוב ! מזכיר יותר תבשיל ירקות על מצע אורז - ברוב הפעמים שאכלתי אותו הוא היה מצוין - בפעם האחרונה בה החליטו לשדרג אותו עם טופו הוא היה ממש לא !

48 ש"ח למנה.

מקום נחמד בהחלט
 

pix37

New member
לא, אני לא מכיר - ספרי

איפה היא ממוקמת ? ומה יש שם?
 

pix37

New member
מאפים תימנים בחנות ירקות - תנובת הארץ - פחנכ

רח' הדקלים פרדס חנה. (אני מקווה שאני לא טועה בשם החנות - זו שמצויה בצד של דידו סנטר ליד המסעדה "הסינית".)

בימי חמישי ושישי בחנות הירקות מוכרים גם מאפים תימנים מצויינים

ניסינו קובנה קלאסית וקובניות (אותו דבר רק בצורת שבלולים קטנים במגש) שהיו שניהם נהדרים - קרום קשה מתפצפץ, תוכן רק אך עמיד (לא דביק) שתיהן החזיקו מעמד והשתבחו גם בחימום מאוחר בתנור, ופשוט ספגו את החמאה / רסק עגבניות שהנחנו עליהם ! מעולה

30 - 35 ש"ח לקובנה / מגש קובניות.

הסחוג לידם היה מעט פחות מוצלח - הוא אוחסן בטמפרטורה נמוכה מידי על סף קפיאה - וכאשר הופשר המרקם שלו לא היה מוצלח והורגשה מרירות מסויימת - חבל כי כיום קשה להשיג סחוג אמיתי תוצרת בית.



לידם ניסי
 

pix37

New member
חומוס האחים - הדקלים פחנ"כ

במרכז המושבה פרדס חנה - במקום בו פעל עד לא מזמן בית מאפה די גרוע - הוקם חומוס האחים, אשר נקווה שיזכה לקצת יותר הצלחה מאשר בית המאפה הקודם.

הזמנתי שקשוקה שהיתה נחמדה מאוד, הגיע עם חצי כיכר לחם אחיד טרי וצלוחית חומוס.

החומוס לא משהו - מהסוג הסמיך יותר האופייני יותר למשולש מאשר לצפון - אשר לא צפוי כי הוא יהווה תחרות אמיתית לחומוסיות המבוססות באזור (חמסה חומוס המעולה, יוסף החומוסיה המזגזגת, והבלו באס המיתולוגי) השקשוקה היתה טובה יותר הבסיס נעשה נכון והם הצליחו להוציא את הביצים בדיוק בשניה הנכונה.

ההערה היחידה היתה כי כאשר ביקשתי את השקשוקה חריפה להניח על המחבת בתום הבישול פלפל ירוק שלם זה לא פתרון - לא היה לי ברור מה אני אמור לעשות איתו ואיך הם ציפו כי טעמיו יחלחלו לרוטב !
 

pix37

New member
סנדביץ חביתה עשיר וקפה - 7 ש"ח צמת גולני

את השלטים שלהם רואים כבר מהכביש אשר מבטיחים לחמניה על חביתה וקפה ב- 7 ש"ח
במחיר הזה לא היו לי ציפיות גבוהות ולשמחתי התבדתי.
לחמניה נדיבה מאוד - לא לחמיית אצבע אלא לחמניית שמונה אמיתית.
חביתה טריה - אליה מוסיפים מה שבא לך מבאר הסלטים התעשייתי + ירקות.
בפועל מתקבלת לחמניה טריה עשירה וטעימה מאוד.

יחד איתה מקבלים אספרסו מקפסולה - סטנדרטי מינוס

אבל בשביל 7 ש"ח זה מיצוי מקסימלי של VFM (מתי שולחים לשם את קונפורטי
)

בפועל יש להם שני סניפים אחת ממש לפני צמת גולני והשניה בכניסה לחוות השומר (בסיס האוגדה)
 
למעלה