עוד 24 שעות לפקיעת הפסקת האש וטבח הכורדים ע"י הרודן ארדואן

סטילהוק

New member
עוד 24 שעות לפקיעת הפסקת האש וטבח הכורדים ע"י הרודן ארדואן

לא לשכוח שטראמפ אליל הליכודניקים הוא זה שדם הכורדים על ידיו ואם יתבצע טיהור אתני המוני כפי שמכנן הרודן הטורקי מוסלמי נאצי בן בריתה של איראן לבצע ישר עם תום הפסקת שעל פי דיווחים מהשטח גם ככה לא ממש נשמרת במלואה והופרת בהפצצות מהאוויר של הטורקים לפחות כבר 17 פעמים מאז שהחלה, ארדואן ייחשב לפושע מלחמה שיישפט בהאג, ולצידו יישב טראמפ ששותף לפשע המלחמה הזה, ולא יינקה ממנו, ובעיקר אחרי שנתן אור ירוק לארדואן לבצע טיהור אתני וטבח המוני של שחיטת הכורדים בני בריתו, ש 11,000 לוחמים ולוחמות שלהם הקריבו את נפשם ונפלו בקרב עם דאעש במקום חיילים אמריקאים שרק חיפו עליהם מהאוויר, אחרי שטראמפ השפל והבוגדני תקע להם סכין בגב וגם העז לטעון ברוב חוצפתו (הרצחת וגם ירשת?).שלא מגיעה להם עזרה מארה"ב בגלל שסרבו להשתתף במבצע הפלישה לנורמנדי, שזה שקר היסטורי גס ומכוער של אדם בוגד ושפל שלא בוחל בשום אמצעי בכדי להצדיק את מעשיו הנפשעים.
 

רשוי

New member
טראמפ צדק אף טיפת דם אמריקאית לא נשפחה

מתנגדי טראפ השמאל הארור המעוות המשיחי בארהב, פגשתי כמה תושבי ארה"ב כאן הם מעריצים את טראמפ,אנשים אלה פרופסורים האוניברסיטות בארהב
 

סטילהוק

New member
ברור, כי 11,000 לוחמים ולוחמות כורדים הקריבו את חייהם

במלחמה נגד דאעש, בעוד שהאמריקאים רק מחפים עליהם מהאוויר. העיקר שטראמפ עוד מתגאה ללא שום בושה בכך שהוא זה שנלחם בדאעש וניצח אותם. לא ולא, הכורדים האמיצים, נשים וגברים נלחמו והקרבו את חייהם במלחמה נגד דאעש, ובסוף טראמפ השפל והבוגדני נטש את בני בריתו שמנעו אבידות של עשרות אלפי חיילים אמריקאים ותקע להם סכין בגב. ואחרי שארדואן שותפו לפשע נגד האנושות יבצע את זממו ויערוך טיהור אתני במאות אלפי הכורדים שבצפ' סוריה שניהם יעמדו לדין בהאג על פשעי מלחמה, רצח עם וטיהור אתני ששניהם היו שותפים לו.
 

רשוי

New member
איך מבין מה נתניהו עשה בישראל אז מה אתה מבין בנשיא ארה"ב

מדינה ידידותית לנו ,בגלל השכלתך תרגמת ביקורת שמאל הזויה מארהב
 

סטילהוק

New member
אינך מבין בכלל איפה אתה חי ליקוקניק

וכשטראמפ יתקע לך סכין בגב אל תבוא לבכות לנו ליכודניק תלך לבכות לאדונו פוטין.
 

רשוי

New member
ליקוקניק אביך,יצאת קוף מכוער ,מי תתחתן עם זבל שמאלני כמותך??

 

רשוי

New member
מלקק תחת מקצוע שכמותך ככה זה בשמאל ספרו לי יש לי חבר שמאלני

 

סטילהוק

New member
היחיד שמלקק תחת מקצועי זה אתה שמלקק לנתניהו על בסיס יומי

שפוט של נתניהו. בניגוד אליך ולקקני תnת כמוך, אני לא שפוט של אף אחד.
 
למעלה