האם הולך להתחולל מהפך בתיק האונס המזעזע?

האם הולך להתחולל מהפך בתיק האונס המזעזע?

עורך דינו של הנאשם באונס הילדה בת ה-7 טוען כי ישנן קשיים בתיק החקירה. ''אנשים הולכים להיות בהלם מהתוצאה שתתקבל בימים הקרובים''.
ערוץ 7 , ט"ו בסיון תשע"ט 18/06/19 09:20
עו"ד נאשף דרוויש, פרקליטו של הפלסטיני הנאשם באונס הילדה בת ה-7 באזור מודיעין מעלה הבוקר (שלישי) תהיות בדבר התנהלות החקירה.
בשיחה עם חדשות 12 אמר עו"ד נאשף דרוויש: "לאחר שעיינתי בפרטי התיק אני יכול להגיד לך - מדובר במשפט דרייפוס, התיק יתהפך בימים הקרובים".
פרקליטו של הנאשם הוסיף: "אני אומר בוודאות שאנשים הולכים להיות בהלם מהתוצאה שתתקבל בימים הקרובים''.
בריאיון לגלי צה"ל סיפר עורך הדין ''אמנם לא פגשתי אותו, אך שוחחתי עמו ועם חברי משפחתו. ראיתי את כתב האישום, אין מחלוקת על חומרת הדברים ככל שרשום בכתב האישום: אם הוא נכון, זה אירוע חמור".
עורך הדין הוסיף: "הוא מנהל חיים נורמטיביים והדבר הזה בא כרעידת אדמה לו ולמשפחתו. הוא עובד שם שנים, אף פעם לא עלתה טענה כזו. אתה רואה את האדם הנורמטיבי הזה ומצד שני אתה רואה את הסיפור המזעזע - משהו לא מסתדר.
"המקרה הזה הוא מקרה מאוד ייחודי שמעלה הרבה תהיות - לא רואים הרבה סיפורים כאלו", טען עורך הדין. "מיוחסים לו בכתב האישום דברים חמורים, אבל לראות איך פוליטיקאים בכירים וראש הממשלה באים ומתייחסים לסיפור - רק בגלל שהוא ערבי לא מגיעה לו חזקת החפות?".
מקור: https://www.inn.co.il/News/News.aspx/404929
 
חברים , אתם לא חושדים בי שאני שמאלני אבל תקראו

האם המשטרה עצרה ערבי חף מפשע? • כל סימני השאלה בפרשה
האם אל חמיד קטוסה, הערבי מדיר-קדיס שמואשם בהתעללות בילדה בת 7 - הוא באמת התוקף? • מורה שבביתה עבד בזמן בו התרחש, לכאורה, האירוע, מנהלת בית הספר - וגם מעסקיו טוענים שלא • בשיחה של חרדים 10 עם תושב היישוב, המעורה מאוד בחקירה - עולים סימני שאלה רבים
ספור ההתעללות בילדה בת ה-7, תלמידת בית ספר ביישוב חרדי באיזור בנימין, שהותקפה, לפי החשד, לפני כשלושה חודשים בידי נזמי עבד אל חמיד קטוסה, פלסטיני בן 46 מהכפר דיר קדיס, שעבד בבית הספר כאיש ניקיון ותחזוקה – מסעיר את המדינה.
אולם, בשיחה שקיים אתר חרדים 10 עם יצחק (שם בדוי, לבקשתו, למניעת זיהוי), תושב היישוב בו התרחש המעשה המזוויע, ואשר מעורה בחקירה – “הייתי במשטרה כמה פעמים וגם בבית משפט” – ובעבר אף העסיק את הערבי כפועל בביתו, עולים סימני שאלה רבים על התנהלות החקירה של המשטרה.
ובעקר שאלה מרכזית ומטרידה במיוחד: האם בידי המשטרה עצור מי שבאמת התעלל בילדה או שמא התוקף האמיתי ממשיך להסתובב חופשי.
“הערבי עבד בבית שלי, אני מכיר אותו היטב, ואני מכבד אותו. מצד שני אם הוא עשה את זה – שייענש קשות”, הוא פותח. “אבל משהו תמוה. המשטרה חשדה בתחילה שזה קרה בבית שלו בכפר דיר קדיס. הם הפכו את הבית, חיפשו ממצאים, אבל הבינו שיש מחסום צבאי וזה די ירד מהפרק.
“כל הערבים שנכנסים ליישוב היהודי עוברים בדיקת משטרה וצבא. אבל לא בגלל זה אני אומר שלא הוא זה שביצע את זה, אלא בגלל שזה פשוט לא מסתדר עם נתוני החקירה של המשטרה.
“באיזה שלב הגיע מכר יהודי של אל חמיד קטוסה מהיישוב היהודי למשטרה ואמר: בתאריך שאתם חושדים שבוצע המעשה, הוא בכלל היה בבית של מורה מבית הספר, עשה שיפוצים. במשטרה אמרו: אם כך, זו הזירה בה התרחש המעשה החמור.
“כעת, שימו לב: השעה 13:00 בצהרים, ערבי מבוגר לוקח ילדה חרדית מבית ספר, במרחק 12 דקות הליכה ברחוב סואן, עד לבית בו כביכול אירע המעשה. הילדה מתנגדת, הוא גורר אותה בכוח, כשלפי כתב האישום היא גם בוכה, מכניס לבית – ואף אחד לא רואה. מי שמכיר את היישוב יודע שזה בלתי מציאותי”.
רכב, אגב, לא היה בקשות קטוסה. אין לערבים שום אפשרות להכניס רכבים ליישוב היהודי, והפועלים נכנסים רגלית בלבד. מה גם, שבכתב האישום וכן מעדות הילדה, לא עולה כי בסיפור היה מעורב רכב.
כאן עולה סימן שאלה נוסף.
יצחק: “בתאריך שהחוקרים חושדים שאירע המקרה, אל חמיד עבד בשיפוצים אצל המורה, והמורה העידה ואישרה כי מהשעה 10:00 עד 15:00 הוא אכן עבד אצלה, בעוד היא היתה בבית, וילדיה היו איתה.
“המורה, בעצם, היא האליבי שלו. גם מנהלת בית הספר הייתה במשטרה לחקירה, והתחננה שישחררו אותו, כי לא מציאותי שהוא יעשה דבר כזה, שלא יכול להיות שזה הוא. כל בית הספר מרושת כולו במצלמות אבטחה. שום מצלמה לא תיעדה שהוא נתן לה סוכריה.
“המשטרה קיבלה בומבה. המורה הפריכה להם את כל מה שחשבו. הם הלכו אחורה וחזרו בהם מהתאריך. לכן המשטרה ערפלה את התאריך. השופט הצבאי שאל אותם: איך חזרתם בכם מהתאריך? אמרו: טעינו. ובאמת בכתב האישום כתוב ‘בין החודשים פברואר לאפריל 2019 או במועד סמוך לכך’.
מה, האמא לא יודעת כיוון של שבוע, מתי זה היה? עד כדי כך זה מעורפל? ילדה מגיעה הביתה היסטרית מהזוועה שעברה, והולכת לישון בלי לספר כלום? ככה במשך כמה ימים? והאמא, שמגלה את הבגד המוכתם, לא חוששת? לא הולכת לקופת חולים או לחדר מיון?”
יצחק מדגיש: “כתב האישום הוגש בגלל שלפי הפוליגרף שביצעו לו הוא שיקר, אבל זה בפני עצמו לא תקף כדי להאשים אותו”.
בנוסף, כפי שנחשף הערב בחדשות 12, יומיים לאחר שנתנה הילדה את עדותה על המעשה הטראומטי שחוותה, היא שוחחה עם מורה בבית הספר וסיפרה לה על המקרה. בעודה חושפת את הזוועה, היא הצביעה על הנאשם, שעמד בחצר בית הספר ואמרה לה כי הוא האיש שהתעלל בה.
“מעבר לכך אין שום תיעוד”, אומר יצחק. “בתיק אין שום ראיות פורנזיות”.
“הערבי הזה גם שומר חוק”, הוא מוסיף. “פעם אח שלי, שמעסיק אותו, רצה להביא לו כסף בלילה. הוא לא הסכים לזוז מהמקום שמותר לו. אמר: מישהו יזרוק אבן יאשימו אותי.
“אין לו לא שום עבר פלילי. הוא מקבל שכר גבוה מאוד. הוא היה פעם מורה בבית ספר ערבי. הוא אחד שמביא פעלים שעובדים תחתיו, והוא מזהיר את הפועלים שלו לשמור על החוקים. הוא אחד שנזהר”.

המשפחה של הילדה היא משפחה מכובדת, המתגוררת במרכז היישוב. התלונה למשטרה הוגשה רק כשבועיים לאחר המקרה, לאחר שבני המשפחה התייעצו עם רבנים.
“עוד דבר לא מובן”, ממשיך יצחק. “הילדה, בת 7, באה הביתה אחרי כזה מקרה, שערבים החזיקו בה וצבטו אותה והתעללו בה, כפי שמופיע בכתב האישום, ובבית אף אחד לא יודע בכלל? לא רואים שום דבר מחשיד? אחרי כזה מסע מטורף של זוועות, היא באה בנחת הביתה, הולכת לישון?”
רק שבוע וחצי אחר כך, הילדה מתחילה לספר על המקרה הנורא.
מה עלה מבדיקה של הילדה בבית חולים? אנחנו שואלים.
“האמא הסכימה רק לבדיקת רופא משפחה”. לפי החקירה, בדיקה רפואית שעברה מאשרת כי היא עברה התעללות.
לדעת יצחק, הילדה עברה התעללות, “אבל מי שעשה את זה – זה לא הערבי הזה. מי שייקח את התיק של המשטרה ואת הכתב אישום”, הוא אומר, “הוא יראה שם מלא סתירות ודברים לא הגיוניים שיקרו פה ביישוב”.
אז מה באמת קרה פה?
“יש מצב שמי שתקף אותה אמר לילדה להגיד מה עשו לה, המציא לה סיפור שעליו היא חוזרת. אולי זה ערבי אחר, אולי שכן, אולי שבבניק בסביבה, ונראה שלמשטרה הכי נוח לזרוק את זה על הערבי. וזה מה שהכי מפחיד, שאם זה כן קרה – התוקף מסתובב חופשי”.
 

ai21

New member
בהחלט חושדים. ילדה בת 7 בוכה שאנסו אותה

מצביעה על מבצע העבירה,
לדעתך - אין להאמין לה.
צריך להעביר אותה מסכת השפלות והכפשות קודם.
אולי לבקש ממנה לבצע הדגמה לעיני השופטים,
או להוציא את הנאשם נקי - בלי כלום.


ילדה שעובר עליה משהו קשה - קודם כל נסגרת.
אולי בוכה, בטח מסרבת לדבר, מרגישה שהיא האשמה. אנסים לרוב דואגים להטיח זאת בקורבן.
היא הרי לא התנגדה - אולי אם הייתה צורחת אולי הייתה יכולה לעשות משהו.
מבינים שמשהו קרה - אבל לא מה,
לוקח כמה ימים עד שהיא מסכימה לדבר,
לספר.
ועדיין מבועתת להגיד שלא התנגדה. שהיא בכלל חשבה שהוא סתם נחמד.

ואז עוכר הדין הנכלולי אומר -שהנאשם בכלל לא אשם.
שזה מוכיח שהיא המציאה,
ומישהו אחר אשם.
 
אני לא מבין כלום בחקירות מעין אלה

אבל נראה לי שזה יהיה תיק מאד קשה בבית משפט
לא בטוח שתהיה הרשעה
 
כשחושדים צריך לחקור ולא לבצע לינץ

נניח שיש רק עשרה אחוזים שהאדם הזה זכאי.
כמובן שצריך להרחי אותו מיידית מכל מסגרת עם ילדים, אבל לשם מה לפרסם אותו בכותרות כאילו הוא כבר הורשע??
ואגב אני לא משפטן אבל יש לי תחושה שההסתברות שהוא ייצא זכאי גבוהה בהרבה מעשרה אחוזים
 

ai21

New member
לשחרר אותו? אחרי שזוהה בידי הנאנסת?

אתה טוען שצריך לבקש ממנו יפה שהוא יתרחק מילדים עד שהמשפט יגמר?
וכמובן - לבקש יפה שלא ינסה לברוח.
ולא לפרסם מי הוא - כדי שהורי ילדים לא יוכלו להתגונן.
אבל אתה בכלל לא שמאלן.
&nbsp
יש עשרה אחוזים - שישחררו אותו. לא בגלל חוסר אשמה,
אלא בגלל חלמאות כלשהי מצד המערכת המשפטית.
כשהפרקליטות שבתה למשל - שחררו אנסים ממעצר הביתה,
ושופטים קבעו בחיפזון "לא אשם" - כי התביעה שבתה, והיה רק צד אחד.
 

ספי111

New member
כל עורכי הדין אומרים שהלקוחות שלהם חפים מפשע.

כולל יוסי כהן.
יש בסיפור כמה דברים לא ברורים וכדאי לחכות לכתב האישום.
 
לא המציאו פה שום דבר

הנורמה היא שהנאשמים טוענים שהם חפים מפשע ושהמערכת פועלת נגדם ובאופן בלתי הוגן.
&nbsp
האם יש לך בעיה עם זה?
&nbsp
האם רק לאלה שמדברים בשם רומן זדורוב מותר לשגע מדינה שלמה בתחקירים ובמחאות ובפוסטים?
&nbsp
האם רק לעמוס ברנס מותר לטעון לחפותו?
&nbsp
האם רק לפוליטיקאים שעומדים מול תיקים עמוסים של טענות, האשמות ועדויות מותר לטעון שמערכת המשפט נגדם?
 
למעלה