הכתבה הכי חשובה שתראו - פרויקט גדולות האומה

MissStefani

New member
הכתבה הכי חשובה שתראו - פרויקט גדולות האומה


https://www.ha-makom.co.il/project/gdolot-hauma-avenue

הנשים והגברים שלא שתקו, שכבו על הגדר ושילמו מחיר כבד כדי להביא את המהפכה וכדי שנוכל היום להגיד MeToo. מ-ש’ מלשכת שר התחבורה ועד מאי פטאל, מ-א’ מחטיבת גולני ועד שרי גולן – 30 שנים של גבורה

זה פרויקט מיוחד של המקום הכי חם בגיהנום
הוא לא מעכשיו אבל זו התשובה לכל השובניסטים פה
שלועגים לנשים רק מהיותן נשים המביעות דעה


אלו הנשים שלא שתקו וסללו לכולנו את הדרך

היא היתה "הנאנסת משמרת"
והיא היתה א מבית הנשיא
והיא היתה נ' מפרשת איציק מרדכי
והיא היתה הקצינה מפרשת רמון
וטיפת כבוד הן לא קיבלו במשך שנים על המאבק שניהלו
לא כבוד ולא תמיכה בזמן אמת
ומגיע להן ככ הרבה כי למדנו מהן ככ הרבה
הן באמת גדולות האומה
זה לא עוד פרויקט זה פרויקט מכונן
כנסו פנימה ותמצאו את כל מי שאחראיות ואחראים לקמפיין מי טו עוד הרבה לפני שהקמפיין הזה נולד

 

Yam7M

New member
את פתוחה לביקורת?

"
בעצומה שהתפרסמה בעיתון הצרפתי "לה מונד", חתמו מאה שחקניות, יוצרות ואקדמאיות צרפתיות על הטענה כי "ציד המכשפות" שבא בעקבות פרשות התקיפה וההטרדה המינית בהוליווד מאיים על החופש המיני. נאמר בעצומה, בין היתר, כי "החופש לפתות ולהציק הוא חיוני", כדי לשמור על החופש המיני.[7]
הנשים החתומות על העצומה קובעות שגברים צריכים להיות חופשיים להתחיל עם נשים: "אונס הוא פשע, אבל ניסיון חיזור, גם אם הוא עיקש או לא מוצלח, אינו כזה. היצר המיני הוא מטבעו פרוע ואגרסיבי, אבל אנחנו מספיק חדות הבחנה כדי לא לבלבל בין ניסיון להתחיל עם מישהי לבין תקיפה מינית".
בהודעה שפרסמו הנשים בנושא כתבו: "בעקבות פרשת הארווי ויינשטיין חלחלה ההבנה הלגיטימית אודות האלימות המינית המופעלת על נשים, בין השאר במסגרות מקצועיות, בהן גברים מסוימים מנצלים לרעה את כוחם. זה היה תהליך הכרחי. אבל פריצת הסכר הופכת היום להפך הגמור: מורים לנו איך לדבר, להשתיק את כל מה שעשוי להרגיז, ומי שמסרבות ליישר קו נחשבות לבוגדות ושותפות לדבר עבירה".
חותמות העצומה ציינו שלדעתן, במקום לעזור לנשים, ברגע שהקמפיין עבר את הגבול והפך למוגזם, הוא משרת למעשה את אויבי החופש המיני – קיצונים דתיים, ריאקציונרים, ומי שחושבים בהתאם למוסר הוויקטוריאני שנשים הן חסרות יישע, שיש להגן עליהן. עוד הן כתבו: "אנחנו מגיעים לגבול הגרוטסקה כאשר בשוודיה הצעת חוק מבקשת לחייב פרטנרים להסכים מפורשות או בכתב ליחסי מין. עוד קצת ונגיע לעולם בו שני מבוגרים שמעוניינים לשכב זה עם זה יצטרכו לסמן וי דרך אפליקציה, ולאשר מסמך המפרט את התנוחות שהם מסכימים להן, ואלה שלא".
לקראת סוף העצומה ציטטו החותמות את הפילוסוף רואן אוז'יאן, שלדבריהן הגן על הזכות להעליב כהכרחית ליצירה האמנותית. באותו אופן, הן טענו שהן מגנות על הזכות להציק, כהכרחית לחופש המיני.
ביקורת נוספת
המבקרת והמסאית האמריקאית דפני מרקין (אנ') פרסמה מאמר בעיתון ניו יורק טיימס "בפומבי אנחנו אומרות MeToo#, בינינו לבין עצמנו יש לנו חששות"[8] שבו הסתייגה מקמפיין Me Too, בנימוק שחלק מההאשמות שהועלו בו הן מעורפלות, אנונימיות וגבוליות.
מאמר מאת אנדרו סאליבן (אנ') בניו יורק מגזין תיאר את קמפיין Me Too, שבו רבות מהמתלוננות נותרות אנונימיות, כמקארתיזם.[9]"

לי ידוע על אחד שהתאבד בגלל זה.
....
בכל אופן אני לא נגד שירוץ ברשות של הפתח ובעזה.
 

Yam7M

New member
אות קלון...שאמור להיות משהו ששייך לעבר הרחוק

 
למעלה