?Yousexy Mossad Packer

?Yousexy Mossad Packer
http://www.news1.co.il/archive/001-d-387263-00.html

חשיפה / ראש המוסד בסכנת פיטורין

יוסי כהן השתמש בדירת האוסטרלי
ג'יימס פאקר למפגשים אינטימיים

ראש המוסד יוסי כהן השתמש בדירת היוקרה של ג'יימס פאקר במלון הדירות רויאל ביץ' בתל אביב בתקופה שכיהן כראש המועצה לביטחון לאומי בכך חשף עצמו לסיכונים מיותרים ולחשש שיוקלט או יצולם ראש הממשלה בנימין נתניהו ייאלץ לדון בהפסקת כהונתו
▪ ▪ ▪
ראש המוסד יוסי כהן השתמש בדירתו של המיליארדר ג'יימס פאקר בתל אביב למפגשים אינטימיים. כך נודע ל-News1. המפגשים התקיימו מספר פעמים בדירת היוקרה שמחזיק פאקר במלון רויאל ביץ' בתל אביב, המשמש כבית דירות.

יוסי כהן השתמש בדירת פאקר למטרה האישית האמורה, בתקופה שעמד בראש המועצה לביטחון לאומי (המל"ל). המדובר בתפקיד רגיש מכוחו נחשף כהן לסודות מדינה. כהן חשף עצמו בחוסר רגישות לסיכונים מיותרים בפני איל הון אוסטרלי - המקדש כוח וכסף גם תמורת ערכים, לרבות לכך שיוקלט או יצולם. סוד גלוי הוא כי בנסיבות דומות נסחטו בעבר מרגלים, פוליטיקאים ואנשי עסקים. אופן התנהלותו מעלה שאלה: האם כשיר הוא לכהן כראש המוסד של מדינת ישראל, החשופה לריגול אפילו מצד ידידות כארצות הברית.

הגילוי הנ"ל טעון בדיקה ו/או חקירה, שכן ברי: יש להבטיח שיוסי כהן, המכהן כיום כראש המוסד בישראל, לא יהא חשוף לסיכונים של סחיטה; קל וחומר כאשר הוא נראה במקום יותר מפעם אחת על-ידי עובדי המלון ואורחים שהגיעו. קרוב לוודאי כי נוכח חשיפת המידע ב-News1, יאלץ ראש הממשלה בזמן הקרוב לקבל הכרעות: האם לחייב את כהן להתפטר מתפקידו כראש המוסד, או האם לפעול להדחתו מהתפקיד.

פאקר נודע כמקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולבנו יאיר נתניהו. בימים אלה מתקיימת חקירה בחשד שבני הזוג נתניהו ו/או בנם יאיר קיבלו ממנו טובות הנאה.

נציבות שירות המדינה מקיימת עתה בדיקה, בהוראת היועץ המשפטי לממשלה, בחשד שכהן קיבל מפאקר שבעה כרטיסים להופעה של האמנית מריה קארי. כפי שנחשף בערוץ 10, המדובר בטובת הנאה בערך כספי של כמה אלפי שקלים, אך ברי כי זו זניחה ביחס לסידור החשאי שקיבל: שימוש בדירת פאקר לאותן מטרות אישיות מוצנעות.
 

לאIנרד

New member
סיפור מדהים!
זה החומר שממנו עושים סרטי ריגול!
אם זה נכון, מדובר ברשלנות פושעת.
 
למעלה