אירופה

אירופה פעם שנאו יהודים, המוסלמים לא היו בתמונה
היום שונאים מוסלמים, היהודים לא ממש בתמונה
מחר ישנאו יהודים ומוסלמים, רק האירופים יישארו בתמונה
 

ע מזרחי

New member
 
חוץ מאשר .... המוסלמים שיתפו פעולה עם הנאצים בהשמדת יהודי אירופה...... הצבא הבוסני האסלאמי, כוחות התגבור האלבניים וכוחות התגבור המזרח תיכוניים של חג' אמין אל חוסייני (הנאצי, חוזה תעמולת הפלסטינים של היום) שב-1940 התייצב בברלין כשאחריו מגיעים כ-10 אלפים מתנדבים מפלשתינה-א"י, מצרים, סוריה, עיראק, לבנון שהצטרפו לצבא הבוסני.
בין השמדת סרבי להשמדת יהודי הם גם סייעו לגרמנים לתפוס יהודים ביגוסלביה ואיבטחו את תנועת הרכבות שהובילו יהודים לאויישוויץ מטרנסילבניה, הונגריה, יוגוסלביה, סלוניקי.... וזו היתה תרומתם הגדולה לחוסר אנושיות.
 
הערבים בשיתוף עם הגרמנים הנאצים תכננו להרעיל בארות מים כאן בארץ..ובכלל לרצוח יהודים.
הערבים היו שותפים מלאים לתוכנית הפתרון הסופי בשואה
ערבים רבים מארץ ישראל שירתו ביחידת האס. אס.הנאצית הידועה לשימצה.

אם היתה לערבים יכולת ואפשרות הם היו עושים לנו משהו דומה לשואה כיום

ערבים הורגים ערבים ..קל וחומר שאם היתה להם אפשרות היו משמידים אותנו
מטרת הערבים היא השמדת יהודים בכל העולם
ללא קשר לשטחים כיבוש וכו.

עד כמה שידוע לי השואה היתה הרבה לפני הכיבוש של 1967
עד כמה שידוע לי הטבח בחברון בשנת 1929 זה היה הרבה לפני הכיבוש של 1967
 
חג' אמין אל חוסייני דירבן את היטלר, הימלר, רודולף הס (אז עוד מפקד אושוויץ) וד"ר מנגלה והאיץ בהם לייעל את תהליך השמדת היהודים עוד בעת ביקורו באושוויץ ובטרבלינקה ביוני 1943. ביולי 1946 אמר בחקירתו דיטר ויסליצני, עוזרו הקרוב של אדולף אייכמן, בקשר למעורבתו של אל-חוסייני בתהליך השמדת היהודים: "לדעתי מילא המופתי, הנמצא מאז 1941 בברלין, את התפקיד המכריע בהחלטות הממשלה הגרמנית להשמיד את יהודי אירופה. בכל פגישותיו עם היטלר, ריבנטרופ והימלר, חזר והציע את השמדת היהודים. הוא ראה בכך פתרון נוח לבעיית א"י. בשידוריו ברדיו ברלין, הוא עלה אפילו עלינו בהתקפותיו האנטישמיות".

בתמונה, חוסייני עם הימלר באושוויץ, 1943.

https://www.youtube.com/watch?v=gESuYamxlW4

הפלסטינונאצים ועוזריהם השמאלנים מרבים להשוות את ישראל לגרמניה הנאצית, בעוד שהערבים בכלל, כולל ערביי א"י (הפלסטינים) והמוסלמים לא רק הזדהו עם האידיאולוגיה הנאצית, אלא גם שיתפו פעולה ואף התנדבו לשרת בס.ס.

א. המופתי והיטלר

חאג' אמין בן טאהר בן מצטפא בן טאהר אלאסוודי – אלחסיני, נולד ב-1895 בירושלים למשפחה דתית שמוצאה מאזור חג'אז בחצי האי ערב. ענפים של המשפחה חיים גם בעזה (משפחתו על יאסר ערפאת), ובלוד. ב-1921 מונה כמופתי של אלקודס, היא ירושלים המנדטורית. שנה מאוחר יותר מונה לראשות ה"מועצה המוסלמית העליונה" של פלשתינה המנדטורית. בתפקיד זה החזיק עד יום מותו. המופתי התנגד לרעיון הבית הלאומי לעם היהודי בא"י ופעל כדי למנוע את הקמתו. היה לו תפקיד בהסתת ערביי הארץ לערוך מעשי טבח ביהודים ביפו, ב- 1921, ובחברון ב- 1929 . הוא היה גם מיוזמי המרד הערבי, 1936- 1939,שהיה מלווה בהתנכלויות ובפעילות רצחנית של כנופיות נגד היישוב היהודי.

פעולותיו נגד שלטון המנדט הביאו להדחתו ולבריחתו מהארץ.לאחר נדודים בארצות ערב הוא הגיע לגרמניה. המופתי נפגש עם היטלר ב- 28 בנובמבר 1941 ומצא אוזן קשבת אצל היטלר. ברומא ובברלין הוקמו משרדים של ה"וועד הערבי העליון", שהוא עמד בראשו, והוא החל את פעילותו לצד מדינות הציר.

מדינות הציר הסכימו להתחייב בפני המופתי לדברים הבאים:
1. הכרה בזכותן של סוריה, לבנון, ירדן ופלסטין לעצמאות.
2. הכרה בזכות הערבית על פלסטין וביטול תוכנית "חבר הלאומים" להקמת בית לאומי לעם היהודי בפלסטין. עפ"י תזכיר של שמיט על פגישת היטלר והמופתי מיום 28.11.1941 כפי שנרשם ביום 30.11.1941
3. מניעה בכל מחיר של עליית יהודים לפלסטין וטירפוד כל עיסקה או שיתוף פעולה שמטרתה להציל יהודים. יש עדויות בספרה של ג'ני לבל, "חג' אמין וברלין", על פעילות מתואמת בין הנאצים והמופתי למניעת עלייה יהודית.

היו גם דרישות נוספות שלא היו קשורות באופן ישיר לפלסטינים. היטלר הסכים עקרונית לדרישות אלו אך טען שמוקדם מדי להכריז עליהן ויש לחכות לתבוסת בנות הברית.

המופתי הכריז על התחייבות גרמנית זו כבר בנאומיו בפני גדוד המתנדבים בצפון אפריקה ובמזרח אירופה, שנענו לקראתו. אפילו היטלר, שהופתע מהגיוס והארגון של המוסלמים שהצטרפו אליו, הגיב: איני פוחד מהאימפריאליזם האנגלו-אמריקאי-יהודי ולא מהקומוניזם העולמי היהודי אלא מהאסלאם.

שיתוף הפעולה של המופתי בא לידי ביטוי בתחומים הבאים:

1. הכשרה של צעירים פלסטינים במכללות צבאיות בגרמניה.
2. גיוס צבא של 100,000 בוסניים לעזרת צבאות מדינות הציר.
3. השתתפות במרד רשיד עלי אלכילאני בעיראק (מרד שאורגן על ידי שליחו המופתי נגד השליטה האנגלית בעיראק). ב-1941.
4. הקמת "ערב החופשית", יחידה ערבית במסגרת הוורמכט הגרמני.
5. קבלת נשק רב למלחמה בפלסטין. הנשק אוחסן בלוב, מצרים ורודוס.
6. הקמת מכון אסלאמי (אלדעוה) להכשרת קאדר מוסלמי פרו- גרמני בגרמניה. תשתית זו נועדה ליצור קאדר של מוסלמים שיתמכו בגרמנים ויגייסו מוסלמים מכל העולם להשתלם בכל ההיבטים הצבאיים הנדרשים לצורך הקמת צבא אסלאמי לצד מדינות הציר.
7 .פעילות למניעת הצלת ילדים יהודיים מקרואטיה, מבודפסט מכל רחבי הונגריה:
מסמכים רשמיים מוכיחים שחאג' אמין עשה ככל יכולתו למנוע עליית יהודים ממזרח אירופה ופנה בעניין זה לשלטונות גרמניה במהלך יוני 1944. הוא ביקר אצל מוסוליני באיטליה בעניין זה ובמכתב של המופתי מ-10/6/1943 למוסליני הדוצ'ה של איטליה, הוא מפציר בו למנוע, בין היתר, עלייתם של 700 ילדים מפולין שיש להם קרובים בפלסטינה. הוא פנה לממשלות בולגריה והונגריה כדי למנוע עליית יהודים לארץ והציע לגרש את היהודים לפולין, היכן שפעלה מכונת ההשמדה הנאצית

8 .צירוף שותף מוסלמי ל"מחלקה היהודית" של אייכמן שעסקה באירגון הפתרון הסופי של יהדות אירופה. חוסייני אף השתתף עם אייכמן בסיור באושוויץ שנועד לבדוק את תהליך השמדתם של היהודים בתאי הגאזים.

9. מעורבות ב"מבצע אטלס" – הרעלת מעיינות ראש העין כדי להרוג את תושבי תל אביב והמושבות סביבה (גוש דן דהיום). צנחנים גרמניים ופלסטינים צנחו באזור יריחו יחד עם 10 מיכלי רעל קטלני שהיו מסוגלים לפי הערכות להרוג רבע מיליון נפש.

המקור הטוב ביותר לפשעיו של המופתי הוא ספרה האמיץ של ג'ני לבל "חאג' אמין וברלין".

היתרונות בספר זה שהוא כתב אשמה בולט נגד המופתי הן כאלה:
1. בספר מובאים צילומים של מכתבים מקוריים לצד מקורות אחרים.
2. התיעוד בספר מבוסס ברובו על תיעוד גרמני ותרגום תעודות גרמניות ועיתונות גרמנית ויוגוסלבית.
על שיתוף הפעולה של המופתי עם הנאצים הוא קיבל מענק חודשי של 50,000 מרקים ועוד 25,000 במטבע זר. המענק תוקצב מרכוש יהודי שהוחרם ע"י הנאצים.

מקורות ערביים

המקורות הערביים מאשרים את כל המימצאים בספר ואף מחזקים אותם. סיפרו של המופתי, "חקאאיק ען קדית פלסטין" [האמת על בעיית פלסטין] בו הוא טוען שהיטלר שנא את היהודים ורצה להשמידם משום שהם אשמים בהפסד הגרמני במלחמת העולם הראשונה, הם פגעו במאמץ המלחמתי הגרמני וגרמו לגרמניה הפסדים גדולים במלחמה ואף הפעילו שירות ריגול נגד גרמניה. לכן במלחמת העולם השנייה היטלר עכשיו נוקם בגזע המקולל הזה.

המופתי הביא בספר מכתבי ברכה שקיבל אישית מהיטלר, התומכים במאבק הפלסטיני על ארץ ישראל. מבחינתו היטלר הוא אישיות נעלה. כל זאת על סמך דבריו בערבית בספר שהוא כתב ויצא לאור בשנות החמישים.

ב. התוכנית להקמת מחנה ריכוז לחיסול היהודים בגאזים באזור ג'נין

המופתי לא הסתיר את שאיפתו לשתף פעולה עם היטלר באירופה בפתרון הסופי, שכלל גם חיסול יהודי ארץ ישראל, במחנה ריכוז שיוקם באזור ג'נין לאחר נצחונו העתידי של הגנרל רומל באל- עלמין וכיבוש הארץ מידי הבריטים. בשידוריו בשפה הערבית ברדיו הגרמני קרא המופתי לרצח עם: "הירגו את היהודים בכל מקום שאתם מוצאים אותם- למען אללה, ההיסטוריה והדת".

פרופ' אדוארד סעיד, פלסטיני- נוצרי, אישר שבקריאתו של המופתי לחיסול העם היהודי הוא "ייצג את הקונצנזוס של ערביי פלסטין" ושימש כשופרו של העם הפלסטיני. עובדה היא שיאסר ערפאת לא התנער ממעשיו של המופתי וכינה אותו "הגיבור שלנו" ( עפ"י כתבה של ד"ר דוד סילברקלאנג ב"יד ושם").

פרופ' ברנרד לואיס ( Bernard Lewis, Semites and Anti-Semites, 1986 ) מזרחן בעל שם עולמי כתב בסיפרו "שמיים ואנטישמיים", שיצא לאור ב- 1986 , שהמופתי התקשר לקונסול הגרמני בירושלים, עוד ב- 1933, כדי לקדם את שיתוף הפעולה בין הערבים וגרמניה הנאצית.

שני היסטוריונים גרמנים, קלאוס מיכאל מלמן (Klaus Michael Mallmann) ו- מרטין קופרס ((Martin Cuppers שחקרו את הנושא פירסמו מאמר תחת הכותרת: Elimination of the Jewish National Home in Palestine:The Einsatzkommando of the Panzer Army Africa, 1942.
 
הערבים בשיתוף עם הנאצים ניסו להרעיל בארות מי בארות מים כאן בארץ... לא תוכנית מגירה.. היו ביצועים בשטח
הנאצים והפלשתינים רצו להרעיל בארות בת"א




איש הדת המוסלמי חאג' אל חוסייני שהיה למופתי הירושלמי יזם את מבצע המוות "אטלס" שבניסים לא יצא אל הפועל * 60 שנה אחרי, ואש הסכסוך אותה יצר המופתי עדיין בעיצומו * מה הביא לגלוי הנורא ולאן הובילה השנאה התהומית עשרות שנים אחרי - בשורות הבאות.


מאיר ברגר


אנשי הבולשת הבריטית בארץ ישראל לא הופתעו כאשר לכדו באוקטובר 1944 באזור יריחו לא הרחק מים המלח את משתתפי מבצע "אטלס" – מבצע משותף של צנחנים גרמניים וטרוריסטים פלשתינים. היה להם מידע מודיעיני על המבצע. אך בחיפוש המדוקדק שערכו חוקרי הבולשת בציוד הרב שהוצנח מגרמניה נכונה להם הפתעה מרעישה: בין מכשירי הרדיו, המזון, הנשק הרב ומטבעות הזהב התגלו כמה פחיות עגולות, שהכילו חומר שנראה כמו קמח. הפחיות נשלחו למעבדה. התוצאות היו חד משמעיות: החומר שבתוכו היה ארסן חמצני, אן תחמוצת ארסן (ARSENIOUS OXIDE). זהו רעל מסוכן ביותר. כמות קטנה מאד ממנו, שבריר של גרם, עשויה לקטול חיי אדם על אתר.

בחקירה התברר, כי חברי החוליה היו בדרכם להרעיל את בארות המים של תל אביב, שכבר לא הייתה אז קטנה, מספר תושביה הגיע באותם ימים ל- 150 אלף איש. היה זה עוד אחד מניסיונותיו של המופתי הירושלמי, חאג' אל חוסייני, השונא והמסית הגדול ביותר נגד היישוב היהודי בארץ בתקופת המנדט, לפגוע ביהודים שנואי נפשו.


http://www.bhol.co.il/forums/topic.asp?topic_id=1622719&forum_id=771
 
אתה מבקש למחול להם על השמדת היהודים בכדי שישמידו מוסלמים

נהדר! לאומני העולם התאחדו, היהודים מוחלים לכם על האנטישמיות, הפרוגרומים, הרציחות והשואה, רצחו את מי שאתם שונאים.
 
זה לא שחור לבן הרוב כמעא תמיד אדיש לסבלו של האחר, אבל תמיד יהיו את המעטים שמוכנים לסייע.
גם פה בישראל הרוב אדיש להתרמות ולהתנדבות בסיוע לנצרכים.
 
לא נורא, עכשיו הם מתחילים לשנוא גם מוסלמים זה קישקוש בלבוש להכריז שכל האירופאים שונאים יהודים משחר ההיסטוריה.
הדנים הצילו את יהדות דנמרק מהנאצים, זה בטח היה אקט של שנאה.
 
סיירת השריעה חוזרת לרחובות לונדון שוב וידאו: סיירת השריעה חוזרת לרחובות לונדון שוב - "טהרן בלב בריטניה"
דיווח של רשת RT - הסיורים האיסלאמיים בלילה - חזרו לרחובות לונדון. למרות מעצר פעילים, וסנקציות נגד הסיירת המוסלמית, מצד ממשלות בריטניה, הם חזרו השבוע לסייר, ולהשליט פחד ואימה על אזרחי לונדון. הסיירת מורכבת מכנופיות מוסלמים, היוצאים מידי לילה למקומות הבילוי של בריטניה, ומאיימים על אזרחים, איסור שתיית אלכוהול, דורשים מנשים להסתיר את גופן , מחלקים חומרי הסברה על חוקי השריעה. המוסלמים דואגים לעלות את הסרטונים ליוטיוב מידי לילה.
07:27 (02/05/13) איציק אבני



http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=583469
 
כנראה שעוד לא טעמת נחת זרועם והעובדה שאיזה מנוול (שבמקרה דתו היא יהודית) מבצע פשע, עדיין לא הופך מי שמתנגד לכך לאנטישמי.
צא כבר מהשינאה הגורפת הזו.
 
למעלה